Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Πασχαλιάτικες κροτίδες...

  Θίχτηκαν κάποιοι για το ύφος της ανάρτησης και ότι αποκαλέσαμε μαγαζί το φιστίκι. Πάντα θαύμαζα όλους αυτούς που είχαν το θράσος να κάνουν ότι κάνουν και κατόπιν να κατηγορούν τους άλλους που τα κοινοποιούν ως κοινούς συκοφάντες,λασπολόγους και άλλα τέτοια χαριτωμένα. Αν δεν ήταν μαγαζί γιατί ακόμα πέφτει τόσο κλάμα; Γιατί τους στερήσαμε το δικαίωμα να κάνουν καλό στο νησί εμείς οι υπόλοιποι κακούργοι;
   Τέλος πάντων δεν είναι εκεί το πρόβλημα μιας και απο ότι φαίνεται και η υπόθεση του ΝΟΑ είναι αρκετά περίεργη  αν και λείπουν πολλά κομάτια του πάζλ ακόμα όμως η υπόθεση της ΚΕΔΑ και της πληρωμής (:) του προέδρου της είναι πολύ σημαντική. Και είναι και απο πλευράς ουσίας αλλά και διαδικασίας. Απο πλευράς ουσίας πρώτα να πούμε ότι σε τέτοιους δύσκολους καιρούς είναι τουλάχιστον άκαιρο να ζητάς μισθό αλλά όμως αν θέλαμε να δώσουμε 2.000 ευρώ μισθό, έλεος πια, δεν θα τα δώσουμε σε ερασιτέχνη. Με τέτοιο μισθό μπορείς να προσλάβεις τον καλύτερο μάνατζερ και να απογειώσει την επιχείρηση. Ομως η ΚΕΔΑ οφείλει να έχει μέσα της και το στοιχείο του εθελοντισμού και να κινητοποιεί πολίτες και όχι  να γίνει εμπορική επιχείρηση.   
   Σε ότι αφορά την διαδικασία, Αδυνατώ να αντιληφθώ γιατί ο δήμαρχος άφησε να γίνει θέμα στο δημοτικό συμβούλιο όλη αυτή η ιστορία ενώ γνώριζε τις αντιδράσεις. Δικαίως ο Ν. Οικονόμου ζητούσε απόσυρση όμως το ότι τελικά αυτό δεν έγινε έχει την εξήγηση του. Προφανώς ο δήμαρχος δεν ήθελε να πεί όχι στον πρόεδρο της ΚΕΔΑ και άφησε τους άλλους να κάνουν τους κακούς. Ομως όταν ο ίδιος ο δήμαρχος αφήνει την συνοχή της δημοτικής ομάδος να δοκιμάζεται κατά τέτοιο τρόπο είναι προφανές ότι παίζει με την φωτιά. Και το λέω τώρα που είναι νωρίς ακόμα , ότι επειδή αυτή η δημοτική ομάδα δεν διακρίνεται για την ομοιογένεια της καλό είναι να μην την περνάει ο ίδιος ο επικεφαλής της απο τέτοια στρές τέστ  γιατί η κατάληξη τους μπορεί να αποβεί πολύ επικίνδυνη. Γι αυτό πρέπει να υπάρχουν συλλογικές διαδικασίες και συντονισμός που θα εντοπίζουν τέτοια προβλήματα και θα τα σταματούν εν τη γενέση τους.

115 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φιλε λες και θες να παιξεις το ρολο του μυστικοσυμβουλου της νεας δημοτικης αρχης γραφεις.Ωραιες οι νουθεσιες και οι θεωριες να αμβλυνεις τις γωνιες.Γραφεις λες και ηρθες χθες στην Αιγινα.Με τον καιρο θα αδυνατείς και αλλα πραγματα να καταλαβεις ή δεν θα θες να καταλαβεις.καληνυχτα

Ανώνυμος είπε...

Τι λες ρε φίλε; Εδώ ο τύπος που τους στήριξε κιόλας μας λέει ότι όλα είναι μπάχαλο και ο δήμαρχος έχασε τα αυγά και τα καλάθια και εσύ λές ότι αμβλύνει τις γωνίες; Τι άλλο να γράψει δηλαδή;

Ανώνυμος είπε...

To Κουκουλικό μαγαζάκι ξηλώνεται και πάει να σταθεί Σακκιωτικό (αλλά με συγκεκριμένο κάστ). Ίδια γεύση.

Ανώνυμος είπε...

Mpourloto reeeeeeeeeeeee

Ανώνυμος είπε...

O SAKHS ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΛΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ; ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΑ; ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΡΟΥΛΑΔΕΣ;ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ;ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΣΑΚΚΙΩΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ .ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ.ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Εμεις οι παρασκευαδες πρεπει να απογραφουμε στην Αιγινα;Τωρα ειμαστε χρησιμοι στο δημαρχο και στηνκ. φυστικι-φεστ.Ε ρε φυστικωμα που χρειαζεστε.

Ανώνυμος είπε...

Ο Σάκης και οι "Όλοι Μαζί" είναι σαν Πασχαλιάτικη κροτίδα...μπάμ, λάμψη και μετά τίποτα... Άντε Καλή Ανάσταση στο Νησί και στην Πατρίδα μας. Ένας Συμπολίτης

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ε Κ Λ Ο Γ Ε Σ !!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Κουκούλης Π είναι αξιοθρήνητοι και αναιδέστατοι. Παραδόσανε ένα Δήμο υπερχρεωμένο με χρέη προ της θητείας τους και τώρα μιλάνε για εποιοκοδομητικη΄αντιπολίτευση. Πίσσα και πούπουλα ρε κηφήνες ....

Ανώνυμος είπε...

Κι εκλογές να κάνετε τώρα, ο Μούρτζης έχει ελπίδες αλλά ο Κουκούλης καμία!
νετ

Ανώνυμος είπε...

Ο καρλης τελικα αν τα υπολογισεις
θελει να βαζει σπιτι του συνολικα περι της 6500 ευρω το μηνα αν υπολογισεις και τα λεφτα της προεδρινας .
Ποιος τα υποσχεθηκε τετοια πραγματα .
Δεν υπηρχε αλλος καταλληλος για την ΚΕΔΑ ?
Για να δουμε τι θα κανει με το ΦΦ που ειναι οικονομικος υπευθυνος

Ανώνυμος είπε...

Ότι και να γράψει ο ανεκδιήγητος Άκοπος, οι μουτζαχεντίν για τον Κουκούλη θα μιλάνε. Αυτός είναι ο μόνος τους στόχος. Αν αύριο πει ότι δεν ξανακατεβαίνει, δεν θα έχουν πια θέμα!
Έγραψε λοιπόν ο Άκοπος ότι κλαίνε οι εθελοντές που τους πήρανε το μαγαζί. Ποιός λοιπόν για πολλοστή φορά υποκινεί και δημιουργεί τους μουτζαχεντίν; Οι ηλίθιοι δεν καταλαβαίνουν ότι απομακρύνοντας όλους τους αξιόλογους ανθρώπους, χαμένος βγαίνει όχι ο Κουκούλης αλλά η ίδια η Αίγινα. "Γιατί τους στερήσαμε το δικαίωμα να κάνουν καλό στο νησί;", αναρωτιέται υποκριτικά.
Άκοπε, οι ύποπτες διαφοροποιήσεις δε σε σώνουν. Είσαι από τους βασικούς συντελεστές της εκστρατείας λάσπης, που έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο. Η ομάδα Σακκιώτη και οι πράξεις της είναι και δικιά σου ευθύνη. Το να προσπαθείς να "την κάνεις" δεν σε απαλλάσσει από καμμιά ευθύνη. Πέταξες -και εξακολουθείς να πετάς- τόνους λάσπης.
Τώρα, το φιστίκι έπαψε να είναι μαγαζί; Γιατί κανένας θρασύδειλος ανώνυμος ή επώνυμος δεν βγήκε να τεκμηριώσει τα ασύστολα ψέματα για τις "κονόμες του μαγαζιού";
Αποτέλεσμα βέβαιο: Σιγά μη ξαναδείτε τους εθελοντές. Θα επιστρατευτούν οι εναπομείναντες πρασινοφρουροί.
Αποτέλεσμα πιθανό: Κάποιοι θα τσαντιστούν τόσο, που θα αρχίσουν τον ίδιο πόλεμο συκοφαντίας, ώστε να δηλητηριαστεί τελείως η υπόθεση φεστιβάλ. Οι "μπαχαλάκηδες" με καθοδηγητή τον Άκοπο, θα γελούν ευτυχισμένοι.

Ανώνυμος είπε...

Ο Δον Καρλεόνε της Αίγινας ξαναχτύπησε. Όλοι το λένε ( και οι δικοί του) άμεσα και έμμεσα, ότι είναι και πολύ μαλάκας, αλλά ο Σακκιώτης δεν εννοεί να το καταλάβει. Μήπως φοβάται κάτι και έβαλε και την καρλότα πρόεδρο στο Μεσαγρό που και εκεί έχει γίνει μπάχαλο; Και να πεις ότι δεν είχε ανθρώπους σοβαρούς. Ξέρω γω ρε παιδί μου, τι τους πιάνει άμα ανεβαίνουνε στην εξουσία και δεν ακούνε κανένα; Αρρώστια είναι;
ΛΙΤΣΑ

Ανώνυμος είπε...

re paidia oi alloi koyltoyriades pou diafimizoun thn evdomada tou gkioni ti skata tsampa diafimizoyn?elate leei tsampa kai tsampa kai an diavasete to programma kai ta 15aria eyro zitane kai faghta gia 15-20 ayoma...kai..kai.more den eimaste sta kala mas me olous aftous tous anergous koultouriarides poy mazepsame.den eimaste katholou kala reeeee.

Ανώνυμος είπε...

a ,apodeikseis arage dinoun?

Ανώνυμος είπε...

ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟ Φ-Φ.ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΗΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ... ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ; ΣΑΚΗ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ; ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ...

Ανώνυμος είπε...

Βγήκε η νεά εποχή με ένα σκίσιμο ΝΑ με το συμπάθιο!

Ανώνυμος είπε...

Sto poiotiko blog kati simbeni teleutea. Kosmos paei ki erxete. Alli feugoun alli menoun... ta grafoune ki monoi tous ta sxolia, sto poli metaxi tous. Se ligo tha vali diafhmiseis ki ekei o methenitis.

Ανώνυμος είπε...

οι ενεργοι πολιτες με τα δρωμενα τους, τους γκιωνηδες ,το μαζεμα στην οικια καραπανου που παντα εχει καποια χρηματικη συμμετοχη δινουν αποδειξη για αυτα.
η εφορεια αιγινας τι κανει ?
μονο οι απλοι πολιτες πληρωνουν τα σπασμενα

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί με την τρελάρα τους γεμίζουν τη τσουβάλα τους. Είναι ανεξέλεγκτοι φίλε 7.13 γιατί έχουν ακκουμπήσει πάνω σε κάτι ηλίθιους Αιγινήτες οι οποίοι τους υποστηρίζουν με πάθος. Μέχρι και κουμπαριές έχουν κα΄νει μαζί τους.

Ανώνυμος είπε...

άμα ξυπνήσει η εφορία της Αίγινας μαλακοπίτουρες πρώρα πρώτα θα πρέπει να κλείσει τα "νόμιμα" μαγαζιά του Χριστεπώνυμου πλήθους. Που τα μισά δεν έχουν άδειες. Όσο για τις αποδείξεις αν εξαιρέσεις κανα δύο τα υπόλοιπα κάνουν δήλωση εισοδήματος με το μάτι. Για ασφαίστικές εισφορές ας μην συζητήσουμε. Θα μου πεις δεν πάνε καλά λόγω κρίσης ....
Και κάθε χρόνο αγοράζουν και ένα ακίνητο, και ζουν ζωή Ωνάση με ταξείδια και ψώνια στο εξωτερικό.
όσα δε έχουν υπαλλήλους τους εξευτελίζουν και τοπυς εκμεταλεύονται ως εκεί που δεν πάει ο νους.
Το βράδυ όλοι στην εκκλησία μάγκες....

Ανώνυμος είπε...

"Πραγματικά πίστευα ότι υπήρχε μια μοναδική ευκαιρία –λόγω των συγκυριών– να παρουσιαστούν για πρώτη φορά αληθινοί προϋπολογισμοί" γράφει ο Νικος Μαρίνος στο site του. Ομολογεί έμμεσα ότι οι προηγούμενοι προϋπολογισμοί της τετραετίας δεν ήταν αληθινοί και περίμενε από μια δημοτική αρχή 3 μηνών να κάνει αληθινό προϋπολογισμό. Καλά επικοινωνεί εσωτερικά;

Ανώνυμος είπε...

Ο 12:41 σίγουρα δεν επικοινωνεί ούτε και εξωτερικά. Ο Μαρίνος έγραψε για τον προϋπολογισμό της ΚΕΔΑ και ο 12:41 για τον προϋπολογισμό του Δήμου, που το ξέρουμε όλοι ότι είναι πάντα -αναγκαστικά- πλασματικός.
Η εμπάθεια τυφλώνει...

Ανώνυμος είπε...

Η εμπάθεια μπορεί να τυφλώνει, αλλά ο πόλεμος που δέχεται ο Σακκιώτης δεν περιγράφεται.
Δυστυχώς στην Αίγινα όλοι λειτουργούμε βάση προσωπικών οφελών
Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν δεν πάει έτσι μπροστά το νησί μας, αν δεν αφήσουμε τις μικροπρέπειες πίσω δουλιεά δεν θα γίνει ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕ

Ανώνυμος είπε...

Κοντεύω να πλαντάξω από το κλάμα! Δέχεται πόλεμο ο Σάκης μας; Από ποιόν αφιλότιμο; Πείτε μου τι λέει επιτέλους, να μάθω κι' εγώ!
Ο άνθρωπος που δεν βρήκε τίποτε που να μην είναι λάθος ή ύποπτο )ως αντιπολίτευση), δέχεται πόλεμο, ενώ θα έπρεπε να είναι όλοι ακόμα πρηνείς για την υποδοχή του;
Επιμένω: Πείτε μου για τον πόλεμο!

Ανώνυμος είπε...

Άκου ο π..., άκου ο γ...
Κάναμε ότι κάναμε στο μαγαζί μας το φιστίκι και μετά έχουμε το θράσος να κατηγορούμε αυτούς που τα αποκαλύπτουν. Έτσι μας λέει ο Άκοπος.
Και ρωτάει ο κάθε εθελοντής: Γιατί ρε υπάνθρωποι και άθλιοι συκοφάντες δεν λέτε επιτέλους τι κάναμε; Γιατί ρίχνετε λάσπη στο πιο σημαντικό γεγονός που έγινε στο νησί και πέρασε από τα χέρια 20 (το πολύ) ανθρώπων;
Σε προκαλούν για εκατοστή φορά άθλιε Άκοπε: Βγες και πες τι κάνανε στο μαγαζί τους οι εθελοντές του φεστιβάλ. Βγες άθλιε συκοφάντη, βγες υπάνθρωπε, βγες καρικατούρα ανθρώπου και πες ότι κάνανε αυτά κι' αυτά.
Συκοφαντείς νομίζοντας ότι είσαι ανώνυμος. Δεν ξέρεις ότι πίσω σου σε φτύνουν και σε φασκελώνουν, γιατί πέταξες λάσπη σε μερικούς από τους πιο τίμιους και αγαπητούς ανθρώπους, που χρόνια προσφέρουν στο νησί. Εσύ, ο άχρηστος!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΤΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΝΟΑ

Ανώνυμος είπε...

Θα το πώ για άλλη μια φορά: Μην παίρνετε στα σοβαρά αυτά τα blog. Δυό τρεις κομπλεξικοί, πέντε -έξι ταλιμπάν του Σακκιώτη, τρεις -τέσσερις "μπαχαλάκηδες" (π.χ. "χάσατε, χάσατε") και καμμιά δεκαριά άνεργοι νεαροί των internet cafe που αντιγράφουν αυτά που διάβασαν και αισθάνονται ότι κάτι είναι. Αυτό είναι όλο.
Προσπαθούν απεγνωσμένα να επηρεάσουν αλλά ο κόσμος σιχαίνεται όλο και περισσότερο. Μην τους παίρνετε στα σοβαρά. Θα δείτε ότι σε λίγο, βλέποντας ότι ο κόσμος τους φτύνει όλο και περισσότερο, θα γίνονται όλο και πιό επιθετικοί, όλο και πιό ξεδιάντροποι, όπως η γριά πουτάνα, που βλέπει την πελατεία της να μειώνεται.
Υπομονή, είναι κι' αυτό ένα σύμπτωμα, μια αρνητική παρενέργεια, θα κάνει τον κύκλο του και θα πάρει τη θέση του του αξίζει.

Ανώνυμος είπε...

βρε που γεμισαμε με ειδικους σε πουτανες. κοιτα εξειδικευση που εχουν αναπτυξει αυτοι που ΧΑΣΑΝΕ

Ανώνυμος είπε...

Καλώς το χασουρομπεμπέ! Πού είχες χαθεί μπεμπέ μου; Τέσσερις μήνες μπουσουλάς, άλλη φράση δε σου μάθανε ακόμα; Εσύ σε ποιά ομάδα από τις προηγούμενες ανήκεις; Στους ταλιμπάν του Σακκιώτη ή στους μπαχαλάκηδες;
Μάλλον στους πρώτους, αφού θέλεις να πίνεις νερό -δηλητήριο, όπως επί Μούρτζη, φτάνει να είναι ο Σακκιώτης δήμαρχος (και συ σύμβουλος;). 2100 έφτασε σήμερα το νερό και είναι ακόμα Μ. Τετάρτη. Μήπως πουλάς και συστήματα αφαλάτωσης;
Χασουρομπεμπέ, το προνόμιο της αθυροστομίας και του χλευασμού δεν το έχεις μόνο εσύ. Εξουσία είστε, θα λάβετε δεκαπλά των όσων χυδαιοτήτων εξαπολύσατε για να την πάρετε. Δεν έχεις δει τίποτε ακόμα. Μαζέφτε τα συντρίμια σας των 4 μηνών και βγείτε να πείτε στον κόσμο "δεν μας ενδιαφέρει τίποτε, παρά μόνο ότι οι μισητοί χάσανε".
Σκουπίδια στους δρόμους, νερό -δηλητήριο και ο χασουρομπεμπές το χαβά του. Το αληθινό πρόσωπο της νέας δημοτικής αρχής.

Ανώνυμος είπε...

Αλληθεια το αγωγιμόμετρο του Μπέση, χάλασε; Κάντε ένα έρανο μάγκες να του αγοράσουμε ένα καινούργιο... Τώρα που σπάει κάθε ρεκόρ, αυτός ο επαναστάτης να μην μπορεί να το βλέπει στο δικό του όργανο... Κρίμα...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοι΄μου φίλοι, ξέρω ότι σας έλειψα, αλλά επανέρχομαι.
Είμαι νέος, είμαι ωραίος και φέρελπις. Είμαι δημόσιος υπάλληλος, έχω 17 πτυχία και ζητώ εργασία ανάλογη των προσόντων μου. Ζητώ μισθό 25000 τον χρόνο, έξοδα κίνησης, αυτοκίνητο, κατά προτίμηση με οδηγό και γραφείο ανάλογο του μεγέθους μου, το κοστολογώ περίπου στις 12000.
Μήπως γνωρίζετε αν υπάρχει εργασία?
Όλες οι προτάσεις να σταλούν για να αξιολογηθούν για λογαριασμό μου στην Κεντρική Εταιρεία Διαλογής & Αξιολόγησης.
Κοψοχέρης

Ανώνυμος είπε...

ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΧΑΣΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν υπάρχει εργασία ανάλογη των προσόντων μου, δεν πειράζει και σερβιτόρος μπορώ να εργαστώ. Μόνο παρακαλώ οι προτάσεις για αυτή την εργασία να σταλούν στον Νέο Οργανισμό Αλιέων, του οποίου είμαι μέλος.
Κοψοχέρης

Ανώνυμος είπε...

κοψοχερη ,εγω θα ηθελα αυτα τα ιδια με εσενα,αλλα επειδη εχω παιδια θα ηθελα και κανα δυο τρια κυπελα απο ιστιοπλοια.τι λες προλαβαινω να διακριθω αν ο σωτηρης (βλακασ ειναι;) μου πληρωνει και 25.000 το χρονο για προπονηση.ΜΟΝΟ Ο ΝΟΑ και οι ασπρογιακαδες θελουν επιδοτηση; οι αλλοι συλλογοι τι παιρνουν;σε λιγο θα ζητηση και ο φιλιππας μισθο για το μπασκετ κλπ.εγω μπορω να γινω και οδηγος του ΣΑΚΗ....

Ανώνυμος είπε...

AYTO TO AIGINA PORTAL ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΝΟΑ. ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΞΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΝΟΙΚΙΑΣΑΝ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑΚΗ, Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΩΝ. ΡΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΛΩΤΣΑΝΕ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ

Ανώνυμος είπε...

re 6:16 μ.μ. KINOS KOTSIDIA ME TIS MALAKIES TIS DIKESOY KAI TIS EMPATHIES THA ASXOLITE O KOSMOS????
O MONOS XESMENOS EISAI ESI KAI KANIS ALOS. THA KATANTISIS KAI ESI SAN TON PINOKIO TELIKA. O MONOS POY VLEPI DIAPLOKES KAI KOYKOYLOMATA EISAI ESI.
KAI SANOTERA KALA TO PAS.

Ανώνυμος είπε...

Το ΔΣ ομόφωνα της ΚΕΔΑ ψήφισε τον προϋπολογισμό. Οι κουκουλικοί τον παρουσιάζουν σαν σκάνδαλο για να επικαλύψουν το μεγάλο σκάνδαλο που παρουσίασε ο γιατρός και αναφέρεται στο Λιμενικό Ταμείο. Κύριοι κλείστε το γιατί θα τουμπάρει το σκηνικό.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ 11.09 ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΑ. ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ.ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα κι' αν δεχθούμε ότι το ΔΣ της ΚΕΔΑ ψήφισε τον προϋπολογισμό της (αφού προέβλεπε αμοιβή και γι' αυτούς), αυτό σημαίνει ότι είναι σωστός και ηθικός; Οι "Κουκουλικοί" τον παρουσίασαν για σκάνδαλο και δεν το ψήφισε η συμπολίτευση; Φροντίστε εσείς να το κλείσετε, γιατί το σκηνικό ήδη τούμπαρε! Τo "σκαστό" σκάνδαλο πάει να συμψηφιστεί με γνωστές εδώ και δεκάδες χρόνια πρακτικές ενίσχυσης του ΝΟΑ; Ποιοί παριστάνουν τους κατελθόντες εκ του Άρη εισαγγελείς; Ποιοί άλλοι από αυτούς που, μετά από λίγους μήνες, προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα;
Είδατε τον πρόεδρο της ΚΕΔΑ στη συνεδρίαση για τον προϋπολογισμό; Μόνο που δεν έκλαιγε για το ότι η προηγούμενη διοίκηση δεν άφησε επαρκές αποθεματικό για να εφαρμόσουν το πρόγραμμά τους. Και μετά από λίγες ημέρες, εισηγήθηκε 2.000 ευρώ το μήνα για τον εαυτό του. Έτσι απόκτησε νόημα ο θρήνος του. Αν υπήρχαν περισσότερα λεφτά, ίσως ο προϋπολογισμός της ΚΕΔΑ να εγκρινόταν. Και είμαστε ακόμα στην αρχή. Κρατηθείτε, θα δείτε πολλά...

Ανώνυμος είπε...

Κατανοώ το θυμό σου 12:00! Αλλά, τι περιμένεις από τις εγχώριες δυνάμεις του δικομματισμού, που βύθισαν την Ελλάδα στο χρέος και στο χάος; Και -το χειρότερο- τι περιμένεις από τα blogs της συμφοράς;
Στην Αίγινα έγιναν πράγματα που θα περάσει πολύς χρόνος για να τα κατανοήσουμε. Ένας κοινωνιολόγος θα έβρισκε λαμπρό πεδίο έρευνας. Το εγχείρημα να αμφισβητηθεί ο Δήμος από τις ομάδες του δικομματισμού (όσο κι' αν ήταν χρεωκοπημένες) ήταν αυθόρμητο, ανοργάνωτο και στη συνέχεια υποστηρίχθηκε κάκιστα απέναντι στις αλεπούδες και τους συκοφάντες. Αν θα συνεχιστεί, θα πρέπει να αλλάξει πολλά. Κατά τα άλλα, η ετερογενής ομάδα του ΟΛΟΙΜΑΖΙ θα μας παρουσιάσει πολλά ακόμα! Αρκεί να υπάρχει!

Ανώνυμος είπε...

11:58 AFOY EXIS TOSI MEGALI FAGOYRA ME TO LIM.TAM. ANTE NA KSISTIS STIN PILI TOY VAROTSOY MPAS KAI HREMISIS LIGO. AMEMPTE ALOVITE AROSTE, EISAI RIPANSI GIA TO PERIVALON.

VAGOS.

Ανώνυμος είπε...

gia ksanadivaste ton 10:14 giati kati leei.........

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ 10.14 ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

Ανώνυμος είπε...

11:58 ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ…….
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΝΤΑ-ΝΤΑ Ο ΚΟΤΣΙΔΙΑΣ.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΗ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ
ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ,
ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΕΙ…..
ΡΕ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟ.
ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΣΟΥ, ΕΑΝ ΕΙΧΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ…

Ανώνυμος είπε...

O taxidromos tin KEDA 8a tin patwsei giati den einai apofasistikos olo psaxnei ta 8emata kai apotelesma ftwxo. Gio afto meinane kai ta koritsia tis boitheias spiti aplirwta. Ali8eia giati den exei akoma kanei anakoinosi gia to fetinoprogramma. To mono, itan apofasistikos gia to mis8oulaki tou + afto tis douleias tou kai na parei 500.000 apo to Dimo .... Xaaaaxaxaxaxaxaxaxaxaxax POU PAS RE NIKOLAKKKKKIIIIIIIIIIIII

Ανώνυμος είπε...

οτι και να λετε ο Σωτηρακης θα παει στον ομιλο ο Ομιλος θα κονομισει κανενας δεν θα μιλησει και ολα μελι γαλα εχει γινει τιποτα σωστο στην Αιγινα λογια λογια λογια και τηγανιτες τιποτε ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ

Ανώνυμος είπε...

10:14 μ.μ. ΑΜΑ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΣΤΑ Blogs….
ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΑ, ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΡΦΩΝΕΤΕ ΚΙ’ΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΞΕΡΗΣ ΓΙΑΤΙ????
ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΧΟΛΗ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ…… ΑΡΡΩΣΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΚΟΠΕ.... ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ε Κ Λ Ο Γ Ε Σ ?????

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 21η ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1967.

Ανώνυμος είπε...

Για αποκατάσταση της αλήθειας: Κανένα ΔΣ της ΚΕΔΑ δεν ψήφισε προυπολογισμό που προέβλεπε αμοιβή προέδρου. Υπέγραψαν προχειρο χαρτί προυπολογισμού όπου δεν υπήρχε αμοιβή και ως δια μαγείας στο Δημ.Συμβούλιο ο προυπολογισμός είχε αλλάξει και συμπεριελαμβανε και αμοιβή προέδρου! Αν παρακολουθήσετε τα σχετικά video του aeginaportal μεταξύ νο:9 και 10 θα δείτε ότι Δημ.Συμβουλος της διοίκησης και μέλος της ΚΕΔΑ λέει στον Δήμαρχο "εμεις υπογράψαμε άλλο χαρτί".
Για μενα το πραγματικό σκανδαλο δεν είναι η αμοιβή του προέδρου αλλά η μέθοδος ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ των συμβούλων της ΚΕΔΑ ωστε να περασει χωρις συζήτηση η σχετική διάταξη.
Είναι μέγα ηθικό θέμα που εννοείται ότι αν δεν παραιτηθεί ο ταχυδρομος απο μονος του και απο Δημ.Σύμβουλος θα πρέπει τουλάχιστον να διαγραφεί.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ 10.01 ΜΠΡΑΒΟ!!! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.Ο ΣΑΚΗΣ ΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΤΣΙ ΔΗΘΕΝ ΛΑΘΟΣ.ΣΤΟ ΔΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΦΗΦΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΜΑΛΛΟΝ ΗΞΕΡΑΝ ΑΥΤΟΙ. ΤΟΘΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΕΞΕΠΑΤΗΣΟΥΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ Ο ΣΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΕΡΑ Η ΕΙΝΑΙ.... ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΜΗΠΩΣ ΠΟΥΜΕ ΄ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ'ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ..

Ανώνυμος είπε...

Αν υπάρχει οτιδήποτε επιλήψιμο, σε οιονδήποτε Οργανισμό του νησιού και από όποια Διοίκηση και αν προέρχεται, καλό, τίμιο και ηθικό θα είναι να διερευνηθεί και να αποδοθούν οι ευθύνες, αν υπάρχουν σε όποιους είναι υπεύθυνοι.
Η Τοπική Αυτοδιόίκηση είναι μιά μικρογραφία της Κεντρικής Εξουσίας.
Αν το Πολιτικό Σύστημα θέλει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Πολίτη και πάλι πρέπει να αυτοκαθαρθεί, άλλως όσοι ασχολούνται με τα κοινά θα περπατάνε στο δρόμο και θα τους φτύνουν. Και όσο και να θεωρούν ότι βρέχει, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.
Θου Κύριε φυλακήν την γραφή μου, σοβαρεύομαι και δεν μου αρέσει.
Κοψοχέρης

Ανώνυμος είπε...

Εδώ υπάρχει άλλο θέμα σοβαρό, που αφορά το ψωμάκι μου.
Δυστυχώς δεν είχα καμμία πρόταση για εργασία και φοβάμαι ότι θα αναγκαστώ να ρίξω τις απαιτήσεις μου.
Ζητώ λοιπόν 24000, κάνω σκόντο 1000, κατ' έτος.
Έξοδα κίνησης και γραφείο λουσάτο, είναι αδιαπραγμάτευτα.
Κοψοχέρης

Ανώνυμος είπε...

Τρικυμία εν κρανίω κατέχει τον καθηγητάκο της Κυψέλης στη συνέντευξη που δίνει στην ηλεκτρ. εφημερίδα του κυρίου Βλάικου. Τέτοια επιθυμία για συνέντευξη... Μα ποιος του τη ζήτησε; Αφού θεατρινίστικα παρουσιάζεται κουκουλωμένος και με αλλοιωμένη τη φωνή, μετά μας αποκαλύπτεται κάνοντας χαριτωμενιές!!! Πιο πριν έχει κατακρεουργήσει την Αίγινα και το "χάλι" της, αποτρέποντας τους "επίδοξους επισκέπτες" όπως τους ονομάζεινα έρθουν, γιατί ούτε λίγο ούτε πολύ, όλα είναι μαύρα κι άραχνα:χωρίς νερό, ρεύμα, τηλέφωνα,και ιντερνετ, τους δίνει συμβουλές πως να κάνουν σήματα καπνού για επικοινωνία, κανάτια για το νερό από πηγάδι, λάμπες πετρελαίου για φως, και ένα σωρό κακοήθειες από έναν ανθεγινήτη που έβγαλε επιτέλους τη μάσκα ή την "κουκούλα" του.Και αφού λέει για τα πάντα και ότι άσχετο έως "μπούρδα" κατεβάσει η γκλάβα του, ξεχνάει όσα ξέρασε στην αρχή της αξιολόγου συνεντευξάρας του και εύχεται,"να έχει η Αίγινα, κίνηση και πολλούς επισκέπτες"!!!!!!!
Βρε, δεν υπάρχει ένας ψυχίατρος να φέρει και εκείνη τη ρομπίτσα με τα μακριά μανίκια που δένουνε στην πλάτη; Να σώσει τα παιδάκια, τους γείτονες, τις ... ...κλπ κλπ.
Να τον χαίρεσαι κ. Δήμαρχε, που τον επέλεξες και για μέλος της ΚΕΔΑ, και, και, και... Τρέξε να το δεις, να το ακούσεις και να καταλάβεις επιτέλους τα φίδια που ζεσταίνεις στον κόρφο σου!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Το ιδιαίτερα θετικό από όλα που αναφέρεις αγαπητέ 3:04, είναι ότι ο πιο πάνω εκπαιδευτικός δεν είχε internet! Σίγουρα τον γνωρίζεις πολύ καλά, σύμφωνα με τον τρόπο που τον παρουσιάζεις,γι αυτό και εγώ σου λέω με μεγάλη σιγουριά ότι η αδυναμία σύνδεσης με το διαδίκτυο ήταν το μεγαλύτερο κακό που θα μπορούσε να του συμβεί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή!!! Του έδεσε τα χέρια κυριολεκτικά!!! Μα να μην μπορεί να βγάλει τον κακότροπο εαυτόν του και τη χολή του για όλους και για όλα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΑΚΙ-ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ!!!! ΠΕΣΑΝΕ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ; ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΦΟΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΑΣΑΝΕ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ; ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΦΗ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!! ΤΟ ΕΠΑΙΖΕΣ "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ" ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΟΥΚΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙΣ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΚΑ ΣΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΣΟΥΠΙΑ ΕΣΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ; ΜΙΑ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ, ΔΥΟ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ, ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΤΟΥ ΜΕΡΑ....................

Ανώνυμος είπε...

Ti egine kaloi moy anthrwpoi? Hrthane oi apokries kai vghkane oi maskarades tou Koykoyli sta blogs?
Kathigites kai oles ena matso violes. Titina pou eisai? Sou skvei to lakko. Pes sth filenada sou na kriftei. Erxetai tsounami gia parti ths. Xa xa xa xa...................

Ανώνυμος είπε...

Καλά αυτός ο γελοίος , την συνέντευξη τί την ήθελε?
Είναι δυνατόν να κράζει την Αίγινα και μετά να εύχεται να έρθει κόσμος και να γεμίσει το νησί?
Είναι δυνατόν να θέλει το πρωί την φρυγανίτσα του καυτή - καυτή και εμείς να μην του έχουμε ρεύμα?
Είναι δυνατόν να μην έχει Internet και να μην μπορεί να βγάλει όλη του τη χολή ?
Είναι δυνατόν στην Αίγινα να μην έχουμε έναν ψυχιάτρο να τον δέσει?
H μεγαλύτερη μαλακία που έχω δει ποτέ στη ζωή μου!

Ανώνυμος είπε...

ευτυχως που υπάρχουν ακόμα έξυπνοι άνθρωποι στο νησί που διαθέτουν χιούμορ. Παρακολουθώ όλα τα μπλογκ που έχετε εδω στο νησί και είναι σκέτη κατάθλιψη. Τέτοιο μίσος ο ένα ςγια τον άλλον δεν σας το είχα. Πάντως διασκέδασα πολύ με τη συνένετυξη. Πολύ καλά στημένη με αρκετά υπονοούμενα. Πολύ καυστική και γεμάτη. Διακρίνεις και μια δεύτερη ανάγνωση και πράγματα που θα ήθελες κι εσύ να πεις.
Επιτέλους και κάτι διαφορετικό. Καθόλου κλασσικούρα και συνηθισμένα πράγματα. Τελικά εδώ στο νησί έχετε ταλαντούχους ανθρώπους και μα ςτο κρύβατε. Και μπροστά και πίσω από τις κάμερες.

Ανώνυμος είπε...

Ατιμε Βλαίκε πάλι παιχταράς αποδέιχτηκες. Μυρίστηκες επιτυχία και τη σκάρωσες τη συνέντευξη. όλα τα λεφτά δικέ μου. Οι παραπάνω αντιδράσεις κάποιων ανώνυμων δείχνει ότι πολύ τσούζει η επιτυχία.
Μεγάλε έβαλες γκολ.

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει που άλλα λέει η αναρτηση κι άλλα σχολιάζετε. Ο καθένας τη βιόλα του. Μα καλά τόσο ξέρετε να διαβάζετε; Ή είναι ευκαιρία να βγάλετε άφτρες.
Πάντως μη διαφημίζετε άλλα μπλογκ τους αυξάνετε την επισκεψιμότητα. Παίζετε το παιχνίδι τους.

Ανώνυμος είπε...

ρε μεγάλε 6.20 τι σε ενοχλεί το καλό να λέγεται από όπου κι αν προέρχεται. Πάντως η συνέντευξη είναι σούπερ.

Ανώνυμος είπε...

6:14, 6:16, 6:21
Πόσο ωραίο πράγμα ο αυτοθαυμασμός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

μοραινει κυριος ων βουλαιτε απολαισε γιοργακι

Ανώνυμος είπε...

o 6:20 μ.μ. EXEI APOLITO DIKIO.
6:21 μ.μ. ΛΕΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ.....

Ανώνυμος είπε...

6:14, 6:16, 6:21, 6:55
ΤΕΛΕΙΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΑΥΤΟΘΑΥΜΑΣΜΟΣ
ΤΟ ΓΚΟΛ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ...
ΣΙΓΑ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ

Ανώνυμος είπε...

6:53, 6:58, ME PROKALIS....
LES M A L A K I E S........

Ανώνυμος είπε...

7.02 Τις μαλακίες τις ακούσαμε... πόσο ακόμα???
Και όσο για την βαρύγδουπη έκφραση : Με προκαλείς.... η απάντηση είναι ΝΑΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ... ΚΑΙ????
Μήπως θα βγάλεις κι άλλη χολή? έχεις ακόμα ??? Για να δούμε....

Ανώνυμος είπε...

PARTIN......
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

Επειδή δεν σε κατάλαβα κι απ΄ότι βλέπω σου έχει επανέλθει το internet, μήπως θέλεις να γίνεις λίγο πιο κατανοητός?

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΕΔΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ . Ο ΣΑΚΗΣ ΗΞΕΡΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΕΠΟΥ ??

Ανώνυμος είπε...

Στο Λεόντι έχουν ετοιμάσει χωματερή αυτό το έχετε δει; Ή μήπως κοιτάτε αλλού; Τελικά θα σκεπαστούν όλα όπως τα είχε σκεπάσει ο Λεούσης;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗ ΜΠΟΓΙΑ ΒΑΦΟΥΝ ΤΑ ΑΒΓΑ ΣΤΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ;
ΕΣΥ ΑΚΟΠΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΨΕΙΣ;

Ioulianos είπε...

ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΧΗ ΟΤΙ Η ΘΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΕΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ Ο ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΤΟΤΕ ( ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 24.000 ΕΥΡΩ) ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ Η ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΙΣΕΠΡΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

10.55 μάλλον έκλασε η λαογράφος και βάφτηκαν τόσο κόκκινα

Ανώνυμος είπε...

φίλε Ιουλιανέ το θέμα δεν είναι τα 25 αλλά το ότι θα τα πάρει αυτός και όχι αυτοί που έχασαν.

Ioulianos είπε...

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΑ 25.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕΔΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΜΕ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δύο φορές;

Ανώνυμος είπε...

Οι γελοίοι σαν τον 11:00, τους πιάνουνε με τη γίδα στην πλάτη και αυτοί λένε "εσείς θέλετε να την κλέψετε, γι' αυτό φωνάζετε". Στο μυαλό τους υπάρχουν μόνο κλέφτες. Γι' αυτό είναι επικίνδυνοι.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως θα έπρεπε να ασχοληθούμε και λίγο με τα σκουπίδια που κοσμούν τους δρόμους της Αίγινας; Μήπως θα πρέπει κάποιοι να καταλάβουν, ότι συλλέκτες σκουπιδιών δεν είναι οι πολίτες, με χώρο περισυλλογής αυτόν έξω από τα σπίτια τους, αλλά οι υπηρεσίες των Δήμων; Μήπως σε κάποιους διαφεύγει, ότι οι πολίτες πληρώνουν τα λεγόμενα ανταποδοτικά τέλη και οι εισπράττοντες αυτά οφείλουν να τα επιστρέφουν πίσω, δια των υπηρεσιών τους; Γι’ αυτό το λόγο ονομάζονται και ανταποδοτικά. Δυστυχώς και η Κεντρική Εξουσία, γνωρίζοντας την νοοτροπία αυτή και θέλοντας να στηρίξει τους Δήμους, έχει θεσπίσει νομοθεσία με την οποία αφαιρεί από τους πολίτες το μοναδικό όπλο που διαθέτουν, την δυνατότητα να ΜΗΝ καταβάλουν, μέσω ΔΕΗ τα ανταποδοτικά που δεν παίρνουν πίσω ποτέ. Κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν είναι δυνατόν. Και έτσι διαιωνίζεται μία αντίληψη και νοοτροπία με θύμα τον πολίτη.
Κοψοχέρης

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ ..... ΈΛΑ ΤΖΑΚ!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά αυτός ο Αντιδήμαρχος ποιότητας ζωής έχει κάνει καμιά βόλτα στους δρόμους; Αν το κάνει θα παραιτηθεί από την τρομάρα ..... ΠΟύ το βρήκες ρε Σακη?

Ανώνυμος είπε...

Προς τον ίδιο σχολιαστή που έχει γράψει στις 21-4-2011 ως 10:55 και 10:57
Καλή Ανάσταση,Γιώργο. Αν και σου αρέσει να πιστεύεις, ότι μπορείς να γράφεις τις όποιες κακοήθειες χωρίς να γίνεσαι αντιληπτός, κατά βάθος γνωρίζεις ότι όλοι εκείνοι που στάθηκαν πλάϊ σου κατά καιρούς σε έχουν καταλάβει πλέον. Απλά η αγωγή τους και η παιδεία τους
απέχει παρασάγγες από τη δική σου!
Είχα μεγάλο δίκιο όταν πριν από ένα μήνα ακριβώς σου έγραψα "ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ". Απλά χθες ο υμνωδός στο ιβ΄ αντίφωνο λέει κάτι που ευχαρίστως σου θυμίζω: "...τί εποίησά σοι, και τί μοι ανταπέδωκας;Αντί του μάννα χολήν, αντί του ύδατος όξος..." Το να τα λες στα κατηχητικά, στο μάθημα,ή στην κατασκήνωση, δεν φτάνει... Κάνε λοιπόν μια προσπάθεια, μη στάζεις άλλο χολή... Μα δεν έχεις και λόγο να φέρεσαι έτσι. Έχεις;
Απλά σε συμβουλεύω να σταματήσεις έως εδώ για όσον καιρό αντέχουν και τα δικά μου όρια, αλλά και των δικών μου άμεσα.

Ioulianos είπε...

ΛΙΝΑ ΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ στις 21-4 προσπαθεί απεγνωσμένα "να σώσει την παρτίδα" (διαβάστε το σχόλιό του)! Μα, αν ήταν υποχρεωτικό καημένε μου, θα ήταν το πρώτο που θα λέγανε! Υπάρχει υποχρεωτική καταβολή αποζημίωσης;
Το να γίνεται κάποιος βασσιλικότερος του βασιλέως είναι συνήθως κωμικό...

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με τη συνέντευξη του κ. Γιώργου Μπήτρου στο ιστολόγιο αιγηνήτικης μπλογκόσφαιρας:
Ντροπή σας κε Μπήτρο για τους εξής λόγους:
α) δεν μπορεί να υπογράφετε απλά τη συνέντευξη σας ως "κάτοικος Αίγινας" όταν κατέχετε θέση στην ΚΕΔΑ ως Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου Κυψέλης και όταν αρθρογραφείτε σε τοπική εφημερίδα. Δεν μπορείτε έτσι απλά να αποποιείστε τους "τίτλους". Δηλαδή νοιώθετε ότι ότι είπατε δεν μετράει θεσμικά αλλά θα περάσει έτσι; Κάνετε λάθος!
β) Ντροπή σας για τη χρονική στιγμή την οποία επιλέξατε να καταγγείλετε πράγματα και καταστάσεις στο νησί μας! Όταν όλη η Αίγινα προσπαθεί εν μέσω κρίσης να φορέσει τα καλά της και να υποδεχθεί επισκέπτες εσείς φέρεστε σαν ο χειρότερος συκοφάντης, σαν "Ιούδας"! Εάν θέλατε να κάνετε ντόρο ναι, το καταφέρατε αλλά στα μάτια των συμπολιτών σας ξεφτιλιστήκατε!
γ)Ήμουν και παραμένω φανατικός "Κουκουλοφόρος" δηλαδή οπαδός της παράταξης Κουκούλη όπως και εσείς δηλώνετε. Η ντροπή που που ένοιωσα όμως όταν οι άνθρωποι που φιλοξενώ στην Αίγινα αντίκρυσαν το βίντεο σας δε περιγράφεται!
δ) Καταλάβετε ότι τα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω και , θέλουμε δε θέλουμε, πρέπει να πιστέψουμε στη Διοίκηση του νησιού μπας και πάμε μπροστά! ΝΟμίζετε πως με τις καταγγελίες σας ενδυναμώνετε τον Παναγιώτη Κουκούλη έτσι; Όχι κύριε Μπήτρο, τουναντίον. Η παράταξη μας δεν έχει ανάγκη από σωτήρες και σχολιαστές των πάντων!
ε) και κάτι για το site Aeginanews:ντροπή και σε εσάς που σκηνοθετείτε τέτοια βίντεο για να κάνετε ντόρο και που μέχρι τώρα (Μεγάλη Παρασκευή απόγευμα) τίποτα το πασχαλινό δεν υπάρχει στο site σας, τίποτα που να θυμίζει την όμορφη πασχαλινή μας Αίγινα!

Καλή Ανάσταση σε όλους

(και σε εσάς κ. Μπητρο, εύχομαι να σας βάλουν μυαλό οι Άγιες αυτές ημέρες και να αναλογιστείτε πόσο κακός υπήρξατε με το νησί σας και τους συμπολίτες σας)

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΥΡΙΕ ΜΠΗΤΡΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΛΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΘΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΨΙΧΟΥΛΑ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ 8.30.ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ;ΕΠΕΡΝΝΕ ΧΡΗΜΑΤΑ;ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ; ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΣΤΟ ΜΑΣ .ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ...ΞΕΧΝΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΦΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΠΕΡΝΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ ΜΟΥΡΤΖΗ. ΑΛΛΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ Η ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ. ΑΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ.

Ανώνυμος είπε...

Λυση για τα σκουπιδια¨Ο Μμουτσατσος να υποχρεωσει καθε επισκεπτη της αιγινας φευγοντας να παιρνει μαζι του και τα σκουπιδια του.αν συμφωνει και ο Σακης.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μην συμφωνεί ο Σάκης; Θα του έρθουν πιό φθηνά τα μεταφορικά. Με το χεζούβιο τι θα κάνουμε. Πολύ το σκατό!

Ανώνυμος είπε...

ΩΠΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΆ ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΚΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ;

Ανώνυμος είπε...

να τα διάβαζε και κανείς τσάμπα κόπος.

Ανώνυμος είπε...

7:52 συμφωνώ το καραγκιοζιλίκι του Γ. Μπ. στο Α.Ν. είναι άνευ προηγουμένου ... Τι βλακεία να δυσφημεί έστω με αστειο τρόπο το Νησί ... αστοχξ ίνησηεντελώς. Ο Γ. Μ. Τελευταία από την πολλή διανόηση άρχισε και ξεφεύγει ...Καιρός να βρει καμια γυναίκα νομίζω να ασχοληθεί .... η υψηλή διανόηση τον ... καταπονεί ... KAI ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΦΟΛΙΞΕΝΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΩΔΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

Παρακολούθησα και τα σχόλια που ακολούθησαν τη "συνέντευξη" του καθηγητή της Κυψέλης κ.Γ.Μπ. και άκουσα τις συζητήσεις που έγιναν από την πρώτη ημέρα. Ήταν αρκετοί εκείνοι που εξεπλάγησαν αλλά περισσότεροι εκείνοι που το θεώρησαν ως απόλυτα φυσικό γνωρίζοντας την ποικιλότητα του χαρακτήρα του λέγοντας χαρακτηριστικά:"ίσως είναι καιρός να μιλήσει η κοινωνία εκείνη που σιωπά καιρό τώρα, γνωρίζοντας πρόσωπα, πράγματα,χώρους(π.χ. εκπαίδευσης, εκκλησίας κλπ)και γιατί όχι και η Τοπική Αυτοδιοίκηση". Αν τα πράγματα είναι τόσο σοβαρά όσο τουλάχιστον δείχνουν αλλά και λέγονται, πρέπει να αποδοθούν οι ευθύνες όπου δει,και να σπάσουν τα όποια αποστήματα όσο είναι καιρός και να απομακρυνθούν τα στοιχεία που δημιουργούν καταστάσεις σε τέτοιους ευαίσθητους χώρους όπως είναι της παιδείας και της εκκλησίας.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ...τα μπλογκ τελικά είναι εκτός των άλλων και ένας χώρος που ξεθυμαίνει η κακή ενέργεια πολλών που φοβούνται την επωνυμία....
Επιασε ο τίτλος της ανάρτησης.
Πολλές οι κροτίδες! Μόνο που κάνουν για ελάχιστο χρόνο μπαμ καιμετά ξεθυμαίνουν. Καμιά φορά όμως καίγονται ή σκάνε στα χέρια αυτών που τις χειρίζονται.

Ανώνυμος είπε...

7.26έχεις δίκιο κάποιο μπερδεύουν το κωμικό και το τραγικό κι το ακόμα χειρότερο είναι ότι κάποιοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και παριστάνουν τους θιγμένους.
Η αλήθεια τσούζει και μάλλον έτσουξε η μεγάλη επιτυχία του Aeginanews.

Ανώνυμος είπε...

Ποια επιτυχία εννοείς? Αν θεωρείς μια συνέντευξη πραγματική δυσφήμιση για την Αίγινα, μεγάλη επιτυχία όταν ένας ανισόροπος αποφάσισε και είπε τα δικά του τί να σου πω!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΙ ΕΠΑΘΕ; Ο ΦΙΡΛΑΣ.ΣΑΛΕΨΕ;ΘΕΛΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ;ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΗ ΜΑΝΤΡΑ;ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΓΕ; ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ;ΤΟ ΣΟΙ ΤΟΥ ΔΗΛΑΔΗ; Η ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ; ΑΣ ΜΑΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ,ΝΑΓΙΝΕΙ ΣΠΙΘΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.ΚΑΛΗ ΕΠ,ΑΝΑΣΤΑΣΗ PANTELIC.

Ανώνυμος είπε...

Μμμμμμμμμμμμμ......τώρα έχει άλλος σειρά; Ωραία θέματα Πασχαλιάτικα. ΚΑΛΑ εσεις δεν γιορτάζετε Πάσχα;

Ανώνυμος είπε...

Τι επαθε ο γιατρος; εχασε τη φωνη του; η ΝΕΑ-νεα φωνη της αιγινας εγινε φωνη του ΣΑΚΗ.ενταξει μεχρι εδω.ο ΝΙΚΟΣ το ιδιο παιχνιδι το εχει ξαναπαιξει πολλες φορες.Ο ΒΑΓΓΕΛΗς ΟΜΩς ΤΙ ΡΟΛΟ ΒΑΡΑΕΙ;ΑΥΤΟΙ ειναι ακομα δικοι σου γιατρε; οπως στις εκλογες;Ευτυχως που δεν κερδισες.Με αυτους θα διοικουσες....

Ανώνυμος είπε...

Ναι μωρέ, τι να κάνουμε κριτική τώρα στο Νικολάκη, δικό μας παιδί είναι, μπορεί να τον χρειαστούμε αργότερα να μας διδάξει πάλι το πώς κάνουν κωλοτούμπες και στέκονται όρθιοι και τιμητές των πάντων. Αλλά και το άλλο, το φέρελπι; Μάλλον ο αρχισυντάκτης υποτάσσεται στο αφεντικό χωρίς να θέλει...

Ανώνυμος είπε...

Δασκαλε πες μας, τι σημαινει τιμητης των παντων. Σου αρεσει η εκφραση αλλα δεν την καταλαβαινουμε. Πες μας μερικα παραδειγματα απο τον δικο σου πολιτικο βιο.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΕΛΗΣ -ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΩΡΑ...ΑΛΛΑ ΜΕΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ; ΜΕΤΗ ΣΠΙΘΑ; ΣΠΙΘΑ ΣΤΟ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ ΤΑΚΗ...ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ; ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΑΚΗΣ; ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ;ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μπορώ να μαθω γιατι ο Μανώλης τσακώθηκε με τον φιλόσοφο Γιώργο; Ο Μανώλης έφυγε από τη νεα εποχι και πήγε στη Σίλα, κι εκεί κινδυνεύει πάλι να φύγει.. Ξέρει κανένας την αιτία;

Ανώνυμος είπε...

Ώστε ο Μπήτρος δυσφήμησε την Αίγινα! Μπήκε ο Αθηναίος στο site, είδε τον Μπήτρο και δεν ήρθε στην Αίγινα!
Πού τα πουλάτε ρε μάγκες τα σάπια. Το επιχείρημα μυρίζει Μούρτζη του 2005. Τότε που το νερό ήταν λύσσα και αυτός έλεγε ότι οι ενεργοί πολίτες δυσφημούν το νησί.
Βρέστε κάτι άλλο να πείτε. Π.χ. ότι κανένας κομπλεξικός δεν ανέχεται άλλον, ιδιαίτερα άμα έχει ιδιαίτερο τρόπο να εκφράζεται.
Για τους μόνους που δεν ακούγονται λόγια είναι για τα "ψάρια" που ανακατεύονται στο δημόσιο βίο και δεν έχουν ανοίξει ποτέ το στόμα τους δημόσια. Οι δουλειές τους είναι ρουσφέτια, υποσχέσεις και να λένε ναι ή όχι στο δημοτικό συμβούλιο ή στις θέσεις που διορίζονται.
Μόλις ακουστούν απόψεις -έστω λαθεμένες ή υπερβολικές- δεν αντικρούονται, βγαίνουν οι ανώνυμοι σχολιαστές και αναλαμβάνουν δράση. Ευτυχώς που όσο πάνε όλο και λιγότερους επισκέπτες δέχονται τα blogs της συμφοράς και της χυδαιότητας.

Ioulianos είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ Ο Κ. ΜΠΗΤΡΟΣ, ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΣΠΑΣΑΝΕ ΟΙ ΟΚΤΩ ΤΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ, ΞΑΦΝΙΚΑ Ο ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΚΟΣ. ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΙΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ. ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΩ Ο ΜΠΗΤΡΟΣ ΑΛΛΑΞΕ ΦΥΛΛΟ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΣΠΑΣΑΝΕ. Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΟΔΑ ΕΝΩ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΕΚΔΙΚΗΣΗ.

Apiliotis είπε...

ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΓΙΑ ΒΡΟΥΒΕΣ !!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟ : ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο Γ. Μ. ΑΛΛΑΞΕ ΦΥΛΟ; ΕΞΗΓΗΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΑΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙ ΦΥΛΟ ΕΓΙΝΕ;

Ανώνυμος είπε...

φυλλο για μπακλαβα μου ειπαν

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΕΔΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ . Ο ΣΑΚΗΣ ΗΞΕΡΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΕΠΟΥ ??

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ 2.18 ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ.

Ανώνυμος είπε...

KRIMA GIA TON MPARMPAGIANNH TON AOMMATO POU POULOUSE LAXEIA GIA NA ANTATREPSEI TO VLASTARI TOU TON KATHHGHTH THS KYPSELHS..... O MPARMPAGIANNHS VATHEIA DHMOKPATIKOS KAI ENTOIMOS ANTHROPWS MAS EDRINE TA LAXEIA KAI EMEIS XWRIS YXNOS PONHRIAS TOU DINAME TA XRHMATA MAS....KAI TON VOHTHOUSAME NA PERASEI THN PARALIA....POU NA TA KSEREI O GIOS TOU KAI POU NA TA gnwrizete KAI ESYS....KRIMA GIA TON PEFWTISMENO KATHGHTH KAI GIA TOUS YPOLOIPOUS GNWSTES H MH !!!!!!!!!!!KALUNUXTA SAS KAI SUGNWMH AN SAS KOURASA......

Ανώνυμος είπε...

Πολιτική άποψη, οι οκτώ του ποιοτικού, η άγνωστη ιστορία της ΚΕΔΑ και λοιπά άκαταλαβίστικα για τον κόσμο, απόδειξη του στενού κύκλου κουτσομπολιών συγκεκριμένου καφενείου. Να σας αφήσουμε στην ησυχία σας, άλλωστε αυτό θέλετε, να ξεκατινιάζεστε μεταξύ σας και να κάνετε τους αναλυτές στην παρέα σας.