Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Καλέ μου άνθρωπε...

   Eπειδή είμαστε καλοί άνθρωποι ,όπως το έχετε και εσείς διαπιστώσει τόσο καιρό, αποφασίσαμε να απαντήσουμε σ' έναν αναγνώστη μας που κρέμετε απο την δικιά μας κρίση για το βίντεο του Fistikifest, να κάνει ο άνθρωπος σαβαττοκύριακο με την ησυχία του. Λοιπόν  σας λέμε ότι το βίντεο δεν μας άρεσε. Αυτά τα βίντεο που απευθύνονται σε πολύ κόσμο , διαρκούν αρκετό μεν  χρόνο (  περίπου 6,5 λεπτά είναι αυτό)  αλλά όχι τόσο για να εξηγήσεις πολλές λεπτομέρειες  είναι μια δύσκολη επιλογή και απαιτούν ειδικούς. Το κάθε δευτερόλεπτο είναι κρίσιμο και έτσι πρέπει να στηθεί απο κάποιους που ξέρουν και μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως τον χρόνο. Προσωπικά μου μοιάζει σαν  ερασιτεχνική προσπάθεια. Μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερο και για να είμαστε και σωστοί πρέπει να ξέρουμε και το κόστος του. Οτι πληρώνεις παίρνεις.. Μην το ξεχνάμε ποτέ αυτό.
   Λάβαμε και εμείς κάποιες περίεργες ειδοποιήσεις για την επίσκεψη κάποιων , άγνωστο ποιών , στο Ορφανοτροφείο. Ομως αυτό που έγινε τελικά δεν το περιμέναμε. Αυτοί που βολτάριζαν στον χώρο, κάνοντας σχέδια ήταν οι άνθρωποι του ινστιτούτου που φαίνεται ότι με την ανοχή του δημάρχου αναλαμβάνουν ρόλο στα πράγματα της πόλης. Σας πληροφορώ ότι μέχρι πριν λίγο καιρό ο δήμος δεν ήξερε κάν ποιός έχει κλειδιά για τις φυλακές και τώρα οι ιδιώτες που θα μας σώσουν περιδιαβαίνουν ελεύθεροι και χωρίς την παρουσία υπευθύνων του δήμου. Υποψιάζομαι ότι το θέμα αυτό θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον μιας και ήδη απο την κυβέρνηση εξαγγέλουν ότι δεν θα υπάρξουν ΜΚΟ που στα συμβούλια τους θα περιλαμβάνονται δήμαρχοι κλπ. Δεν λέει τίποτα για γαμπρούς δημάρχων βέβαια  αλλά θυμίζει  έντονα το παλιό ΠΑΣΟΚ  όταν στήνεται σκηνικό εκλογών. Για να δούμε...

93 σχόλια:

Ioulianos είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ.ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΝΟΙΚΟ ΤΟΥ Α ΟΡΟΦΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΥΡΗΤΗΡΙΑ. Ο ΛΑΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΣΑΚΗ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ. ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΙΑ ΤΡΟΙΚΑ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΣΑΚΗΣ. ΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.

Ανώνυμος είπε...

Afto einai aisxos ... tin episkepsi twn egefalwn tou Institoutou sto Orfanotrofeio sas milw me gnwsi ... den tin iksere oute o Dimarxos ... kai otan o GM tolmise na kalesei kai to filo tou TH me ti gineka tou kathigitria Panepistimiou eidikevmeni sto xwro ... oi neofertoi isnrtuxtores mono pou den tous eftisan ... Saaaaaki de vrexei kalokeriatika ... se ftinoun ...

Ανώνυμος είπε...

Για την Ιστορία: Οι ΜΚΟ ορίζονται από την Παγκόσμια Τράπεζα ως ιδιωτικοί οργανισμοί με δραστηριότητα να απαλύνουν τον πόνο των φτωχών ανθρώπων, προστασία περιβάλλοντος και γενικά στην ανάπτυξη της κοινότητας. Τα τελευταία χρόνια έχει επικρατήσει ο όρος να χρησιμοποείται για κάθε Κοινωφελή Οργάνωση που δεν ανήκει στο κράτος και οι ομάδες αυτές λειτουργούσαν με βάση την ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ατόμων με ευαισθησίες. Μέχρι εδώ καλά όταν όμως στην συνέχεια Κυβερνήσεις ορισμένων κρατών συνέβαλαν οικονομικά στην προσπάθειά τους (ΜΚΟ) και πέραν αυτών έγιναν επιχορηγήσεις με Ευρωπαικά προγράμματα, τα αρπακτικά οσμήσθησαν εύκολο χρήμα και μπήκαν στις οργανώσεις με αποτέλεσμα να αλλοιωθεί ο σκοπός αυτών των οργανώσεων. Το ίδιο γίνεται και στην Αίγινα, οι ύαινες βάλανε μπροστά τους λαγούς για προκάλυψη για να αρπάξουν τις Ευρωπαικές επιχορηγήσεις. Virginis

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα το πρωί στην περιοχή των Αγ. Ασωμάτων από την βρύση στην κυριολεξία έτρεχε αλατόνερο (δεν ξέρω τι γίνεται στις άλλες περιοχές της Αίγινας. Είναι βέβαιο ότι το νερό που καταναλώνουμε είναι στο περισσότερο ποσοστό από τις γεωτρήσεις της Αίγινας που όπως το έχουν καταντήσει δεν κάνει ούτε για το πότισμα των φυστικοδένδρων. Η ευθύνη ανήκει στον Δήμαρχο και στον Ποιοτικό Αντιδήμαρχο κ. Μπέση που σκέφθηκαν να κάνουν μια τέτοια ενέργεια 1- Για την επάρκεια νερού, φοβούμενοι για άλλη μιά φορά το κράξιμο του κόσμου χωρίς να τους ενδιαφέρει η ποιότητα και 2- Για να τηρήσουν τις συμφωνίες τους με τους φρεατοιδιοκτήτες που φέτος επειδή δεν υπάρχει παραγωγή φυστικιού τα κτήματα δεν ποτίζονται και άρα θα τους έμενε το νερό, οπότε βρήκαν την λύση οι κουτοπόνηροι - φωστήρες να πιούμε εμείς το ακατάλληλο νερό και έτσι να είναι όλοι ευχαριστημένοι.Κύριε Δήμαρχε και κύριε Αντιδήμαρχε της Ποιότητας Ζωής έχετε κάνει μεγάλη έκπτωση στις ΔΗΘΕΝ αξίες σας , αλλά θα έλθει και η δική σας έκπτωση. Γιατί πριν γίνετε Διοίκηση στις θεωρίες ήσασταν πολύ καλοί, αλλά τώρα αποδεικνύεσθε πολύ χειρότεροι και επικίνδυνοι απο όλους τους προκατόχους σας. Άξιος λοιπόν ο μισθός σας.

Ανώνυμος είπε...

Να πάτε Ασωματιώτες να αγοράσετε σαπούνι θαλάσσης κατάλληλο για το νερό που έχετε. Και να χαίρεσθε τον Αντιδήμαρχο της Ποιότητας Ζωής. Τα αγωγιμόμετρα τι τα έκανε,γιατί όσο ήταν αντιπολίτευση κάθε δύο με τρείς ημέρες τον έβλεπα να παίρνει δείγμα από την βρύση της Παναγίτσας, τώρα ?. Ε! τώρα θα μου πείς, παίρνει τον μισθό του.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον Greeklish. Επειδή γνωρίζω ποιός είσαι και σε θεωρώ αγνό ιδεολόγο του ΠΑΣΟΚ, πρέπει να σου πώ φιλικά ότι κάποιοι απ' αυτούς που υπερασπίζεσαι σε εκμεταλλεύονται. Ποιά ήταν και είναι λοιπόν η γνώμη σου για τις απ'ευθείας αναθέσεις των έργων, από τον Δήμο και το Λιμενικό Ταμείο και ποιά ήταν και είναι η γνώμη σου για έργα που ενώ έχουν ήδη εκτελεσθεί δεν έχουν γίνει οι απαιτούμενες ενέργειες για την εκτέλεσή τους (δηλαδή τεχνικές μελέτες, εγκρίσεις από το Δημοτικό Συμβούλιο, εγκρήσεις από τις αρμόδιες Υπηρεσίες και Δημοπρατήσεις των έργων). Αυτά συνέβαιναν και εξακολουθούν να συμβαίνουν στο Δήμο και στο Λιμενικό Ταμείο που σήμερα Διοικούν Σακκιώτης και Βάρτζελης. Βέβαια την ευθύνη αυτών των πράξεων (Ποινική και Πειθαρχικοί) την έχουν εκτός από τον Σακκιώτη και Βάρτζελη, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και η Υπηρεσίες του Λιμενικού Ταμείου. Επειδή κάποιοι γνωρίζουν κάτι πάραπάνω φρόντισε και εσύ να μάθεις, γιατί και ελεύθερο χρόνο έχεις να ασχοληθείς και γιατί την Διοίκηση του Δήμου και του Λιμενικού Ταμείου την ασκούν άνθρωποι που τους έχεις στηρίξει και έχουν υποχρέωση να σου πούν την αλήθεια. Αν δεν μάθεις απ' αυτούς επικοινώνησε μαζί μου.

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτήσω και εγώ το ιδεολόγο οπως λέει και ο παραπάνω φίλος .
Αληθεύει ότι εθελόντρια του φεστιβάλ φυστικιού παίρνει 3000 ευρώ για γραμματιακή υποστήρηξη σε συνεργασία με το νικολλάκη , την προεδράρα της ΚΕΔΑ ;καί αν ναί γιατί δεν αντιδρά ;
Πολλής εθελοντισμός στο νησί .Κατά τα άλλα έφταιγε ο Ντρής.

Ανώνυμος είπε...

Akope με μπέρδεψες. "μοιάζει σαν ερασιτεχνική προσπάθεια" λες για το video και πιο κάτω "και για να είμαστε και σωστοί πρέπει να ξέρουμε και το κόστος του". Μια ερασιτεχνική προσπάθεια γιατί πρέπει να έχει αμοιβή και γιατί ένας φωτογράφος γάμων να γυρίζει διαφημιστικό video για την Αίγινα;

Ανώνυμος είπε...

Η ευθύνη το Ντρη εστιάζεται στο γεγονός ότι,ενώ είναι του ιδίου φυράματος, “εσκιζε” τα ρούχα του για εθελοντισμό και αφιλοκερδός.Γιαυτό.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον 1:03
Εμ πες το ότι το βιντεάκι το έκανε ο Βλάικος.
Επί Σακκιώτη έχει αναδειχθεί σε Δημοτικό μας Φωτογράφο!!!!!!!!!
Και η ομάδα του όμως (Άρης και Ντίνος) δεν πάνε πίσω. Εάν υπάρχει χρήμα θα γίνουν και φροντιστές σε φωτογράφιση (τυχαίο το παράδειγμα).

Ανώνυμος είπε...

Καλά, ο Βλάϊκος δεν μπορεί να μας απαντήσει αν ήταν δική του ιδέα το βιντεο και αν πρόκειται να πάρει χρήματα. Τον ξεφτύλισε η Νεα Εποχή και αυτός σιωπά!

Ανώνυμος είπε...

μα τι παπαριές λέτε. το aegina news περνάει το Σάκη γενιές 14 και συνεχώς του την πέφτουν. Μάλλον κακό σπυρί στον κόλο σας κάθησαν και τους βρίζετε. Μάλλον βρίκατε ευκαιρία από ένα χαζοβίντεο να τους την πέσετε γενικότερα και να βγάλετε αποθημένα

Ανώνυμος είπε...

12.03 αν η γνώση σου προέρχεται από τον δήμαρχο τότε σε παραπληροφορεί και δεν είσαι ο μόνος δυστυχώς!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πόσο μ' αρέσει να σπάω πλάκα με τον Άκοπο. Του είπα να σχολιάσει το video της συμφοράς, ξέροντας ότι θα το προσπεράσει αδιάφορα και θα ρίξει μαζί μ' αυτό και ένα "πιασάρικο" θέμα (εδώ το ινστιτούτο) για να εκτονωθεί ο κόσμος και να περάσει το θέμα στο ντούκου.
Σα να σε έχω γεννήσει ρε Άκοπε. Τόσο μέσα στο μυαλό σου είμαι. Ειδικά εκεί που λες ότι είσαστε καλοί άνθρωποι, αρχίζω να δακρύζω.
Λοιπόν, έτσι απλά δε σου άρεσε και καθάρισες μεγάλε! Πετάς και ένα "δεν είμαι ειδικός" και ματαξανακαθάρισες. Το ότι το video θάβει και το φιστίκι και το φεστιβάλ δεν το είδες. Το ότι αποπνέει μιζέρια και θανατίλα, πάλι δεν το είδες. Το ότι μοιάζει να διαφημίζει οικόπεδα ευκαιρίας σε έρημη χώρα, σου διέφυγε. Άξιος ο μισθός σου ωρέ Άκοπε. Να σε χαιρόμαστε μεγάλε σχολιαστή καισένα και την παρεούλα σου. Πες και της Τιτίνας πόσο κοπιάζεις για πάρτη της να χαντακωθεί το φεστιβάλ και το φιστίκι που δεν διακινούν οι έμποροι.
Ξέρω, ξέρω. Εσύ είσαι ένας αγνός ιδεολόγος και άδικα σε συκοφαντούν. Και γω ένας αγνός σοσιαλιστής που νοιώθω να με έχουν πηδήσει χρόνια τα αρπακτικά και τώρα το κατάλαβα...

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 10:38
Όταν έλεγα ότι ο greeklish είναι ο ιδεολογικός εκπρόσωπος του Σακικού ΠΑΣΟΚ, το έλεγα για πλάκα. Λες να είναι αλήθεια;

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο μονόλογος του Αγρότη - Ηθοποιού είναι ένα ΑΝΑΘΕΜΑ στην φυστικιά. Ποιό φωτεινό μυαλό αυτό το δυσφημιστικό για την φυστικιά και την Αίγινα Video δεν ξέρω. Το σίγουρο είναι ότι το συνέθεσε άνθρωπος που μισέί την Αίγινα και μόνο κακό θέλει να της κάνει ή διαθέτει διεφθαρμένη ψυχή και μυαλό. Όσο οι υπεύθυνοι του Fistiki Fest αφήνουν να κυκλοφορεί το ΑΙΣΧΟΣ VIDEO σημαίνει ότι διαθέτουν κατά την ταπεινή μου γνώμη τα πάραπάνω χαρακτηριστικά. Audiatur et altera pars. Μεθερμηνευόμενον - ακούστε και την άλλη πλευρά-

Ανώνυμος είπε...

festival ΠΟΙΗΣΗΣ στον ΑΙΑΚΟ ΡΕΞ
ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ

Ανώνυμος είπε...

Ο Βλάϊκος που είναι; Γιατί δεν ξεκλαθαρίζει τα πράγματα; Μήπως είναι αυτός ο δημιουργός του βίντεο; Πόσα θα πάρει;

Ανώνυμος είπε...

Μαθεύτηκε ότι δόθηκε εντολή στον/στους δημιουργούς του video, να μη θυμίζει τίποτε τα δύο προηγούμενα φεστιβάλ, για να μη μπορεί να γίνει σύγκριση. Γι' αυτό και δεν μπήκε ούτε μια φωτογραφία του περυσινού.
Και πάλι όμως δεν δικαιολογείται αυτή η αγριόφατσα, με το καλημέρα, να βγαίνει και να σου λέει ότι η φιστικιά είναι τοκογλύφος και θέλει πολλά ραντίσματα, δηλαδή πρόσεχε επισκέπτη, γιατί μπορεί να τρως και φάρμακα!
Δεν δικαιολογείται να μην έχει ούτε στο τέλος το πότε και πού γίνεται! και -περισσότερο απ' όλα- είναι εξοργιστικό να βγαίνει συμπληρωματική ανακοίνωση ότι θα μας μάθει την καλλιέργεια ποιός; η οργανωτική επιτροπή ξέρει άγνωστες πλευρές της καλλιέργειας; και πού τις δείχνει; καθαρίζοντας τα ξερά φιστίκια;
Η "άγνωστη" Αίγινα, δηλαδή τα ξερά βουνά, θέλουν διαφήμιση με λυπητερή μουσική στο φεστιβάλ; και δεν είναι παρανοϊκοί αυτοί που το εγκρίνανε και το έχουν στείλει στα ΜΜΕ; Θα τρελαθούμε τελείως;

Ανώνυμος είπε...

Με τα γεγονότα να τρέχουν το ερώτημα γίνεται πιεστικότερο: Είχε ή Έχει ανάγκη το προϊόν Φιστίκι της Αίγινας από τέτοιου είδους διαφήμιση-δυσφήμηση;Σίγουρα ΟΧΙ..Ούτε από πανηγύρια εχει.Αυτη η διοργάνωση τσαντίρι μαχαλά ίσως βοηθάει άλλο κλάδο επιχειρηματιών όχι όμως το φυστίκη.Ας αρκεστούν λοιπόν οι αυτόκλητοι σωτήρες Ντρηδες & ΣΙΑ σε πράγματα που γνωρίζουν και ας αφήσουν το φιστίκι ησηχο.Αυτό αφορά όλο το συνονθύλευμα των “ειδικών,Θεσμηκών και μη.Φτάνει πια οι ερασιτεχνισμοί.Καταλαβένουμε ότι ίσως για μερικούς να είναι μια ευκαιρία να βγουν από την μιζέρια.Αλλά στου κασίδη το κεφάλι και με τα ψέματα; Γιατί;

NM

Ανώνυμος είπε...

re paidia mipos to ekane o Kalokentis? Ean einai na to ekane ypallilos tou Dimou (diladi tzampa) tote allazei to pragma!
Vevaia outos i allios prepei na aposyrthei to video tis ntropis!!!

Ανώνυμος είπε...

2.32 εχεις απολυτο δικιο στις παραγκες του κανταφι μεχρι τσιμεντολιθους διαφιμιζαν σουβλακια κλπ τι δουλεια ειχαν με το φυστικι ολα αυτα...

Ανώνυμος είπε...

Παρατήρησα ότι αυτό το επιεικώς απαράδεκτο Video για την φυστικιά, ορισμένοι εσκεμμένα προσπσθούν να το χρεώσουν σε ένα Αιγινητόπουλο τον Δ. Βλάικο, βλέποντας την γενική κατακραυγή. Αυτό είναι ντροπή και θρασυδειλία - κάτι που χαρακτηρίζει τους ιθύνοντες του Fistiki Fest, του Δήμου και της ΚΕΔΑ -. Ο νεαρός αυτός φωτογράφος είτε επ'αμοιβή είτε δωρεάν - για εμένα αυτό δεν έχει καμμία σημασία - απλώς και μόνο κάλυψε τεχνικά και βεβαίως καθοδηγούμενος από τους υπευθύνους που τώρα έχουν κρυφτεί και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Αφήστε ήσυχους τους νέους ανθρώπους να σταδιοδρομήσουν επαγγελματικά σ'αυτούς τους μαύρους και δύσκολους καιρούς και εφ'όσον δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να τους βοηθήσετε τουλάχιστον μην προσπαθείτε να τους κάνετε κακό. Δημήτρη είσαι ένα αξιέπαινο παιδί και δεν χρωστάς σε κανέναν καμμία απάντηση, γιατί όλοι γνωρίζουμε την αλήθεια και τους υπεύθυνους που τώρα στρουθοκαμηλίζουν.

Ανώνυμος είπε...

10.38 καλα τα λες .δεν λες ομως αυτα τα εργα που γινονται απο το ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ποιος τα επιβλεπει και με ποια ιδιοτητα .
επισης η δοιηκηση κατα ποσο ελεγχει το προσωπικο κυριως της καθαριοτητας διοτι συγκεκριμενος εργατης κυκλοφοραει μονιμως πανω και κατω απο το πεζοδρομιο καβαλα σε ενα μηχανακι δηθεν δουλευοντας .
δια του λογου το αληθες κατσε σε ενα καφενειο και βλεπε .

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΟ ΠΑΣΤΕΛΙ ΤΟ ΤΟΟΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ(45Μ) ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΙΟ , ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ? ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ? ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΕΣ ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον 4:22 και πρέπει να γνωρίζουν οι υπεύθυνοι του Φ.Φ και λοιπά ότι τέρμα τα αμερινάκια. Όσο για την πρόεδρο την κυρία Κυπραίου είναι προτιμότερο να πάει να ξεκουραστεί στον ίσκιο τις φυστικοφυτεία της και να μας αφήσει ήσυχους. Μπουχτήσαμε από την αγάπη της για την Αίγινα και δεν θέλουμε άλλο, για όλα όσα έχει κάνει έως τώρα εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας. Αφιερωμένο στην κυρία Πρόεδρο: Ploudite amici,comedia finita est, Μεθερμηνευόμενο: Χειροκροτήστε φίλοι,η κωμωδία τελείωσε.

Ανώνυμος είπε...

Pros ton 4:22

Symfono oti oi ithynontes einai aytoi pou prepei na apologithoun.
Omos min mou pei kaneis oti einai ayti douleia anthropou pou thelei na legetai epaggalmatias ston tomea tis fotpgrafias kai tou video?
Tin Moutsatsou ti fotografise aytos kai i oli fotografisi dysfimei tin Aigina (einai fotografisi gia rouxa KAI OXI gia tin provoli tis Aiginas)! Tora to video tis fistikias me to opoio se pianei i psyxi sou!

De leo, profanos kai oi ithynontes den exoun idea apo texni (opos kai ego i idia alloste) alla tha eprepe na moirazoyn tis douleies mesa stin Aigina se ola ta paidia poy kanoun kapoia morfi "texnis".
O Karnezos gia paradeigma eixe parei ena vraveio skinothesias kapote.
De leo oti o Vlaikos einai kanenas argomisthos, kolo den vazei kato apo ti douleia. alla isos den kserei akoma pos ginontai ta pragmata. Kai episis min ksexnate oti me to na moirazeis tetoies douleies kallitexnikes se pollous anthropous moirazeis kai to risko na sou vgoun oles mapa.........

Ανώνυμος είπε...

Tώρα 4:29 τι είναι αυτά που γράφεις αυτή είναι η απορία σου ποιός είναι ο επιβλέπων. Τι να επιβλέψει τα έργα που ήδη έχουν γίνει και τα παρουσιάζουν για νέα ή αυτά που είναι μόνο στα χαρτιά, εκεί είναι Γιάννης πίνει και Γιάννης κερνάει. Αυτοί είναι να βάζουν υπογραφές καλής εκτέλεσης των έργων και να προχωράνε μαζί με τον απ'ευθείας ανάθεση Εργολάβο, προς ταμείο για τα περαιτέρω.

Ανώνυμος είπε...

δώστε παστέλι στο λαό, να του φύγει το σκατό. δώστε και στο δημαρχάκι μπας κι αλλάξει στάση

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα, κάτι καλό φτιάχτηκε τα τελευταία χρόνια και αυτοί το πήδηξαν.
Και το πήδηξαν για να τη σπάσουν στον Ντρη
Τι μαλάκες...

Ανώνυμος είπε...

αγαπητε 4,22. Καλα τα λες αλλα:αν το βιντεο ειχε καταχειροκροτηθει απο το κοινο, ο νεαρος Δημητρης δεν θα καρπονοταν ολη την δοξα λεγοντας οτι ηταν δικη δουλεια. Δεν θα ελεγε οτι οι υπευθηνοι του ειπαν απλα την ιδεα τους και αυτος εβαλε την τεχνη του και την μαγκια του; Δεν θα ζητοκραυγαζε για το δημιουργημα του; Τωρα που ολοι κυριολεκτικα " εκραξαν " το βιντεο δεν φταει αυτος; Φταινε μονο αυτοι που του ανεθεσαν την δουλεια; Και αφου εβλεπε οτι η δουλεια ηταν φολα, γιατι δεχθηκε να την παραδοσει; Η μηπως καταλαβε την αποτυχια ακουγοντας τα κραξιμο; Ολοι κανουμε λαθη. Ας παραδεχθει και αυτος τα δικα του.

Ανώνυμος είπε...

Ερώτηση (χωρίς πλάκα): Το βιντεο που προοριζόταν να παιχτεί; Σε τηλεόραση ή απλά σε sites?

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα παραμονή της γιορτής της Φανερωμένης και όλοι οι Αιγινήτες γνωρίζουν ότι υπάρχει μεγάλη προσέλευση κόσμου στην εκκλησία. Αυτό δεν το γνωρίζει ο Αντιδήμαρχος της Ποιότητας Ζωής κ. Μπέσης? (είναι φαίνεται αλλού) ο οποίος σαν υπεύθυνος της Δημοτικής Αστυνομίας έπρεπε να στείλει μερικούς Δημοτικούς Αστυνομικούς ρυθμίσουν την κυκλοφορία, θέλει πολύ μυαλό? Έτσι στις 20.00 μ.μ δεν μπορούσε να περάσει ούτε μηχανάκι γιατί και από τις δύο πλευρές του δρόμου είχαν παρκάρει αυτοκίνητα, πάγκοι με τους πλανόδιους κλπ με λίγα λόγια τέτοια χάλια δεν είχα ξαναδεί. Καταλαβαίνω κ. Μπέση ότι έχεις πάρει πολλά και δύσκολα αντικείμενα αλλά φταίς γιατί δεν καταδέχεσαι να πάρεις συνεργάτες (αιρετούς) να σε βοηθήσουν. Ξεκαβάλησε το καλάμι γιατί το μόνο που κάνεις είναι να γελοιοποιήσαι.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά η πρόεδρος του Fistiki Fest k. Κυπραίου είναι η ίδια που ήταν παρουσιάστρια στην Τηλεόραση επί χούντας? αν είναι αυτή και δεν είναι κάποια απόγονό της, τί καλό περιμένετε να κάνει στην Αίγινα. Αυτή δεν έκανε καλό ούτε επί χούντας που είχε και τα μέσα. Μπράβο Σακκιώτη με τα ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΦΡΕΣΚΕΣ ΙΔΕΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Στη Φανερωμένη κάθε χρόνο τα ίδια γίνονται! Έπρεπε να το ξέρουν και η Αστυνομία και ο Δήμος. Απλά και οι δύο μας έχουν "γραμμένους" και αδιαφορούν για την ταλαιπωρία μας. Τουλάχιστον πέρυσι είχε τρέξει -την τελευταία στιγμή- η Αστυνομία, μπας και βάλει μια τάξη...

Ανώνυμος είπε...

Η ιστορία με τον Βλάικο είναι τελείως αποπροσανατολιστική, εκτός κι' αν δεχθούμε ότι του ανάθεσαν το video εν λευκώ, δηλαδή να γράψει αυτός το σενάριο.
Αν ναι (δεν το πολυπιστεύω) τότε η ευθύνη τους είναι στο ότι το ενέκριναν! Μπορεί ο κ. Βλάικος να είχε τις εμπνεύσεις του, που δεν βλέπω να τις συμμερίζεται κανείς. Γιατί ενέκριναν αυτή τη μάπα;
Η πιθανότερη εκδοχή είναι ότι το σενάριο grosso moto (σε γενικές γραμμές) ήταν της κ. Κυπραίου, η οποία είχε κι' αυτή πάρει γραμμή ότι το video δεν πρέπει να θυμίζει τίποτε από τα δύο προηγούμενα χρόνια.
Η εκδοχή αυτή ενισχύεται από το ότι μόλις άρχισαν οι αντιδράσεις, η κ. Κυπραίου έβγαλε ανακοίνωση να υπερασπιστεί το σενάριο. Ενισχύεται και από τη δήλωση του ανεκδιήγητου πρόεδρου της Κ.Ε.Δ.Α. κ. Ν. Τζίτζη, πως "ότι έγινε, έγινε". Η οποία, πολύ απλά, σημαίνει ότι δεν μπορούν να του το τρίψουν στη μούρη το video του Βλάικου και να του πούν "τι μάπα έφτιαξες, ξαναφτιάχτο", αφού αυτό παράγγειλαν.
Δυστυχώς η λογική αυτά λέει. Και μπροστά στο να παραδεχθούμε κάποια πράγματα, ορισμένοι διαλέγουν να αποδράσουν από την πραγματικότητα και τη λογική. Και καταλήγουν σε "λύσεις": Να καταργηθεί το φεστιβάλ, που έφερε 20.000 κόσμο στο νησί και ακούστηκε σ' όλη την Ελλάδα, ή στο ότι φταίνε αυτοί που το δημιούργησαν.
Το παρήγορο είναι ότι αυτές οι φωνές σιγά -σιγά απομονώνονται ως υστερικές και περιθωριακές (π.χ. ο ΝΜ που ήταν ΝΜΣΣ). Η ζημιά όμως γίνεται και έγινε. Ας το καταλάβουν και όσοι καλοπροαίρετοι υποστήριξαν την "αλλαγή" που προανάγγειλε ο κ. Φ. Τζίτζης στο θεσμό του φεστιβάλ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν συμφωνώ καθόλου με τον 9:54 μ.μ.
Επειδή εργαζόταν το 1973 στην ΥΕΝΕΔ έπρεπε να πάει φυλακή και να απολυθεί για να αρνηθεί να είναι εκφωνήτρια στις πειραματικές εκπομπές της τηλεόρασης; Ωραία λογική!
Αντίθετα, κάποια λογική έχει το ότι είναι δύσκολο (αλλά όχι αδύνατο) να περιμένεις φρέσκιες ιδέες. Η ευθύνη όμως είναι του Σακκιώτη. Αυτός πάτησε πόδι να φύγει όλη η παλιά οργανωτική επιτροπή. Δική του ήταν η γραμμή ότι το φεστιβάλ πρέπει να αλλάξει. Και δική του η επιλογή της Κυπραίου, για να τη σπάσει στο Σταμπουλή, που υποστήριξε Κουκούλη.

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια 10:35, βλεπεις η παρέλαση των "καλύτερων δασκάλων" που θα έχει το ΦΦ, ξεκίνησε με τον δάσκαλο των καλλιτεχνικών..

Ανώνυμος είπε...

Μήπως το βιντεο το σχεδδίασε ο Πετράκης γιατί τόβαλε πρώτος στην σελίδα του; Λέω μήπως; Ο Βλάικος θα μιλήσει;

Ανώνυμος είπε...

Πάντως, στο site Aeginanews εκφράστηκαν εναντίον του video. Αυτό τι σημαίνει; Δεν είναι εκεί ο Βλάϊκος;

Ανώνυμος είπε...

Σιγά 6:31 μήπως πήδηξαν το φεστιβάλ για να τη σπάσουν στο Ντρή. Το κόμπλεξ τους πήγαν να πηδήξουν και πηδούν το φεστιβάλ. Το οποίο θα γίνει αλλά θα είναι κατώτερο του περυσινού. Του χρόνου ακόμα χειρότερο και θα φτάσει στα μέτρα τους.
Γι' αυτό και οι αλώπεκες (Βάρτζελη, Φ. Τζίζης) την έκαναν από νωρίς, ακολούθησαν οι αιθεροβάμονες (Δελής, Μ. Παπαδόπουλος) και έκλεισαν το χορό των παραιτήσεων οι νέοι και έκπληκτοι, που νόμισαν ότι θα δουλέψουν όπως οι παλιοί. Τουλάχιστον αυτοί είχαν άλλοθι την άγνοια.

Ανώνυμος είπε...

Στο site Aegina news είδα μια παρέα έξι ανθρώπων που -απ' ό,τι κατάλαβα- συνεχίζουν να δουλεύουν για το φεστιβάλ, παρά τα όσα γίνονται (και δεν γίνονται). Απ' αυτούς μόνο ο ένας είναι συμπατριώτης. Οι άλλοι δεν είναι οι "κακοί Παρασκευάδες"; Ή μήπως οι "Παρασκευάδες" γίνονται καλοί όταν μας κάνουν αυτά που θέλουμε;

Ανώνυμος είπε...

12,06 η ομαδα των 6 δουλευει για να προωθηση κυριως τον εαυτο της.

Ανώνυμος είπε...

to video einai aisxro opws kai h proedros ths organwtikhs epitrophs h gnwsth fasistria kai kollhth tou dhmosiogrfou xountovasilikou MIXALOPOULOU o opoios htan fulakh gia kati lamoges.....kai twra einai eksw ΔΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ nai kala....
malista h KURIA eixe kai ekpomph paliwtera sto vrwmokakalo tou gia osous thumountai....kai arthrografouse sthn palai pote ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΩΡΑ!!!!!!
parte to pisw mhn paiksei se kanena MEGA kai ginoume ROMPA!!!!!!!!!


ip open

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ: 10:35 Της 22 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2011.
Αγαπητέ κύριε ο ΝΜ που δεν είναι ο ΝΜΣΣ!!! (ακατάληπτο για εμένα) δεν υποστήριξε να καταργηθεί το Φ.Φ. Ερώτηση εκανε,εάν είχε ή έχει το Φιστίκι της Αίγινας τέτοιου είδους διαφήμηση.Απάντηση βέβαια δεν δόθηκε.Πληροφοριακά σας λέω ότι μάλλον λάθος εντύπωση δίνουμε στον εμπορικό κόσμο για τον τρόπο διαχείρισης και με την ευκολία που βαφτίζουμε το προϊόν Π.Ο.Π.Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για τους πολύξερους του είδους σας.Εσείς θέλετε κόσμο τζερτζελέ και ορισμένοι ευκαιρία χωρίς κόπο και κόστος να βγουν από την μιζέρια μιας ζωής.
Καλή επιτυχία στο πανηγύρι σας.-(τελεία και παύλα,)
ΝΜ.

Ανώνυμος είπε...

με ή χωρίς ΣΣ ο ΝΜ πάντα τις ίδιες μαλακίες λέει. Τώρα τα έβαλε πιό χοντρά με το φιστίκι, υποστηρίζοντας ότι μάλλον χαριστικά του δόθηκε το ΠΟΠ, που -γι' αυτόν- δεν το αξίζει. Αυτός είναι ο μόνος πολύξερος! Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατά λάθος έδοσε έγκριση! Ή το βαφτίσαμε μόνοι μας ΠΟΠ; Μάλλον θα είναι κάποιος που του έχει καθίσει το ΠΟΠ στο λαιμό, γιατί δεν μπορεί να πουλάει τούρκικο για φιστίκι Αιγίνης και τα έχει βάλει και με το φιστίκι και με το φεστιβάλ, ονομάζοντάς το τσαντιρομαχαλά. Πού τους βρήκαμε όλους τους μ... εδώ! Δεν κατεβαίνεις στον ...τσαντιρομαχαλά, να τα πεις στους αγρότες αυτά;

Ανώνυμος είπε...

Για τον 12:53, όλοι δουλεύουν για τον εαυτό τους! Τι να κάνει ο άνθρωπος, ό,τι ισχύει για τον εαυτό του, αυτό νομίζει ότι ισχύει για όλους. Μπορείς λοιπόν, αφού όλα τα ξέρεις, να μας πεις τι θα κερδίσει ο καθένας απ' αυτούς; Mάλλον θα ξέρεις και αυτούς που δεν κερδίζουν τίποτε, εκτός βέβαια από τον εαυτό σου. Πες μας και για τους εθελοντές! Αλλά ξέχασα. Για σένα όλοι πάνε να κερδίσουν. Πώς αντέχεις σε τέτοιο κόσμο!

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι ,από την Τουρκία είναι δύσκολο να γίνουν Π.Ο.Π. Από την ΧΑΛΚΙΔΑ όμως;Εσύ President ξέρεις;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 10:21 μάταια προσπαθείς να παρουσιάσεις το Άσπρο Μαύρο.Αλλωστε τα κείμενα είναι δίπλα και με μια απλή ανάγνωση καταλαβαίνεις τι θέλει να πει ο γράφων..Αυτό βέβαια για τους διαθέτοντες κοινό νου.Ε! για τους αλλους,εχει ο Θεός.

Ανώνυμος είπε...

Όχι δεν καταλαβαίνει ο φτωχός! Γιατί δεν τα κάνεις λιανά στο πόπολο, να σε θαυμάσει ο κόσμος; Ρίξε μας τις ιδέες σου για το φιστίκι, τι κάθεσαι; Μπορεί να κερδίσεις και μια θέση προέδρου στην οργανωτική επιτροπή και να δείξεις την αξία σου, καταργώντας όλα τα παλιοπράγματα και κάνοντας άλλα. Αλλά πέσ' τα μας πρώτα!

Ανώνυμος είπε...

Ρέ Μπέση στείλε επιτέλους ένα από τα παιδιά της Δημοτικής Αστυνομίας να ρυθμίσει την κυκλοφορία. Επιτέλους ξύπνα από τον λήθαργο. ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

Ανώνυμος είπε...

Re de3iokaragkiozhdes to PASOK apo to '81 sas edwse na fate re kai ligdwse tantero sas,kanate periousies kai to paizete 3enodoxoi re . Twra oi MKO ginontai ao thn Kubernhsh gia na dwsei douleia ston kosmakh. Lussate re ola sas brwmane re. O Papandreou kai to PASOK einai h swthria gia ton topo. O SAKHS einai h swthria ths Aiginas. Alla eseis oloi oi kwlode3ioi ama exete stelexh sa to arx..di ton Apostolidi emeis 8a kubername gia panta. Gamw th ND to Samara kai to fasista ton Apostolidi. SAKHS PASOK NIKH

Ανώνυμος είπε...

επειδη αναφερεις συνεχως για Πασοκ σου αναφερω τους τρεις αντιδημαρχους:
Ν.Κουκουλης- Πασοκ
Φ.Τζιτζης- Ν.Δ.
Η.Μπεσης - Συριζα
ετσι για την ιστορια!

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γίνει με εσένα ρε Greeklish καλοκαίρι είναι δεν σταματάς να πίνεις, τι βλακείες λές, ότι ο Σακκιώτης είναι η σωτηρία της Αίγινας ( αυτά δεν τα λέει ούτε η γυναίκα του). Ειλικρινά θα είθελα να μάθω, αν τα πιστεύεις αυτά που λές, για τον κλάψα τον Σακκιώτη ή κάνεις πλάκα. Εγώ πάντως δεν σε έχω για τόσο αφελή, το ξέρω ότι κάνεις χαβαλέ ( εγώ πάντως περιμένω μια απάντησή σου για τις απ' ευθείας αναθέσεις σε εργολάβους από το ίνδαλμά σου ο πλέον άχρηστος για Δήμαρχος Σακκιώτης).

Ανώνυμος είπε...

Το λάθος αρχίζει από τη στιγμή που αρχίζεις να διαβάζεις greeklish, "νομιμοποιώντας" τα. Μεγαλώνει διαβάζοντας τον συγκεκριμένο και γίνεται ασυγχώρητο όταν προσπαθείς να του απαντήσεις. Ας το να πάει...

Ανώνυμος είπε...

Ας ξαναγυρίσουμε λίγο στη διασκέδαση, δηλαδή με τα όσα γράφει ο Άκοπος. Ήταν, μας λέει στο ορφανοτροφείο κάποιοι, άγνωστο ποιοί, αλλά ήταν του Ινστιτούτου! Ευτυχώς που έχουμε τον Σέρλοκ Άκοπο και μας το μαρτύρησε! Σε επώνυμο άρθρο της η αρχαιολόγος κ. Γεωργιάδου μιλάει για προγραμματισμένο ραντεβού με το ΥΠΠΟ και διαμαρτύρεται που ο Δήμος δεν ήταν και ο Άκοπος λέει ότι έχουν την ανοχή του δήμαρχου.
Τελικά όταν διαβάζεις Άκοπο, πρέπει να καταλαβαίνεις κάτι αντίθετο απ' αυτά που λέει. Όπως αυτά που (δεν) λέει για το video της ντροπής. Βούηξε ο κόσμος από τη ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ και ο Άκοπος κάνει ότι δεν καταλαβαίνει και λέει απλά ότι δεν του άρεσε, λες και τον πήγανε να δει έργο στο σινεμά.

Ανώνυμος είπε...

Να πάω παραπέρα τον 8:05
"Ο Δήμος δεν ήξερε καν ποιός έχει τα κλειδιά". Είναι δυνατόν να μη ξέρει ο οποιοσδήποτε ότι τα κλειδιά τα έχει το ΥΠΠΟ; Και αμέσως μετά "τώρα οι ιδιώτες περιδιαβαίνουν ελεύθεροι". Αν αυτό δε λέγεται πουτανίστικη "δημοσιογραφία" τότε οι λέξεις χάνουν το νόημά τους. Κουβέντα για το ότι ήταν επίσκεψη με το ΥΠΠΟ, μετά από συνεννόηση μαζί του.
Και μετά "οι ιδιώτες που θα μας σώσουν". Κάθε φορά ο Άκοπος επιβεβαιώνει ότι ανήκει τελικά στους μηδενιστές. Του καθόταν στο λαιμό ο Κουκούλης και τον παρεξηγήσαμε για Σακκιωτικό. Τώρα του κάθεται ο Σακκιώτης, "σωτήρας" το ινστιτούτο, που Γιάννη το εβγάλαμε κλπ. Εκτός κι' αν προετοιμάζει -με τη θλιβερή παρεούλα του- τους πραγματικούς σωτήρες, που θα αναδειχθούν μέσα από τη λάσπη που σκορπίζεται άφθονη και προς τους πάντες. Και -προς αποφυγήν παρεξηγήσεων- ουδεμία ελπίδα τρέφω για τις αγαθές προθέσεις ινστιτούτων (μακάρι να διαψευστώ).

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μπέση ομολογουμένως δεν μπορείς να ανταποκριθείς στα αντικείμενα που έχεις αναλάβει. Ετσι στην Λ. Φανερωμένης εκεί που είχαν βάλει τους πάγκους τους οι πλανόδιοι, άφησε τον πρωινό καφενέ και πήγαινε να δείς πως τον άφησαν. Δεν βρέθηκε ένας από την Δημαρχία όταν τους παίρνατε τα χρήματα για να τους δώσετε την άδεια να στήσουν τους πάγκους τους να τους πείτε ότι όπως βρήκατε χώρο έτσι να τον αφήσετε. Μπορούσες ακόμα να στείλεις και έναν από την Δημοτική Αστυνομία για το θέμα αυτό. Θα μου πείς ότι εσύ δεν έστειλες την Δ.Α για την ρύθμιση της κυκλοφορίας΄και άφησες να γίνει όλο αυτό το μπάχαλο. Βέβαια εσύ δηλώνεις και άθεος και φαίνεται ότι δεν σε ενδιαφέρουν οι εκκλησιαστικοί χώροι, αλλά πρέπει να ξέρεις ότι η Αίγινα δεν είναι τσιφλίκι σου και ότι είναι υποχρέωσή σου να υπηρετείς όλη την Αίγινα γιατί οι Αιγινήτες ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ γι'αυτό και δεν τους κάνεις καμμιά χάρη.

Ανώνυμος είπε...

Ελέγχεται σαν ανακριβής η πληροφορία ότι, κατά την εκτεταμένη επιχείρηση της ΕΛΑΣ στην πόλη της και σε άλλες περιοχές της Αίγινας σχετικά με συμπλοκή και σοβαρό τραυματισμό Πακιστανού έγιναν προσαγωγές Πακιστανών και μεταξύ αυτών προσήχθη και ο Οικ. Συμβ. λόγω χρώματος (λέγεται ότι δεν είχε μαζί του την ταυτότητα και τον πήραν για εξακρήβωση στοιχείων).

Ανώνυμος είπε...

Μα τι λές φίλε 7:41 Ποιός Μπέσης από τότε που έγινε Αντιδήμαρχος πάνε οι καφενέδες δεν τολμάει να περάσει από την παραλία γιατί φοβάται το γιουχάισμα. Τώρα για τον μόνο λόγο που μπορεί να κατεβαίνει είναι μέχρι του Καλοκούβαρου για να συμπληρώνει ΛΟΤΤΟ και ΠΡΟ-ΠΟ.

Ανώνυμος είπε...

Στα πολιτικά πρόσωπα να γίνεται πολιτική κριτική. Εξαιρείται το χιούμορ, όχι όμως το ρατσιστικό.
Κουκουλοφόρος

Ανώνυμος είπε...

Για να θυμούνται οι νέοι τι έχει μείνει στους διατελέσαντες Δημάρχους στην Αίγινα: Αξιώτης... βοηθήστε με βρε παιδιά να πάρω μια συνταξούλα. Γιαννούλης ... τίμιος αλλά υπό την επίβλεψη της συζύγου. Τζίτζης....τι θα γίνει κύριοι σύμβουλοι δεν θα πάρει αύξηση η νόμιμη εισφορά των έργων προς τον Δήμαρχο. Γκότσης...όλα για το καλό της τσέπης. Μούρτζης..... ο ατσαλάκωτος- νευρικός. Κουκούλης ...ο μεγαλοπράγμων. Τέλος ο Σακκιώτης...ο ΄΄αχρηστος κλάψας.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως ο κ. Σακκιώτης κατάφερε την Δημαρχία να την κάνει κατάστημα γνωριμιών. Ετσι μετά την ένωση του Οικ. Συμβ μετά της Σελ. Εχουμε σε καλό δρόμο τον Πρόεδρο του Δ.Σ μετά της κυρίας Μ.Φ. Εύχομαι το παράδειγμα των αιρετών να ακολουθήσουν και οι υπάλληλοι του Δήμου, για να γίνει και κάτι καλό στην θητεία του Σακκιώτη.

Ανώνυμος είπε...

ΚΕΡΚΕΖΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Καλά και ο Φιλίπ έχει πάρει το μεζέ του και να ξέρετε ότι αυτός είναι ο αήττητος σε όλους τους τομείς. Μην τον υποτιμάτε. Τρέμετε όλοι οι επίδοξοι "μνηστήρες".

Ανώνυμος είπε...

1.29 Ε όχι και κυρίας !!!

Ανώνυμος είπε...

Πολλοί έχουν πάρε μεζέ. Η μισή Αίγινα , η διαφορά είναι ότι αυτή δεν έχει πάρει μεζέ , έχει φάει καλά...

Ανώνυμος είπε...

Ποια η madame Fo?

Ανώνυμος είπε...

Selina kai asiatis to zeugari tis kakias simforas. Geia sou re Saki me ta oraia sou! An mporouse na pesei i dimarxeia sou 8a tin eixes rixei sigoura!

Ανώνυμος είπε...

Κάνει και προσφορές "πακέττων" και συμφέρει. Ετσι οι δουλειές πάνε καλά και το πελατολόγιο μεγαλώνει. Σαυτούς τους δύσκολους καιρούς αφήστε να δουλεύει και ένα μαγαζί καλά. Ας είναι.

Ανώνυμος είπε...

To pelatologio tis einai terastio kai oi xorigoi tis megaloi. Ola mas ta xronia panta akougame me poion kai posa i me poion kai ti Xrima 8elei gia na doulepsei i mixani.

Ανώνυμος είπε...

apla o pio petuximenos xorigos tis, itan o proigoumenos -o delouk!- giati k xrima diathetei k afthona aggouria gia na kanei k tin douleia tis...

Ανώνυμος είπε...

Min grafete vlakeies,kala o Petrakis den einai kai to proto mialo alla apokleietai na exei loxodromisei toso.

Ανώνυμος είπε...

Sti Remvi Kiriaki proi kommotria se parea periegrafe tin sxesi kai to idilio me foni dinati kai poli xara kai to idio vradi sto idio magazi o petrakis diaskedaze me mpoukali stin kiria

Ανώνυμος είπε...

Άντε Σάκη και καλές κουμπαριές. Μπορεί Δήμαρχος ( τι μπορεί δηλαδή) να μην ξαναβγείς, αλλά κουμπαριές έχεις να κάνεις πολλές. Σ'αυτό τον Δήμο ας δούμε τουλάχιστον τέτοιες χαρές γιατί άλλες δεν πρόκειται να δούμε για 2.5 χρόνια ακόμα.

Ανώνυμος είπε...

ντροπή ρε παιδιά! ντροπή!

Ανώνυμος είπε...

ρε μήπως σας έφαγε τον άντρα ή δεν σας έκατσε?
δεν ντρέπεστε να βαράτε μια γυναίκα?
τόσο αγ..... είστε?

Ανώνυμος είπε...

Καλώς την madame, έσπασε η δουλειά?

Ανώνυμος είπε...

Κυκλοφορούν οι φήμες στα καφενεία ότι η μεγάλη έκπληξη στο Fistiki-Fest θα είναι οι ομαδικοί γάμοι υπό την αιγίδα του Δήμου, με κουμπάρους τον Δήμαρχο,τον Πρόεδρο της ΚΕΔΑ και την πρόεδρο του F.F που θα ενώσουν με τα ιερά δεσμά του γάμου τον Πακιστανό με την Σελ.., τον Μαυριδερό με την Φω.... και τον Γιάννη με την Κούλα. Και ο Φίλιππας θα ευλογήσει τους γάμους μια και δεν περισσεύει άλλος ρόλος.

Ανώνυμος είπε...

Το βλαχάκι είδε παράγκα και το πέρασε για ανάκτορο.

Ανώνυμος είπε...

καλά τόσο καλά τα πάει ο Πετράκης που δεν έχετε να τον κατηγορήσετε για τίποτα άλλο και αναφέρεστε στα προσωπικά?

Ανώνυμος είπε...

Αυτή και αν είναι είδηση, υπάρχει κάποιος που δεν του έκατσε.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τον αντιδήμαρχο λυπάμαι, όλη τη δόξα την πήρε ο πρόεδρος.

Ανώνυμος είπε...

Εμείς 3:49 δεν την βαράμε ίσα-ίσα διαφήμιση τις κάνουμε της κυρίας που είναι τόσο μα τόσο κοινωνική, γι'αυτό και ο Δήμος εκτιμώντας την μεγάλη της πείρα την έχει εντάξει σε πολλές επιτροπές. Μπράβο Πετράκη εσύ μην ακούς κανένα (μόνο την καρδιά σου) αυτές είναι κακοήθειες από τους αντιπάλους σου στην διαδοχή της Δημαρχίας γιατί ξέρουν ότι με τους πολυπληθείς φίλους που έχει η Φω θα σαρώσεις στις προσεχείς εκλογές. Το ξέρω ότι αυτή σου η ενέργεια είναι καθαρά πολιτική. Πανέξυπνε Πετράκη.

Ανώνυμος είπε...

Η Ευ....α τι θά γίνει τώρα ;
Και εκεί είχε πολλούς ψήφους .

Ανώνυμος είπε...

Αφού την συγκεκριμένη δεν την σκέφτηκε ο Πέτρος θα την σκεφτούμε εμείς?

Ανώνυμος είπε...

Η πεταλουδίτσα πέταξε στο φως και έκαψε τα πολιτικά της φτερά.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που μένει είναι η αξιοπρέπεια! Τίποτα άλλο!
Όλα τα άλλα ας τα κρίνει ο χρόνος κι ο Θεός!

Ανώνυμος είπε...

Who is petalouditsa?

Ανώνυμος είπε...

Ρε σκατοκουφάλες οι περισσότεροι έχετε κάτι κέρατα σαν του τάρανδου και γίνομαι σαφείς:η Ελένη του Β. δεν πήγε με τον Γ. της Σοφίας; Ο Μ. δεν έμεινε μπουκάλα που έπιασε τη γυναίκα του με τον Χ.;Επίσης ο Κ. δεν χώρισε για να τα φτιάξει με το τρελό αγόρι Π.; Λοιπόν αυτό σας μάρανε; Κάποτε την Αίγινα την έλεγαν κατραμονήσι, τώρα τη λένε κερατονήσι. Αύτη είναι και η μόνη αλλάγή με την πάροδο των χρόνων.

Ανώνυμος είπε...

Στον 24/8 11.27 μ.μ.
Μπορεί να είσαι ένας ή μία από αυτούς που περιγράφεις, αλλά πρέπει να ξέρεις ότι οι Αιγινήτες και οι Αιγινήτισσες έχουν και αρχές και αξίες.

Ανώνυμος είπε...

ναι για τους άλλους... γιατί ο καθένας για το σπίτι του οι αρχές είναι ελαστικές.
και για να καταλάβω ποια αρχή καταστρατήγησε ο Πέτρος?

υγ. είδα τις αρχές στις παραπάνω αναρτήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ηρεμείστε παιδιά. Μην κάνετε τόση φασαρία για το -ν- ΤΙΠΟΤΑ