Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Και τελικά τι;...

 Παρακολουθούμε όπως υποθέτω και εσείς την διαμάχη που έχει προκληθεί για το νερό και δυστυχώς σκεφτόμαστε ότι  αυτά μόνο στην Αίγινα μπορεί να συμβαίνουν. Παρακολουθήσαμε την ομιλία του πρώην δημάρχου όπου επιβεβαίωσε και τα όσα ανέφερε στην επιστολή του. Ομως οφείλω να ομολογήσω ότι το θέμα με τις δικές μας υδροφόρες το ξεπέρασε με περισσή ευκολία δείχνοντας ότι δεν το είχε στα υπόψη του. Γιατί τι άλλο δείχνει όταν λες ότι ότι έκανες μελέτη αλλά πηγαίνεις σε αχαρτογράφητα νερά, δεν ξέρεις τι θα πει η περιφέρεια, το ελεγκτικό συνέδριο κλπ., ότι είναι πρωτόγνωρο για δήμο τότε με συγχωρείτε αλλά τι ακριβώς μελέτησαν οι μελετητές; Μόνο το οικονομικό μέρος  προφανώς όπου και πάλι η τιμή έβγαινε φθηνότερα αλλά επειδή υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες όπως τα καύσιμα απερρίφθη το εγχείρημα. Ξεχνώντας προφανώς ότι παρά την μικρή διαφορά το μαγαζί θα ήταν δικό μας και δεν θα είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχόμαστε την συμπεριφορά κάθε μην πω τι.  Εκείνο που εγώ βλέπω δυστυχώς για μια ακόμη φορά είναι ότι ο πρώην δήμαρχος παραμένει στον αγωγό, ο νυν δήμαρχος ακολουθεί μην γνωρίζοντας τι άλλο θα μπορούσε να κάνει και απο την άλλη πλευρά κάποιοι απο την περιφέρεια με ενισχύσεις πολιτικές και παπαγαλάκια στον τύπο  προωθούν αφαλάτωση.  Λεφτά δεν έχουν προβλεφθεί και έτσι ο μόνος που μπορεί να κοιμάται  ήσυχος στην υπόθεση είναι ο υδρομεταφορέας. Αυτή είναι η ουσία της υπόθεσης. Και μέσα σ' όλα αυτά το δημοτικό συμβούλιο πρέπει να αποφασίσει για το θέμα της παραχώρησης του δικτύου στην ΕΥΔΑΠ ΝΗΣΩΝ ΑΕ. Φαίνεται όμως ότι πρυτανεύει η λογική και η πλειοψηφία να προσανατολίζεται να παραπέμψει το θέμα στο μέλλον. Μακάρι γιατί αλλιώς τα πράγματα μπλέκουν άσχημα...
   Ενα ακόμη σημαντικό θέμα των ημερών είναι φυσικά το χωροταξικό. Είδατε όλοι το "ενδιαφέρον" των μελών της επιτροπής  για το θέμα αλλά  και το πως η δημοτική αρχή κάνει ακριβώς αυτό για το οποίο κατηγορούσε την προηγούμενη. Δεν παίρνει θέση για τίποτα και αφήνει τα πάντα στους μελετητές. Ακουσα την ομιλία του κ. Σπυρίδωνα στην εκδήλωση για το νερό  και συμφωνώ απόλυτα στο ότι οι πολιτικοί συμπεριλαμβανομένων και των δημάρχων προώθησαν τα εύκολα έργα και όπου υπήρχαν κόντρες με τους πολίτες έκαναν πίσω, Δεν γίνεται δουλειά όμως έτσι κύριοι. Αν δεν υπάρξουν συγκρούσεις με συμφέροντα και νοοτροπίες και αν γενικώς δεν σπάσουν αυγά ομελέτα δεν έχει...

62 σχόλια:

Ioulianos είπε...

Και τελικα τι; Μα φυσικα το "Τ" του Τιποτα. Ποσα χρονια κανουμε μελετες για τις μελετες; Το ερωτημα Αφαλατωση η Αγωγος ειναι μονο ενα προσχημα. Τιθεται απο τους διαφορους "πολιτικαντιδες" ως δικαιολογια των ΜΗ πεπραγμενων τους. Ετσι ο Κουκουλης παρουσιαζεται ως υπερμαχος του αγωγου ενω στην ουσια δεν εκανε τον αγωγο. Μας εμφανιζεται ως αυτος που εκανε την μελετη ενω στην ουσια πηρε μια ετοιμη μελετη του ΣΔΙΤ και την αλλαξε για να την κανει δηθεν ποιο οικονομικη. Το μονο που πραγματικα καταφερε ηταν να χαθουν αλλα πεντε χρονια για την Αιγινα και να κερδισει αλλα πεντε χρονια ο υδρομεταφορεας απο την εκμεταλευση της Αιγινας. Τωρα μηπως περιμενει να του πουμε και μπραβο; Ο μονος που πρεπει να τον ευχαριστησει ειναι ο νερουλας, ο μονος ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ απο την μελετη του κ. Κουκουλη.

Ανώνυμος είπε...

Ιουλιανος ο παραβατης. Στη περιπτωση μας της λογικης

Ανώνυμος είπε...

Hremeiste re oloi o agwgos 8a egkainiastei apo to Sakh kai oti kai na lete einai ola logia tou kwlou. Meta na dw pou 8a krufteite re

Ανώνυμος είπε...

θα κρυφτουμε πισω απο την ανωνυμια σου ηληθιε ΠαΣοΚε 9,26. Αντε τραβα τωρα στην Κινα να κανεις τον Κινεζο με τον Σακη σου. Και μην ξεχασεις τα φυστικια.

Ανώνυμος είπε...

Μην ασχολείστε με τον Ιουλιανό, ξέρει ότι λέει ψέματα, το ότι είναι βαλτός φαίνεται από το ότι έχει γίνει γυρολόγος. Τσάμπα το κάνει;

Ανώνυμος είπε...

Ναι 9,57 τσαμπα το κανει σε αντιθεση με σενα που πληρωνεσε αδρα.

Ανώνυμος είπε...

Πώς τόπαθε ο Άκοπος και είχε διαλείμματα λογικής; Ξαναγύρισε στον παραλογισμό και στο πάθος του εναντίον του Κουκούλη.
Ξαναδιαβάστε το τί του καταμαρτυρεί, που δεν πήρε το ρίσκο να προτείνει τη σύσταση ναυτιλιακής εταιρείας! Το μαγαζί θα ήταν δικό μας, ενώ ο αγωγός του γείτονα! Οι μελετητές θα έπρεπε να μελετήσουν πιθανές αντιδράσεις της Περιφέρειας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου! Τι άλλο θ' ακούσουμε; Πού μπορεί να οδηγήσει η εμπάθεια και ο παραλογισμός;
Ο πρώην δήμαρχος θα έπρεπε να αποκηρύξει τον αγωγό; Ο νυν δήμαρχος δεν έχει βρει άλλη πρόταση; Και το συμπέρασμα είναι ότι όλοι δουλεύουν για τον Ηλιακίδη;
Ξαναγυρίσαμε στο γνωστό μηδενισμό του Ακόπου. Δεν τον είχαμε επιθυμήσει ιδιαίτερα....

Ανώνυμος είπε...

Ακοπος ασκοπος παραλογισμος.

Ανώνυμος είπε...

Ακοπε, μπράβο με τα σχόλια σου. Εχεις πιάσει το θεμα απο κει που βρωμάει. Η μελέτη για τα ΣΔΙΤ δεν προχώρησε για οικονομικούς λόγους. Ποιόν ρώτησαν; Η μελέτη για υδροφόρες δεν προχώρησε για οικονομικούς λόγους. Ποιόν ρώτησαν; Ολα αυτά επι τετραετίας Κουκούλη, όχι ότι οι προηγούμενοι έκαναν τίποτα ή θα κάνει τώρα ο Σάκης. Απλά χάθηκε η ελπίδα μας και περιμένουμε να περάσει γρήγορα η τριετία μήπως έρθεο κανένας φωτισμένος!

Ανώνυμος είπε...

Ο υδρομεταφορέας κοιμάται ήσυχος επειδή ο Κουκούλης επιμένει στον αγωγό και ο νύν δήμαρχος ακολουθεί; Έλεος ρε Άκοπε!

Ανώνυμος είπε...

Ότι και να κάνουν την παρασκεύη στο συμβούλιο μια θα είναι η απόφαση (απόρριψη η μονή λύση είναι ο υποθαλάσσιος αγωγός και παραχώρηση του δικτύου ύδρευση- αποχέτευση στην ΕΥΔΑΠ για να τελειώνουμε με αυτά .)
Τότε όλα θα αλλάξουν στο νησί .
Τότε θα δούναι και τα αλά προβλήματα (Περιφεριακός ,Πεζοδρόμησης ,Ανάπτυξη ,γιατί μηνάμε πόλοι πίσω

Ανώνυμος είπε...

Λέει κάτι ο 10:08 και "απαντά" ο 10:45! Δηλαδή λέει "μπράβο, εμείς θα λέμε τις παπαριές μας και στο θέατρο παραλόγου θα σκάσουν αυτοί που είναι λογικοί".
Δε σκάμε μαλ... μου. Εδώ θα σε κοροϊδεύουμε και θα σου λέμε συνεχώς: Τόσο ανόητος και πορωμένος είσαι ή τα παίρνεις;

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι η προπαγάνδα. Δεν έχει σημασία ποιά είναι η αλήθεια αλλά το πώς παρουσιάζεις πειστικά το ψέμα και πόσο συχνά το λες. Αυτό κάνουν οι Άκοποι, οι Αιακοί, οι Ιουλιανοί, οι ΝΜΣΣ και οι λοιποί μαϊντανοί.
Όλα όσα λένε έχουν ξαναειπωθεί δεκάδες φορές και έχουν δοθεί αποστομωτικές απαντήσεις. Δε βαριέσαι! Οι άνθρωποι λένε το παραμύθι τους, τόσο μονότονα, που νομίζεις ότι είναι κασετόφωνα.
Γι' αυτό και κάποιοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κάποιο όφελος θα έχουν!

Ανώνυμος είπε...

9:41 blaka gam..ne kwlode3ie palioarx..di Apostolidi pali arxises tis pap..ries telika de bazeis esu mualo

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που υπάρχει και ο Greeklish. Είναι σαν το παιδί που μπαίνει στο διάλειμμα του έργου και φωνάζει "πασατέμπο, τσιπς!"

Ανώνυμος είπε...

10,58 ξεχασες την προπαγανδα της Νεας Εποχης. Τι παπαρες φαγαμε θεε μου επι τεσσερα χρονια. Χασατε το παιχνιδι και ξανα βγαλατε το ανθρωπακι στο Δαναη να πει το παραμυθι του. Μονο που αυτος που ελεγε το παραμυθι εκρυψε επιμελως τον Δρακο.

Ανώνυμος είπε...

10:45 πώς καρφώνεσαι έτσι; Η κίνηση να απαξιωθούν όλοι, με ό,τι είδους κατηγορία υπάρχει πρόχειρη, για να έρθει ο φωτισμένος, έχει εντοπιστεί πολύ καιρό πριν.
Είσαι βέβαια της παρέας του Ακόπου, αυτός πλασάρει την ιδέα. Είσαστε όμως και ανιστόρητοι. 'Ολοι οι μηδενιστές, το μόνο που κατάφεραν (αν κατάφεραν ποτέ κάτι) είναι να επιπλέουν οι χειρότεροι. Κλασικό παράδειγμα ο γιατρός. Γιατί έφτασε να διεκδικεί το Δήμο; Γιατί όλοι οι μηδενιστές μαζευτήκατε κάτω από το σύνθημα "να φύγει ο Κουκούλης και ας βγει ο όποιος να 'ναι". Ποιό θα είναι το επόμενο κατόρθωμά σας; Ποιός φωτισμένος;

Ανώνυμος είπε...

Καιρό είχαμε να ακούσουμε τον χασουρομπεμπέ σε νέα έκδοση. Αυτόν που -μη μπορώντας να αντικρούσει τίποτε- έβγαινε και έλεγε συνεχώς : "ναι, αλλά χάσατε"!
Τώρα μεγάλωσε λίγο, τη συνήθεια δεν την έκοψε αλλά έμαθε παραμύθια για δράκους. Δεν μας τα λέει; Δεν μας λέει και καμιά παπαριά του παρελθόντος;
Να μας πεί κάποιο παραμύθι: Π.χ. αν η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ χρησιμοποιεί τον Κουκούλη ή αντιστρόφως. Δεν ντρεπεστε ρε. Εδώ πάνε να μας πάρουν τα σώβρακα την Παρασκευή και σεις με το πάθος σας. Σα να μη σας νοιάζει τίποτε αλλά πώς να ικανοποιήσετε το πάθος σας.

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε εδώ μας έχουν πάρει και τα σώβρακα, τι έχουμε να χάσουμε. Αν πάρει το δίκτυο η ΕΥΔΑΠ δεν θα είναι υποχρεωμένη να φέρει νερό πόσιμο; Εάν ναι. αφήστε την να το πάρει να υσυχάσουμε όλοι. Οι μελετητές, οι δήμαρχοι, οι τέως και οι νύν και εμείς οι φουκαράδες πολίτες

Ανώνυμος είπε...

τελικα ποιοι ειναι οι ανωνυμοι μετοχοι στην εταιρεια του νερουλα; μηπως καποιοι απο αυτους θα ψηφισουν στο δημοτικο συμβουλιο της παρασκευης;

Ανώνυμος είπε...

Ανόητε, άσχετε ή βαλτέ 11:48, η ΕΥΔΑΠ Νήσων ΑΕ (και όχι η ΕΥΔΑΠ) δεν θα είναι καθόλου υποχρεωμένη να φέρνει νερό στην Αίγινα. Αυτό λέει η σύμβαση που μας πιέζουν να υπογράψουμε. Αυτό παραμένει υποχρέωση το Δήμου. Γι' αυτό λένε για σύμβαση αποικιακού χαρακτήρα (Πτερούδης).
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΛΑΒΑ, ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΠΤΕΡΟΥΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ κι' εγώ ότι ο Άκοπος το ξαναγύρισε στο τσάμικο (μηδενισμό το λέει κάποιος). Απομονώνω ένα σημείο της ανάρτησης: "λεφτά δεν έχουν προβλεφτεί και έτσι ο μόνος που μπορεί να κοιμάται ήσυχος..."
Μη μπορώντας να κατηγορήσει για κάτι άλλο (πλην του ότι δεν έχουν νέες προτάσεις και απόρριψαν τη ναυτιλιακή εταιρεία), κατηγορεί ότι δεν εξασφάλισαν κονδύλια για το έργο!
Απίστευτε Άκοπε, μόνο οι μαυρογυαλούροι στα ελληνικά έργα του 1960 πήγαιναν στα υπουργεία και εξασφάλιζαν πιστώσεις! Τώρα, μόλις εγκρίθηκε η μελέτη, ήθελες να είναι εξασφαλισμένες από πριν οι πιστώσεις; Για κάφρους μας περνάς;
Απίστευτε Άκοπε, συμφωνείς -λες- με τον Σπυρίδωνα, αλλά δεν άκουσες αυτό που είπε, ότι η Περιφέρεια έχει χρήμα με ουρά στην Τράπεζα (σχεδόν τριακόσια εκατομμ.) και ότι με τους τόκους του για δύο χρόνια θα φτιαχνόταν ο αγωγός; Πώς το εννοείς αυτό το "λεφτά δεν έχουν προβλεφτεί"; Τίποτε, το πετάς στον αέρα, για όποιον αφελή τσιμπήσει, για να συκοφαντήσεις το ό,τι έχει γίνει μέχρι τώρα. Δηλαδή αυτό που και ο ίδιος ο Σακκιώτης λέει "φτάσαμε στο παρά πέντε". Τώρα σου φταίει και ο Σακκιώτης, για να προετοιμάσεις το έδαφος στον φωτισμένο που ντρέπεται ακόμα να εμφανιστεί.

Ανώνυμος είπε...

Λένε όλοι κάτι, να μην πει και ο 12:14 τη μαλακία του; Σκίσαμε μαλάκα μου!

Ανώνυμος είπε...

Πω, πω τι λαός έπεσε στα σχόλια! Τι έγινε ρε παιδιά, έπεσε σύνθημα "γράψτε σχόλια γιατί χανόμαστε;" Πού είσαστε από την Τετάρτη; Καταλάβατε από μόνοι σας ότι έχετε ξεφτιλιστεί ή σας το είπαν στ' αυτί;
Με το που ακούστηκε ότι ο Κουκούλης θα κάνει ομιλία, εξαφανίστηκαν οι ψεύτες, συκοφάντες, παπαγαλάκια κλπ. Τώρα έπεσε σύνθημα να εμφανιστούν και πάλι. Τι έγινε ρε παιδιά; Φοβόσαστε ότι την Παρασκευή πάλι θα ξεφτιλιστείτε και βάλατε μπροστά πάλι τη μηχανή του ψέματος; Δεν καταλαβαίνετε ότι δείχνετε ποιά είναι η θέση σας; Πως -ότι και να πείτε την Παρασκευή- η θέση σας θα είναι η συκοφαντία, άρα η λύση θα είναι η ΕΥΔΑΠ Νήσων; Εκτός κι' αν ο αρχηγός καταλάβει το λάκο με τα φίδια και πει ότι δεν θέλουμε σύμβαση με την εταιρεία. Αλλά τότε, τι θα έχετε να πείτε, που θα σας έχει αδειάσει; Ότι είναι κι΄ αυτός πουλημένος στον Κουκούλη;

Ανώνυμος είπε...

Ερωτηση που ξερω οτι κανεις δεν εχει κοτσια ν'απαντησει:
Ποιος παραβρεθηκε στην ανοιχτη ομιλια και να πει αυτες τις εξυπναδες για να αντιπαρατεθει με τη θεση του τ.δημαρχου;και o ..Αιακος μια χαζη ερωτηση εθεσε στο τελος ,που κανεις δεν εδωσε σημασια.Αυτος ο αντιλογος για τον αντιλογο, στο προσωπο του Κουκουλη ευτυχως απευθυνεται στους λιγους αναγνωστες των blogs.
Aν οι συγκυριακοι διαχειριστες της τυχης μας ειχαν το σθενος να ενημερωσουν αυτοι ανοιχτα την τοπικη κοινωνια ,καλωντας εκεινοι ολους τους εμπλεκομενους,πριν τη συζητηση της συμβασης,θα το ανοιγατε το ρημαδι σας?

Ανώνυμος είπε...

Έλα ντε! Ας έρθει να τα πει στο δημοτικό συμβούλιο. Αλλά αφού το ξέρουν και οι ίδιοι ότι λένε μ..., πού και τι να έρθουν να πουν;

Ανώνυμος είπε...

Το ¨ανθρωπάκι¨είχε το ανάστημα να εκτεθεί δημοσίσως στον κάθε επίδοξο επικριτή του,να παραθέσει ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη θέση ως προς τη διεκδίκηση του αγωγού και τις απορριφθείσες άλλες επιλογές και να σταθεί υποστηρικτικά στο πλάι του απόντος δημάρχου,να προστατεύσει τον απεσταλμένο του πρόεδρο του Δ.Σ απο την ίδιο τον εαυτό του και να πει:O,τι και να πούμε οι κακόπιστοι, κακόπιστοι και κολημένοι στα ύποπτα και παράλογα τους θα παραμείνουν.Σας αξίζει μόνο η περιφρόνηση.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν άνθρωποι και ανθρωπάκια! Δεν είναι το ανάστημα εκείνο που κρίνει τους ανθρώπους!

Ανώνυμος είπε...

Οι ορκισμένοι μουζαχεντίν του μεγάλου μαγίστρου σε πλήρη δράση. Για πέστε μας παλληκάρια μου πως γίνεται την μελέτη για τις υδροφόρες να την έκανε στις αρχές του 2008 και να μας ανακοινώνει τώρα στο τέλος του 2011 τα αποτελέσματα της; Γιατί τότε δεν τα ανακοίνωνε δημοσίως; Γιατί προφανώς ευρισκόμενος στην αρχή της θητείας του θα ήταν δύσκολο να την αγνοήσει. Τώρα ευρισκόμενος 3.5 χρόνια μετά και στην αντιπολίτευση όλα είναι εκ του ασφαλούς. Ακόμη και οι εκτελούντες διατεταγμένη υπηρεσία έχουν όλη την ευχέρεια να πουν τις εξυπνάδες τους. Αυτοί άραγε ήξεραν για την μελέτη το 2008;

Ανώνυμος είπε...

Kατ'αρχήν κε Αιακέ,Ιουλιανέ κλπ.διακρίνω μια μεγαλομανία στις εκφράσεις σας(μουζαχεντίν!μεγάλος μάγιστρος!)και σας προτείνω το επόμενο ψευδώνυμο να είναι Θεός,γιατί αφού οι τεχνοκρατικές μελέτες δεν σας ικανοποιούν ως λύσεις,η επόμενη επιλογή είναι τα θαύματα.Ξέρω οτι θα με αμφισβητήσετε αλλά καθόλου δε με απασχολεί.Δεν έχω καμία σχέση με τον Κουκούλη ούτε με κανένα υποστηρικτή του.Όταν επέστρεψα κατά τη θητεία του στην Αίγινα που μεγάλωσα, για πρώτη φορά είχαμε καλό και επαρκές νερό όλο το χρόνο.Με την αλλαγή της διοίκησης γυρίσαμε πίσω τουλάχιστον έξι χρόνια.Παρακολουθώ λοιπόν το θέμα νερό πολύ προσεκτικά και ο μόνος που με πείθει είναι, είτε σας αρέσει είτε οχι, ο πρώην δήμαρχος.Για τη μελέτη λοιπόν του 2008 που ο άνθρωπος πολύ τεκμηριωμένα την ανέλυσε,δεν ξέρω αν την είχε ανακοινώσει τότε, μπορεί ίσως κάποιος πιο μπασμένος σας απαντήσει.Προσωπικά μου φτάνει που δεν επιχειρήθηκε μια τέτοια επένδυση αφού ο δήμος πρακτικά δε θα κέρδιζε τίποτα.Άσε που αν το είχε τολμήσει ποιός ξέρει τι θα του είχατε σύρει!

Ανώνυμος είπε...

Το ανθρωπακι επαιξε καλα το παιχνιδι του νερουλα 12,23. Αυτη ηταν ολη η πολιτικη του εμβελια, γιαυτο βγηκε, αξιος λοιπον ο μισθος του .Οι μελετες ηταν για τα ματια του κοσμου. Δοξαστε τον.

Ανώνυμος είπε...

ο νεος δημαρχος της αιγινας θα ειναι ο γιοχαν απο την γερμανια .

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΤΕ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΥΤΕ Η ΑΦΑΛΑΤΩΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΛΙΜΝΟΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ (ΠΟΥ ΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ ΛΥΣΗ) ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΡΟΥΛΑΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΑ 400000 ΠΟ ΤΣΙΜΠΗΣΑΝ ΚΑΙ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΠΤΕΡΟΥΔΗΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ; ΜΙΑ ΖΩΗ ΚΑΦΡΙΛΑ, ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑ ΜΙΖΕΡΙΑ. ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ 10,38 ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΕΚΑΝΑΝ

Ανώνυμος είπε...

11:14 κάνεις λάθος!

800.000 έβαλαν στο παντελόνι!!!

Και άλλα 400.000 έδωσαν σε σένα για να τα γράψεις.

Πες τους ότι -λόγω της κρίσης- έχω ρίξει το κασέ μου και συμβιβάζομαι με τα μισά!

Παρεμπιπτόντως: Το έχεις πει αυτό το ανέκδοτο στην παρέα σου χωρίς φάπα και γιαούρτωμα;

Ανώνυμος είπε...

Την Παρασκευή στο Δημοτικό Συμβούλιο με θέμα τον τρόπο της υδροδότησης της Αίγινας δεν χρειάζεται να παρευρεθούν ούτε Κατσικάρης ούτε Μπάρδης. Εμείς (το Δημοτικό Συμβούλιο) οι Αιγινήτες πού είναι πρόβλημά μας πρέπει να αποφασίσουμε το μέσο υδροδότησης μας και στην συνέχεια να πιέσουμε και να απαιτήσουμε από την πολιτεία για την πραγματοποίησή του.

Ανώνυμος είπε...

Aυτοί που μηδενίζουν τα πράγματα είναι 2-3 άτομα, που γράφουν συνεχώς. Αν πέρναγε από το χέρι τους, θα προτιμούσαν να σκίσουν τη μελέτη ή να αποφασίσουν ότι δεν χρηματοδοτείται. Τόσο πατριώτες είναι, τόσο αγαπόύν το νησί. Έτσι, για να περάσει το δικό τους.

ΡΩΤΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΙΣΑ:

Τώρα που φτάσαμε ένα βήμα πριν το τέλος: Θέλουν να πιέσουμε όλοι -μα ΟΛΟΙ- οι Αιγινήτες να χρηματοδοτηθεί η μελέτη, ναι ή όχι;
Ας απαντήσουν αυτοί που όλο κατηγορίες είναι. Αλλά αν δεν θέλουν να απαντήσουν σ' αυτό, ας απαντήσουν σε κάτι άλλο:
Αναγνωρίζουν ότι η μελέτη μπορεί αύριο το πρωί να χρηματοδοτηθεί, ναι ή όχι;
Σ' αυτά ας απαντήσουν. Τα υπόλοιπα είναι φτώχεια, όχι μόνο επιχειρημάτων αλλά και ηθικής.

Ανώνυμος είπε...

gap η γιωργαρος ο νεος δημαρχος της αιγινας

Ανώνυμος είπε...

7.46 Στο Δημοτικό Συμβούλιο θα πέσει πολύ γέλιο. Φορέστε τα τσίγκινα και περιμέντε

Ανώνυμος είπε...

To gelio 8a pesei otan o SAKHS 8a 3anabgei DHMARXOS kai oi kwlode3ioi fasistoneodhmokrates 8a klaine pou exasan to dhmo kai to arx..di o Apostolidis 8a exei parei pali to poulo se pshfous

Ανώνυμος είπε...

2,52 o monos patriotis einai o neroylas. fernei nero me to azimioto

Ανώνυμος είπε...

Εχθές το μεσημέρι ο 2:25 έθεσε ένα ερώτημα. Θαυμάστε τις απαντήσεις που πήρε! Κοινώς, έπεσε βαρια σιωπή...

Ανώνυμος είπε...

TΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ. ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΜΕ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ,ΠΟΥ ΤΗΝ ΟΔΗΓΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΤΑΠΕΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ, ΜΕ ΝΕΚΡΟ ΑΓΩΝΙΖΜΕΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΠΟΥ ΒΥΘΙΖΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΡΑΞΙΑ ΤΩΝ ΛΑΜΠΡΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΒΑΒΑ, ΣΤΟ ΝΑ ΑΡΠΑΞΩ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ ΑΠΟ 300- 400 ΑΝΟΗΤΟΥΣ Η΄ΒΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΩ ΜΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΛΕΦΤΑ (ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΙ) ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ Ο ΜΙΜΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΤΕ ΝΑ ΚΑΑΑΘΟΜΑΙ.... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΑΙΓΙΝΑ ΤΟΥ 2011 ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΠΟΤΕ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΙΓΙΝΗΤΗΣ, ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΝ Ε.Σ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΙΕΡΟΠΑΝΙΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΗΤΑΝ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΓΕΙΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΝ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΗ ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΛΕΝΕ ΣΤΗΝ ΑΙΓΛΗ;Η ΑΙΓΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

5:21 kai bodi eisai kai kataloipo ths xountas eisai kai sthmenos eisai kai mal..kas de3ios eisai. Mas flomwses stis pap..ries kai ma8e na grafeis kalutera ston upoligisth sou. Ante geia re

Ανώνυμος είπε...

11:19 den exeis katalabei oti to KKE kai h ND pane na sthsoun neo 1989 kai alles tetoies mal..kies, alla o laos 3erei kai pali 8a pshfisei GIWRGO PAPANDREOY kai PASOK pou paleuei sa patriwths na swsei ton topo.

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ "ΕΠΕΣΕ ΒΑΡΙΑ ΣΙΩΠΗ" ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΜΕ! ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ" ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΥ. ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΕΣΕ Η ΑΥΛΑΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ, ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΝΑΔΙΠΛΩΣΗ (ΚΟΙΝΩΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ) ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ -ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ- ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ, ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ.
Ο ΣΑΚΚΙΩΤΗΣ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΟΣΙΕ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΞΕΘΕΣΕ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΓΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΕΛΕΤΗ. ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟΚΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΝΟΗΜΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ 2:52 μ.μ. ΤΗΣ 20/10/2011: ΘΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ; ΓΙΑΤΙ, ΑΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ Η ΟΜΟΦΩΝΙΑ.
ΑΥΤΕΣ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟΨΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ. ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται ότι ο 12:59 π.μ. της 19/10 το είχε δει το έργο από πριν! Πραγματικά, του βγάζω το καπέλο!! Ήταν πολύ διακινδυνευμένη πρόβλεψη, γιατί υπήρχε κλίμα οξύτητας, που όμως επαληθεύθηκε.
Θέλω να ακούσω αυτούς που έσκιζαν τα ρούχα τους, τι έχουν τώρα να πουν για ττην ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου;

Ανώνυμος είπε...

ο Σακκιώτης έπεσε μέσα πάντως: Η απόφαση ήταν ομόφωνη όπως είχε πει στο portal (μόνο που ήταν κατά...)
http://www.aeginaportal.gr/aftodioikitika/themata/6946--q-q-moviemovie.html

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε δήμαρχο Κωλοτούμπα

Ανώνυμος είπε...

Πτερούδης, Ν3 και Π. Κουκούλης και Αγής Μαρμαρινός ανάγκασαν τον σάκη να κάνει κωλοτούμπες

Ανώνυμος είπε...

Eχθές στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δήμαρχος ξεκίνησε με μιά γενική ανασκόπηση των πεπραγμένων του Δήμου μέσα σε ένα παραλήρημα με παρωχημένες και εξυπνακίστικες ιδέες προσπαθώντας να πείσει τους επιχώριους ότι φροντίζει και μοχθεί γιά το καλό της Αίγινας. Αλλά δυστυχώς σ'αυτήν του την προσπάθεια δεν τον βοηθούν και οι παράγοντες της Αίγινας, όπως π.χ ο κακός Πρόεδρος του ΚΤΕΛ πού άν καί τον κάλεσε ο Δήμαρχος δεν πήγε να ανανεώσει την σύμβαση για την συνέχιση των δρομολογίων, αποκρύπτει όμως σαν νέος Ιησουίτης (Gesuita) την αλήθεια (έλειπε και ο Πρόεδρος) η οποία είναι ότι δεν καταβλήθησαν από τον Δήμο στο ΚΤΕΛ τα οφειλώμενα χρήματα για την προηγούμενη συγκοινωνιακή σύμβαση μεταφοράς προσώπων. Αλλά βέβαια πού να βρεί χρήματα ο Δήμαρχος όταν γιά τους δύο χασομέρηδες ειδικούς Συμβούλους επιβαρύνει τον Δήμο (και εμάς) με 5000.οο ΕΥΡΏ μηνιαίως. Αλλά τώρα προέχει το ταξίδι μετά της γυναικός του στο Lishui συνεπικουρούμενος από τον Πρόεδρο του Δ.Σ πάντα γιά το καλό της Αίγινας (και με χρήματα από την τσέπη τους?).

Ανώνυμος είπε...

O Σάκης είναι ένας ανίκανος και μοιραίος Δήμαρχος σαν τον αρχηγό του τον δοσίλογο ΓΑΠ, αντίστοιχα περιτρυγιρισμένος απο κότες, αβαβάδες (παίζω και μπάσκετ) και ύαινες της εξουσίας. Αλοίμονο στο νησί και στην Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς αυτόν έχουμε! Το νησί ήθελε κάποιον να κόβει κορδέλες εγκαινίων. ΄Και -όπως φαίνεται- την κορδέλα των χερσαίων θα την κόψει ο Σάκης. Έφθασε χθες να διεκδικεί την πατρότητα του έργου!
Αλλά -αν είμαστε σοβαροί ως Αιγινήτες- δεν θα είχαμε Τζίτζη, Γκότση και Μούρτζη δήμαρχους, μόνο και μόνο γιατί ήταν Ν.Δ.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 6:00 ενα λαθάκι μόνο κάνεις ο Μούρτζης είναι ο καλύτερος δήμαρχος που πέρασε ποτέ. Όλα τα έργα δρομολογηθηκαν απο΄αυτόν το λάθος του ήταν οτι ήταν νευράκιας και είχε συμβούλους που τον πήραν στο λαιμό τους. Λοιπόν το΄παρελθόν είναι παρελθόν τωρα τι κάνουμε αυτό μεράει. Ο 4:09

Ανώνυμος είπε...

6,00 και οταν βγαλαμε δημαρχους ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ ειδαμε το χαιρι μας. Ενα ελετωματικο πεζοδρομιο και παρανομα θερμοκηπια.

Ανώνυμος είπε...

Όταν μιλάει κάποιος σοβαρά δεν μπορεί να χρησιμοποιεί επιχειρήματα του τύπου "ο Κουκούλης ήταν του ΣΥΡΙΖΑ". Πάμε σε αθλιότητες μετεμφυλιακού τύπου, όπως η μέγιστη αθλιότητα του Σακκιώτη να το κάνει κεντρικό του σύνθημα στις προεκλογικές του ομιλίες, θυμίζοντας τους ακροδεξιούς στις δεκαετίες του '50 και του '60. Εγώ δεν είπα ότι δεν είχαμε καλούς δήμαρχους γιατί ήταν γτης Ν.Δ. αλλά για το ότι εκλέχτηκαν με μοναδικό τους προσόν το ότι ήταν της Ν.Δ. Η Ν.Δ., πρώτο κόμμα στο νησί από τη μεταπολίτευση, θα μπορούσε να είχε διαλέξει άτομα με στοιχειώδη προσόντα. Διάλεξε αυτούς που διάλεξε, γιατί ήταν παιδιά του κομματικού σωλήνα και υπάκουοι.
Τώρα για το ότι είδαμε μόνο κάτι λάθος από τον Κουκούλη, αυτό μόνο ο κ. Φ. Τζίτζης θα μπορούσε να το ισχυριστεί. Ο κ. Σακκιώτης έχει πολλές φορές αναγνωρίσει ότι ο Κουκούλης προχώρησε τα έργα, αν και συχνά προσπαθεί κάτι να κλέψει.
Πάντως, αν ο κ. 7.18 επιθυμεί διάλογο, ας μας εκθέσει το ποιά έργα υποδομής προχώρησε ο κ. Μούρτζης, για να γελάσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Άκοπε, μην ξεχνάς ότι σε έχουν προκαλέσει να μας πεις γιατί εσύ ξέρεις ότι η καλύτερη λύση ήταν να κάνουμε ναυτιλιακή εταιρεία για να μεταφέρουμε νερό, αφού αυτό δεν θα μας έδινε παρά αμφίβολο οικονομικό αποτέλεσμα και άγνωστα μπλεξίματα. Να μας πεις τι εννοείς όταν λές ότι "το μαγαζί θα ήταν δικό μας", όταν η μελέτη γίνεται με την προοπτική ότι σε έξι χρόνια ο αγωγός θα κατασκευαστεί. Ήθελες να γίνει μια μελέτη για τον αγωγό, η οποία, εξετάζοντας τις εναλλακτικές λύσεις, θα μελέταγε τη λύση της ναυτιλιακής εταιρείας, με προϋπόθεση ότι ο αγωγός δεν θα κατασκευαστεί, άρα "θα μας μείνει το μαγαζί;" Και μάλιστα, θα προχώραγες στη σύστασή της;
Άκοπε εσύ, ένας δόκιμος αναλυτής, δεν θα δώσεις απάντηση σε τέτοιες προκλήσεις;

Ανώνυμος είπε...

Το χωροταξικό έμεινε -όπως ήταν φυσικό- έξω από την κουβέντα, το θέμα της ΕΥΔΑΠ -αγωγού ήταν πιο "πιασάρικο". Ο Άκοπος μας λέει ότι η δημοτική αρχή δεν παίρνει θέση για τίποτε, αλλά κάνει ό,τι κατηγορούσε την προηγούμενη δημ. αρχή, που "δεν έπαιρνε θέση".
Δεν μας λέει όμως ποιός είχε δίκιο! Δεν το ξέρει ή το ξέρει και βάζει και τους δύο στο ίδιο τσουβάλι; Δεν μπορεί, κάποιος από τους δύο είχε δίκιο. Για την ιστορία, στο συμβούλιο της Παρασκευής, ο Σακκιώτης επιβεβαίωσε κατηγορηματικά ότι στη φάση αυτή δεν κάνουμε προτάσεις αλλά περιγράφουμε την κατάσταση. Δηλαδή, δέχθηκε αυτά που του απαντούσαν όταν κατηγορούσε. Τώρα λέει αυτά που του έλεγαν τότε (κυρίως ο Παπαδόπουλος).
Δυστυχώς αυτή τη δημοτική αρχή έχουμε. Τότε κατηγορούσε γιατί δεν γίνεται κάτι και τώρα λέει γιατί αυτό το κάτι δεν μπορεί να γίνει. Δηλαδή αυτό που της απαντούσαν τότε.

Ανώνυμος είπε...

Καλά ρε Ακοπε, τέτοια αδιαφορία για το blog σου δεν την περίμενα! Κυριακή, αργία, και ούτε μιά φορά να μην εμφανιστείς, για να παραστήσεις τον -δήθεν- αγανακτησμένο;