Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Η τελευταία εβδομάδα...

  Μια εβδομάδα απέμεινε και η διοίκηση Κουκούλη θα αποτελέσει και τυπικά παρελθόν μιας και ουσιαστικά το έχει κάνει εδώ και καιρό. Πολλοί απο εσάς έχετε έναν περίεργο τρόπο σκέψης που μας μπερδεύει λίγο. Σας είπαμε πολλές φορές ότι ενώ στηρίξαμε τον Σακκιώτη δεν θα αποστούμε του δικαιώματος μας να κάνουμε κριτική όπου νομίζουμε ότι αυτό απαιτείται. Αν το κάνουμε αυτό είμαστε απο τους ριγμένους. Αν δεν το κάνουμε είμαστε του στενού πυρήνα. Αποφασίστε λοιπον τι είμαστε μπας και το μάθουμε και εμείς.
   Επί της ουσίας τώρα έχουμε να θέσουμε ένα θέμα για προβληματισμό προς όλους. Είναι γνωστό και προεκλογικά άλλωστε ότι ο υποψήφιος τότε του συνδυασμού Θ. Παντελάρος και εκλεγμένος πλέον δημοτικός σύμβουλος είχε κάποιο χρέος απο μη καταβολή νερού στον δήμο. Αν δεν κάνουμε λάθος το ποσό είναι γύρω στις 43.000 ευρώ. Ο νόμος είναι σαφής στην προκειμένη περίπτωση. Οσοι εκλεγμένοι χρεωστούν στον δήμο πρέπει να εξοφλήσουν το χρέος τους μέχρι την εγκατάσταση τους  άλλως δεν αναλαμβάνουν. Γνώμη μας είναι ότι εφόσον το χρέος εκρεμμούσε δεν έπρεπε ούτε να ορκιστεί. Δεν μπορουσε να το επιβάλλει κανένας όμως η λογική αυτό υπαγόρευε. Τελικά αυτό δεν έγινε αλλά τώρα που θα γίνει η επίσημη εγκατάσταση πρέπει να το θέμα να λυθεί. Και αν ο ίδιος δεν πράξει το ορθόν και δίκαιον ηθικά και πολιτικά νομίζω ότι η παράταξη  πρέπει να του το υπενθυμίσει. Κι αν χρειαστεί να του απαγορευτεί η ανάληψη. Είναι άδικο μια νέα δημοτική αρχή να φορτωθεί ένα πρόβλημα που δεν την αφορά και να γίνει βορά - εν μέρει και δικαίως - στα ΜΜΕ γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι μια ζωή μπορούν να κινούνται στο ημίφως.  Περιμένουμε  την αντίδραση  και του δημάρχου και της δημοτικής αρχής συνολικά και φυσικά σας δίνουμε δουλειά για το σπίτι περιμένοντας τους σχολιασμούς σας.  
    Δεύτερο θέμα παρακολούθησα το δημοτικό συμβούλιο με την συμμετοχή του Κ. Βαρώτσου για το θέμα της Πύλης. Δικαιωθήκαμε κατ' αρχήν λέγοντας ότι όταν αναβλήθηκε το θέμα προεκλογικά μόνο μετεκλογικά θα επανήρχετο. Οπερ και εγένετο. Υπενθυμίζω ότι ο ίδιος καλλιτέχνης τοποθέτησε τον 'Δρομέα" του στην πλατεία Ομονοίας επί δημαρχίας Εβερτ. Οταν ξεκίνησε μια απο τις αναπλάσεις της πλατείας χρειάστηκε να μετακινηθεί το έργο στην σημερινή του θέση μπροστά στο Χίλτον  για λόγους πρακτικούς. Εκανε αγωγή και απαίτησε απο τον δήμο  60.000.000 δρχ. τότε και δικαιώθηκε παρακαλώ. Ελπίζω να μην έχουμε τα ίδια και εδώ και το δώρο να μας βγεί απο την μύτη. Δεν φτάνει που δεν ρώτησαν κανέναν, δεν πήραν άδεια απο πουθενά  και όταν οι αρμόδιοι απάντησαν αρνητικά και ζητούν την μετακίνηση του   να πληρώσουμε και κανένα πανωπροίκι. Ελπίζω δηλαδή...

59 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι Αιγινήτες φημίζονται για τη ξενομανία τους.Λογικό είναι να βλέπουν το δημιούργημα κάθε εποικιστή καλλιτέχνη ως έργο τέχνης, να το ασπάζονται και από πάνω να νιώθουν υποχρεωμένοι. Το έργο αυτό {ο Θεός να το κάνει} αποτελείται από κομάτια γυαλιού. Είναι μια σιδηροκατασκευή. Μεταφέρεται άνετα. Στην περίπτωση χάραξης δρόμων έχουν μεταφερθεί ολόκληρα κτίρια. Μπορεί λοιπόν να μεταφερθεί. Μη τσιμπάτε ότι δεν μεταφέρεται. Απλά "ο καλλιτέχνης" εύχεται στο ενδεχόμενο κάποιας απροσεξίας ή μικροζημιάς να υπάρξει αποζημιωση. Και όσον αφορά το τσάμπα ή την προσφορά του δεν ευσταθεί. Ο σιδερά κ.Ν.Μ. πόσο αλήθεια εισέπραξε από το Λ.Τ. για την εργασία του;
Τέλος ο Δήμος έχει παρελθόν στις αποζημιώσεις. Θυμηθείτε τι απαίτησε ένας παλαιός μαέστρος της Δημοτικής Φιλαρμονικής. Δόξα τω Θεώ έχουμε μνήμη αλλά και κρίση. Έρχονται πονηρές ημέρες και τα πιράνχας καραδοκούν.

Ανώνυμος είπε...

το να λεμε ξενομανια τον θαυμασμο ενος εργου του Βαρωτσου ειναι ενα απο τα πιο χτυπητα παραδειγματα της δυσπιστιας και της ξενοφοβιας που χαρακτηριζε την επαρχια σε προπολεμικες εποχες. τι θα επρεπε να θαυμαζουμε δηλαδη το σπουδαιο εργο δε ξερω ποιου παγκοσμιως αγνωστου απιστευτου τυπου; ειπαμε να αγαπαμε τον τοπο μας αλλα εσυ εισαι αξεστος, η παριστανεις τον αξεστο.

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει φόβος να πληρώσουμε τίποτα. Αν κρίνω από την αντίδραση του Σάκη στο Δ.Σ., το έργο θα μείνει εκεί που βρίσκεται. Φαίνεται πως είναι και αυτός... ξενομανής. Μολύνθηκε φαίνεται από την πολύχρονη παραμονή του στην Αθήνα.

Ανώνυμος είπε...

Ο τζαμάς-σιδεράς βρήκε άλλη απασχόληση. Αρθρογραφέί στη Νέα Εποχή για κώλους.

Ανώνυμος είπε...

αφηστε το κουφωμα εκει που ειναι, για να θυμουνται οι επομενες γενιες οτι η μοναδικη εκτονωση ολων αυτων που πραοσπαθησαν να παρουν τον δημο με οχημα τους κωτσακη, χαρτοφυλακα και καλαμακη ειχε σαν ιδεολογικη πρακτικη και ουσιαστικη καταληξη ενα κουφωμα. αλλωστε εχουμε πολλα παραδειγματα και απο το παρελθον. τον περικλη τον χαρακτηριζει ο παρθενωνας, το δικο μας ιδεολογικο συνοθηλευμα θα το χαρακτηριζει το ΚΟΥΦΩΜΑ. ειναι οντως λυπηρο και τραγικα θλιβερο για ολους αυτους τους δηθεν που ειτε προλαβαν ειτε δεν καταφεραν να γευτουν απο την παρθενικη τους τετραετια την εξουσια, να καταληξουν στην σκια ενος διαμπερους κουφωματος. ας σταθουν λοιπον μποστα στο επιτευγμα τους και ας θαυμασουν την δηθεν σκια τους για να μετησουν μα αυτο τον τροπο το πολιτικο και ιδεολογικο τους αναστημα. RED

Ανώνυμος είπε...

Τι λες ρε RED! Ανατρίχιασα! Ούτε την προεδρία της Αμερικής να είχαν πάρει... Τόση εξουσία... τόση ιδεολογία πια για έναν τόσο δα μικρούλη δήμο; Ας έχουμε και συναίσθηση της ασημαντότητάς μας. Δεν βλάπτει.

Ανώνυμος είπε...

Η "ΠΟΡΤΑΡΑ" Βαρώτσου δεν είναι αποκλειστικό αξιοθέατο της Αίγινας. Παρόμοια αριστουργήματα κοσμούν κάποια σημεία τςη Αθήνας. Δεν ξέρω εκεί ποιες μπαλκονόπορτες ενέπνευσαν τον καλλιτέχνη; Προσπαθεί να πουλήσει φύκια γαι μεταξωτές κορδέλες στους Αιγινήτες. έχετε δει το σπίτι του στους Τζίκηδες; Μνημείο! Σαν νεκροτομείο είναι. ΙΔΕΑ. Να μεταφερθεί το γλυπτό στην Αγιά Ειρήνη. Θα συμβολίζει την πύλη του Παραδείσου ή γενικώς του άλλου κόσμου. Ο Κοντοβράκης πως δεν το σκέφτηκε τόσο καιρό. Να λοιπόν μια εικαστική παρέμβαση και στο νεκροταφείο Αιγίνης. ΤΡΕΜΕ ΧΑΛΕΠΑ

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τόσο μίσος και πάθος; Γιατί τέτοια χολή, χρονιάρες μέρες; Δεν φοβόσαστε μήπως πάθετε δηλητηρίαση; Το πράγμα είναι απλό: Οι εκπρόσωποι της "βαθιάς Αίγινας" που κέρδισαν τις εκλογές, πάνε μετά την 1η Ιανουαρίου και το βγάζουν!
Όσον αφορά το πότε το θέμα θα συζητιόταν, πότε ήθελε ο Άκοπος; Σε ειδικό προεκλογικό συμβούλιο, όταν χάλασαν τον κόσμο ότι απαγορεύονται τα συμβούλια παρά μόνο για επείγοντα θέματα; Δεν ντρέπεσαι Άκοπε;
Η αλήθεια είναι μία: Ήθελαν να "κατέβει" το έργο προεκλογικά, για να μη χρεωθούν το ρεζιλίκι.

Ανώνυμος είπε...

η πορτα βγαινει μονο με μερικη καταστροφη της γιαυτο ρωτηστε αυτους που την εφτιαξαν ...

Ανώνυμος είπε...

ναι θα καταστεφει η τσιμεντενια βαση και το τσιμεντο ειναι σπανιο υλικο

Ανώνυμος είπε...

το ιδρυμα Κωστακος θα παραλαβει το γλυπτο του Βαρωτσου για να το τοποθετησει στην θεση του δεντρου της Κυψελης. Εκει, στην νεα πλατεια κλαθμωνος θα συνεβρισκονται οι εναπομειναντες κουκουλικοι να κλαινε τον πονο τους.

Ανώνυμος είπε...

εξυπνε 1209 αμα δεν ξερεις μη μιλας τα κολημενα τζαμια με σιλικονη μπορεις να μου πης πως θα βγουν.ξερεις τι βαρος εχουν τα τζαμια μονο ρωτα και μαθε και μετα λες για τα τσιμεντα και ειμαι απο αυτους που θελω να φυγει οκ

Ανώνυμος είπε...

5,17 Ας ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΩΣΤΑΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΖΑΜΑΚΙ ΜΗΝ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ, ΑΜΑΝ ΠΙΑ, ΟΛΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ

Ανώνυμος είπε...

τα τζαμια δεν ειναι κολημενα .απλα το ενα ειναι πανω στο αλλο.

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ Ο ΚΩΣΤΑΚΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΛΥΣΗ

Ανώνυμος είπε...

Ώστε ο σιδεράς πήρε λεφτά από το Λ.Τ.; Βρε τους κερατάδες!!! Δεν ήταν σωστό να τα βάλει ο Βαρώτσος από την τσέπη του τα έξοδα εγκατάστασης; Δεν έπρεπε ο σιδεράς να βάλει υλικά και εργασία από την τσέπη του;
Πές τους τα πρώτε σχολιαστή! Έτσι, για να καταλάβουν πώς θα είναι ο εθελοντισμός από δω και πέρα!!!
Γράφτηκε και αλλού. Θα γίνουμε βούκινο παγκοσμίως!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ FISTIKI FEST ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΦΤΟΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ.ΜΗΝ ΚΟΛΑΤΕ ΣΕ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΑΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΚΑΡΠΟΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.ΜΟΛΙΣ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ. ΤΟΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ , ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΗΘΙΚΗ ΤΟΥΣ. ΤΟΣΟ ΕΦΗΜΕΡΗ ΟΣΟ Η ΨΕΥΔΕΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. ΧΑΣΑΤΕ. ΑΔΕΙΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ, ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΝΤΑΚΟΣΑΤΕ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Για τον 2:55 των Χριστουγέννων.
Έχεις πληροφορίες ότι ο Βαρώτσος μας ΠΟΥΛΗΣΕ τα φύκια του, όπως έχεις κάθε δικαίωμα να λες;
Γιατί όμως να ασχολούμαστε με λεπτομέρειες; Όλη τη δολοπλοκία μας την αποκάλυψε ο Άκοπος Σέρλοκ: Ήταν μια σατανική συνομωσία Βαρώτσου -Λεούση: Να πάθει ζημιά το έργο και να μοιραστούν την αποζημίωση!!!
Σου 'πεσε βαριά η γαλοπούλα μεγάλε...
Για τον Άκοπο δεν το συζητάω: Όλος του ο καημός είναι μη πάθει ζημιά το ταμείο του Δήμου!

Ανώνυμος είπε...

ρε λαμογια κουκουλικοι, ρε και την γαλοπουλα σας στο δημο την χρεωσατε,

Ανώνυμος είπε...

δυστυχως η πορτα δεν θα φυγει ποτε
διοτι 1.θα υπαρξουν αντιδρασεις απο αυτους που την εβαλαν 2.δεν μετακινηται λογω βαρους πρεπει να βγουν τα τζαμια και δυστυχως δεν βγαινουν ευκολα επαναλαμβανω ειναι
κολημενα στις ακρες τουλαχιστον με σιλικονη 3.οταν θα φυγει το μπετο στο βαθος περιμενει και μια μικρη εκπληξη .αυτα μπορουσε να τα δει οποιος περναγε την μερα που την εστειναν.δυστυχως μαλλον θα τη φαμε στη μαπα εκτως ποια και αν γινει κανενα θαυμα .

Ανώνυμος είπε...

Θα γίνουμε βούκινο γιατί δεν μας αρέσουν τρεις κυλοδοκοί και τετρακόσια πενήντα τζάμια;Για φαντάσου!Απάνω στα ουϊσκια τους, Λεούσης και Παπαδόπουλος δέχτηκαν την "προσφορά", και είναι οι Αίγινήτες ύποχεεωμένοι, να λερώνουν το οπτικό τους πεδίο μια ζωή.Αν και ο μέγας πολιτικός ανδρας,ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ άνάλαβε την πολιτική ευθύνη,Ε! ας με συνγχωρέση αλλά δεν.....Τι να κάνουμε;ΔΕΝ.....

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που βγάζουν τη μαύρη τους ψυχή δεν καταλαβαίνουν ότι όλα θα τους επιστραφούν και με τόκο;
Υπολογίζουν στο ότι δεν μιλούν όλοι αυτή τη γλώσσα. Θα υπάρξουν όμως αντιδράσεις από ορισμένους, που θα μιμηθούν αυτή τη γλώσσα. Πάντως οι ηθικοί αυτουργοί είναι οι διαχειριστές του blog, που κάνουν τους ανήξερους. Όταν δίνεις ένα τέτοιο όπλο στον κάθε άθλιο κομπλεξικό έχεις την κύρια ευθύνη για το ό,τι θα κάνει. Τώρα τρίβετε τα χέρια σας από χαρά για το κατόρθωμά σας. Σε λίγο θα αρχίσουν τα αντίστροφα και κανείς δεν θα συγκινείται από τις παλιές ιστορίες με τον Κουκούλη. Ο όχλος θα θέλει φρέσκο αίμα και θα είναι το δικό σας. Η Αίγινα είναι μικρό νησί και τίποτε δεν μένει κρυφό. Όλα τα στελέχη του Σακκιώτη θα υποστούν διασυρμό ανάλογο με αυτόν που υφίστανται τώρα οι του Κουκούλη. Δικαίως ή αδίκως, ο όχλος δεν τα εξετάζει αυτά.
Σας το έχουν ξαναπεί αλλά εσείς οι διαχειριστές κάνετε τον ανήξερο και λέτε δεν θα γίνουμε παιδονόμοι. Όταν θα αρχίσουν τα όργανα για σας, θα είναι αργά.
Το πιό πιθανό είναι σε τρία χρόνια να φαντάζει ο Γκότσης σαν η μόνη λύση (Κουκούλης δεν υπάρχει πια). Θα έχετε συμβάλλει αποφασιστικά σ' αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Ο Σακκιώτης ήξερε πολύ καλά το χρέος του Παντελάρου, αφού είχε συζητηθεί στο δημοτικό συμβούλιο. Δεν τον ενδιέφερε όμως, του αρκούσε να μπουν στη σακούλα καμιά διακοσαριά ψήφοι από το σκληρό πυρήνα της Ν.Δ. και μετά ας πάει να κόψει το λαιμό του. Είναι η ηθική των ΟΛΟΙΜΑΖΙδων, δηλαδή των συνασπισμένων σκληροπυρηνικών ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. μπροστά στον κοινό εχθρό. Τώρα που ο στόχος επιτεύχθηκε, στις επόμενες εκλογές θα ξαναπαραστήσουν τους αντίπαλους.

Ανώνυμος είπε...

Ο Σακκιώτης πίστευε αυτά που του έλεγε ο Παντελάρος. Οτι αν εκλεγεί θα πληρώσει το χρέος του. Γιατί να μην τον πιστέψει. Τώρα του ζητά επίμονα την παραίτηση του και αν δεν την πάρει δεν θα τον αφήσει να εγκατασταθεί στο δημοτικό συμβούλιο. Τώρα αυτά που λες εσύ μόνο ένας κακοπροαίρετος μπορεί να τα σκεφτεί
νετ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΘΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ?

Ανώνυμος είπε...

Τι αυτοκρατορική και αλαζονική περιφρόνηση του Άκοπος προς τους φτωχούς σχολιαστές! "Αποφασίστε τι είμαστε..."
Δεν είναι η πρώτη φορά. Αυτή η νοοτροπία και αυτό το ξινό υφάκι υπάρχουν από την αρχή και τώρα -βεβαίως- έχουν αυξηθεί. Σε λίγο θα βλέπουμε σκηνές από τη θεαρική παράσταση "Βρίζοντας το κοινό".

Ανώνυμος είπε...

Οι πρώτες αποκλειστικές πληροφορίες από σχολιαστή: Ο νέος δήμαρχος ψάχνει να βρει ένα δημοτικό του σύμβουλο για να τον πείσει να παραιτηθεί!
Και εις ανώτερα παιδιά, ο νέος χρόνος μπαίνει με το ΔΕΞΙ!

Ανώνυμος είπε...

Ψάχνει κάποιον άλλο ή τον Παντελάρο;

Ανώνυμος είπε...

Τα πρώτα ρήγματα στην παράταξη ΟΛΟΙΜΑΖΙ είναι γεγονός, πριν καλά -καλά αναλάβει καθήκοντα: Το πρωτοπαλήκαρο σήκωσε μπαϊράκι και πήρε με το έτσι θέλω το Υπουργείο που του γυάλιζε, κάποιοι άρχισαν να φωνάζουν, ενώ (μην ακούτε τι λένε) ψάχνουν να βρουν τον τρόπο να πέσει στα μαλακά η υπόθεση Παντελάρου. Αλλά δεν θα πέσει!
Γράφε ό,τι θέλεις Άκοπε, αποπροσανατόλισε τον κόσμο σου με το Βαρώτσο, η ουσία είναι ότι το ξήλωμα των ΟΛΟΙΜΑΖΙδων έχει ήδη αρχίσει. Φυσιολογική δεν είναι η κατάληξη των ανεμομαζωμάτων;

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες η "είδηση" ότι το Λιμ. Ταμείο θα το αναλάβει ο Βάρζελης ήταν μαϊμού και τη διοχέτευσε επίτηδες το ΑΙΓΙΝΑ-NEW για να αποπροσανατολίσει τον κόσμο. Αν βγάλουν το Βάρτζελη πρόεδρο, θα πουν "μπράβο τους, τα βρήκανε. Αποκατάστησαν και τον Πετράκη."!
Αυτά τα κόλπα τα αποφασίζουν οι διαχειριστές των δύο αδελφών blog NEW από μπρος και NEW από πίσω της Αίγινας. Ένα τέτοιο κόλπο ήταν να αρχίσει λίγο πριν τις εκλογές το άλλο αδελφάκι να υποστηρίζει το γιατρό και τις τελευταίες μέρες να ξαναγυρίζει στο μπαμπά Σακκιώτη.
Ο λόγος: Να βοηθηθεί ο γιατρός να περάσει τον Κουκούλη. Μετά τις εκλογές το ομολόγησαν. Θα δούμε πολλές τέτοιες τρίπλες και κολπάκια στο μέλλον.

Ανώνυμος είπε...

Τι λέει πάλι ο Άκοπος; Να του απαγορευτεί του Παντελάρου η "ανάληψη"; Από την Τράπεζα εννοεί; Τα καθήκοντα του δημοτικού συμβούλου τα ανέλαβε όταν ορκίστηκε. Τι άλλα καθήκοντα αναλαμβάνει ο δημοτικός σύμβουλος, που δεν είναι στη διοίκηση; Κανένα!
Μόνο να παρευρίσκεται στις συνεδριάσεις. Αυτό εννοεί ο Άκοπος να του απαγορευτεί; Η είσοδος στις συνεδριάσεις; Από τους φρουρούς;
Αυτοί που "μια ζωή κινούνται στο ημίφως", όπως λέει, ήταν ευπρόσδεκτοι στο συνδυασμό ΟΛΟΙΜΑΖΙ, ακούμπησαν τα ψηφαλάκια τους και τώρα έγιναν οι ενοχλητικοί, που πρέπει να φύγουν από μόνοι τους, για να μη χαλάσει η εικόνα του συνδυασμού;
Ο Παντελάρος θα παραμείνει και ο πρώτος αναπληρωματικός θα κάνει ένσταση για να του πάρει τη θέση. Αυτή την ιστορία θέλουν να αποφύγουν, γιατί χαλάει την "αδελφοσύνη" των ΟΛΟΙΜΑΖΙδων. Τα άλλα λόγια είναι για να αποπροσανατολίζουν τον κόσμο.

Ανώνυμος είπε...

7.36 Έχεις δίκιο αν βάλουν τον Βάρτζελη που βγήκε πρώτος θα πουν ότι τα βρήκανε. Αν βάλουν τον Πέτρίτη που βγήκε πέμπτος θα πουν ότι τα βρήκανε.
Καλύτερα να βάλουνε τον Κουκούλη (Τάκη) που βγήκε τρίτος και καταιδρωμένος για να ησυχάσεις...
Άντε ρε ηλίθιε....

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Αυτό το επίπεδο του 11:13 κόπιασες πολύ Άκοπε να το κατακτήσεις αλλά τα κατάφερες. Σου το αφιερώνω, είναι όλο δικό σου, το κέρδισες με τον ιδρώτα σου. Πιστεύω ότι ευγνώμων ο Σακκιώτης θα σε ανταμείψει καλά. Θα αγοράσει κάτι από σένα, θα σε βάλει σε κάποια θέση; Γιστί το να ενθαρρύνεις το διασυρμό ανθρώπων (δεν είναι η πρώτη φορά, συναγωνίζεστε με τον Aiakosrex μόνο και μόνο από ιδεολογία;) σημαίνει ότι κηρύσσεις τον πόλεμο όλων εναντίον όλων, χωρίς να υπάρχει σχέση με τις δημοτικές εκλογές.
Πρόσεξε Άκοπε/οι. Οι δημοτικές εκλογές τέλειωσαν. Εσύ και τα δύο αδελφάκια σου ανοίξατε ένα βαθύ χαντάκι στην κοινωνία του νησιού, με την υψηλή καθοδήγηση της ομάδας Σακκιώτη. Συκοφαντήσατε και διασύρατε. Η ομάδα Κουκούλη αποσύρθηκε βαστώντας τη μύτη της. Κάποιοι όμως θα σας βγάλουν στη φόρα ό,τι μπορούν να βρουν για σας και τις οικογένειές σας. Εκτός κι' αν καταλάβετε ότι το άλλοθι ότι πολεμάτε τον "άχρηστο Κουκούλη" ετελείωσε. Από δώ και πέρα μάλλον θα πρέπει να είσαστε διαρκώς πάνω από το PC σας, για να σβύνετε σχόλια. Μη διαμαρτυρηθείτε, θα είναι η φυσιολογική εξέλιξη στο δρόμο που χαράξατε. Όταν κάποιος π.χ. χαρακτηρίζεται πουλημένος, ο άλλος υπηρέτης σκοτεινών συμφερόντων, ο τρίτος μεθύστακας, ο τέταρτος χούλιγκαν κλπ και σεις καμαρώνετε, δεν καταλαβαίνετε ότι θα έρθει και η σειρά σας; Τόσο τυφλωμένοι είσαστε; Σε λίγο κάποιοι αγανακτισμένοι δεν θα ρωτούν μόνο για τη γυναίκα του Αιακού αλλά και για τη δικιά σας. Η τύφλα σας και η πώρωσή σας δεν σας επιτρέπει να το καταλάβετε;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΥΓΕΝΗ ΚΥΡΙΟ 9:27

Τις διαρροές για το ποιός πηγαίνει πού, εγώ τις έβγαλα; Όταν οι "έσω", δηλαδή το blog αυτό, βγάζουν μια είδηση, αυτοί που τη σχολιάζουν είναι ηλίθιοι; Αν ο Βάρτζελης γίνει πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, εγώ θα πώ ότι είναι μία από τις 2-3 επιλογές που υπήρχαν. Εσύ φωστήρα και υβριστή, τι θα πεις στον Άκοπο, που φρόντισε να τον στολίσει ότι "την έκανε" με ελαφρά πηδηματάκια για να μη φθαρεί και να πάρει τη διπλομισθία;
Το άλλοθι "Ο Κουκούλης φταίει" τελειώνει. Βρείτε κάτι άλλο, οι μαθητές του Σακκιώτη ("ό,τι και να κάνετε είναι λάθος", ήταν το σύνθημά του) πλήθηναν και θα η απάντηση "φταίει ο Κουκούλης" δεν θα ικανοποιεί πια...

Ανώνυμος είπε...

μια ειναι η ουσια ,το κακο συναπαντημα πηγε σπιτι του. τωρα δινουμε χρονο στους καινουργιους να ανακαλυψουν τις λαμογιες των χαμενων. επειδη δεν μπορουν να το χονεψουν εχουν πιασει γαιτανακι το βρισιδι και εστι νομιζουν οτι καποιοι θα τους φοβηθουν και καποιοι θα τους την χαρησουν

Ανώνυμος είπε...

12,12 φανατικε πικραμενε κουκουλικε. το σχεδιο σας δεν θα πιασει. ολοι ξερουν τι ετοιμαζετε και τι προκαλειτε . θελετε το απολυτο μπαχαλο για να φοβηθουν οσοι σοβαροι στο νησι και να επενελθετε..βαθια νυχτομενοι ειστε

Ανώνυμος είπε...

Ρε μεγάλε 12:53 ποιός βρίζει; Πώς βρίζει, έχεις παράδειγμα; Μιλάει ο γάιδαρος; Έλα γλυκέ μου και πες μας τις λαμογιές να σε χαρούμε!!! Το κακό συναπάντημα πήγε σπίτι του, που είναι πολύ πιο μεγάλο απ' το δικό σου. Εσύ τι περιμένεις; Καλύτερη Αίγινα από τους καινούργιους ή την ανακάλυψη των λαμογιών (όπως λες) για να ικανοποιηθεί το κόμπλεξ σου; Ποιές έχεις ακούσει; Θέλω να σε βοηθήσω να τα βγάλεις από μέσα σου, γιατί πολύ σε καταπιέζουν.
Παρεμπιπτόντως: Αν η χρεοκοπημένη Ελλάδα μπορέσει και βρει 2-3 εκατ. ευρώ για το λιμάνι της Αίγινας (τα υπόλοιπα τα βάζει η ΕΟΚ), θα είναι λαμογιά των Κουκούλη -Παπαδόπουλου -Λεούση;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 12:12
Έχεις πληροφορίες για το τι ετοιμάζουν οι "Κουκουλικοί"; Πεσ' το μας, πεθαίνω για τέτοια!!! Περιμένω επειγόντως νέα και κουτσομπολιά!
Περιμένουν το απόλυτο μπάχαλο; Λειτουργούσαν όλα καλά στο νησί, μέχρι που ήρθαν αυτοί, άρχισαν να τα χαλάνε και τώρα ο καημένος ο νέος δήμαρχος θα προσπαθήσει απεγνωσμένα να μας σώσει από την καταστροφή; Και οι "μπαχαλάκηδες" Κουκουλικοί θα κάνουν τον κόσμο να φοβηθεί;
Σε αντίθεση με τον σοβαρό μας ηγέτη, που -γεμάτος ευγένεια- αντέτασσε πάντα μια ολοκληρωμένη πρόταση, την οποία θα εφαρμόσει τώρα, όπως διακήρυξε άλλωστε άλλωστε και στο πρόγραμμα του, το οποίο κυκλοφόρησε σε 10.000 αντίτυπα, ώστε να φτάσει στο κάθε Αιγινήτικο σπίτι;

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ...ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΥΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ. ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΞΕΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΧΙΛΕΙΟ ΠΤΕΡΝΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΕΟΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ. ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΑΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΡΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΑ ΚΛΑΨΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.

Ανώνυμος είπε...

Διαβάστε την πρώτη γραμμή της ανάρτησης του Άκοπου. Ξέρετε πότε γράφτηκε; Όταν είχε τελειώσει η γιορτή για τα παιδιά στην Κυψέλη και είχε ανακοινωθεί ότι θα γίνει η βράβευση των μαθητών. Ταυτόχρονα, στο άλλο blog άρχισε η συκοφαντία για το ίδρυμα που έκανε τη γιορτή. Το σύνθημα δόθηκε και οι 4-5 που γράφουν, μαζί με τους διαχειριστές άρχισαν τα συνήθη σχόλια που διαβάζετε. Αυτοί παριστάνουν την κοινή γνώμη, κρυμένοι πίσω από την ανωνυμία.
Όταν διαβάζετε μια ανάρτηση και τα σχόλια, να αναρωτιόσαστε αμέσως το λόγο. Δεν είναι μόνο το μίσος, συνήθως υπάρχουν πιο χειροπιαστοί λόγοι.

Ανώνυμος είπε...

Το πιο ανόητο πράγμα που διάβασα ήταν το πρώτο σχόλιο. Ξενομανία οι Αιγινήτες; Αν διαβάζει κανείς τα σχόλια θα δει εκατοντάδες σχόλια εναντίον των "ξένων". Αυτό λέγεται ξενοφοβία και είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των καθυστερημένων κοινωνιών. Η ξενοφοβία συνήθως συνδυάζεται με αντιδραστικές πολιτικές πεποιθήσεις (δες και γεγονότα στον Άγιο Παντελεήμονα).
Τι να κάνουμε, η κοινωνιολογία και η πολιτική ιστορία αυτά λένε...

Ανώνυμος είπε...

11:20
Στον Άγ. Παντελεήμονα είναι Χρυσαυγίτες, στην Αίγινα ΟΛΟΙΜΑΖΙδες. Υπάρχει εξήγηση;

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά, το πρώτο σχόλιο είναι "όλα τα λεφτά", πιθανότατα γράφτηκε από τους ίδιους τους διαχειριστές. Το έργο φτιάχτηκε για να κονομήσουν ο σιδεράς και ο τζαμάς! Από πίσω περιμένει ο Βαρώτσος για αποζημίωση!!!
Αυτοί οι απίστευτοι άνθρωποι θα διοικήσουν ΟΛΟΙΜΑΖΙ την Αίγινα. Με την ευκαιρία, τι πατάτα ήταν αυτή με κάποιον παλιό μαέστρο; Αποζημίωση ζητούσε ή τα χρεοστούμενα και το ΙΚΑ;

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟΥΣ;

Ανώνυμος είπε...

Ας συνοψίσουμε, σε λίγο η ανάρτηση θα αλλάξει, γιατί τους την έπεσαν άσχημα.
Πρώτη μας δουλειά είναι να κατηγορηθεί ο Κουκούλης (να μη ξεχνάμε το λόγο ύπαρξής μας). Μετά, να κρατήσουμε αποστάσεις από την υπόθεση Παντελάρου. Και στο τέλος να βάλουμε φυτιλιές ότι η υπόθεση της Πόρτας είναι σκοτεινή.
Άξιος ο μισθός σας Ακοπάνιστοι!

Ανώνυμος είπε...

Τι εννοεί ο 12:12; Ας μας το πει γρήγορα, η ανάρτηση θα αλλάξει, συμφωνώ κι' εγώ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ, ΨΑΞΕ ΛΙΓΟ, ΡΩΤΗΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ. ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΥΜΠΑΘΩ ΤΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΔΥΣΒΆΣΤΑΚΤΗ,ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΎ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΤΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΡΗΜΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ...

Ανώνυμος είπε...

Αρα, έχουμε και λέμε: Εκτός του πτυχίου μήπως θα'πρεπε να ζητάμε και απολυτήριο στρατού, ή τους λόγους τέλος πάντων που δικαιολογούν την "απουσία" του;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

κουκουλακια, σας εχει πιασει πανικος, τι φοβοσαστε, δεν τηρουνται οι υποσχεσεις, δεν προλαβατε να παρετε τα φραγκα γιατι σας μπλοκαρε τα τιμολογια η περιφερεια, δεν εχετε κρυφτει αρκετα, τσακωθηκατε στην μοιρασια, ολο πηδατε απο το ενα θεμα στο αλλο, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ,,,,,,,

Ανώνυμος είπε...

Ώστε ήταν αλήθεια όσα λέγανε για την περιφέρεια την κομματική και μεις λέγαμε πως ήτανε απλώς λόγια...

Ανώνυμος είπε...

Τα "κουκουλάκια" είναι όσοι έχουν εκδώσει τιμολόγια! Τι άλλο θα ξεράσει ο οχετός τους;

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος έχει απαλλαχθεί από το στρατό και δεν έχει πολιτικά δικαιώματα; Σακκιωτικός δεν είμαι αλλά αυτό δεν είναι σωστό.

Ανώνυμος είπε...

κουκουλακια καντε ενσταση για να περασεται 2 γυρο χα χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν μας λέτε και σε μας που δεν τα ξέρουμε, τι είναι η μοιρασιά, ποιοί την κάνουν, τι μοιράζουν κλπ; Δηλαδή μετά από δύο μήνες, αν θα αρχίσουν να γράφουν κάποιοι ότι η νέα δημοτική αρχή κλέβει, μοιράζει κλπ θα έχουν δίκιο;
Ο κάθε ανώνυμος φαντάζεται ότι οι άλλοι κάνουν αυτό που ο ίδιος θα ήθελε αλλά δεν μπορεί.

Ανώνυμος είπε...

2,59 ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ . ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΚΟΥΚΟΥΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΗΘΙΚΟΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Έλεγα κι' εγώ, πού έχουν πάει οι γνήσιοι εκφραστές των ΟΛΟΙΜΑΖΙδων! Να ένας τυπικός, ο 3:35. Γύρνα πίσω, ξέχασες το κασκόλ σου, πώς θα πας έτσι στην εξέδρα σου;
Ήξερα ότι οι θυροφίλαθλοι έχουν πολύ πλούσιο λεξιλόγιο, αλλά το "ηθικομαλάκας" ομολογώ ότι μου είχε διαφύγει. Μπορεί ο ευγενέστατος κ. 3:35 να μας το κάνει πιο λιανά; Να χαρεί και ο Άκοπος, που ανεβαίνει η ποιότητα του blog του;

Ανώνυμος είπε...

5,08 κουκουλικος ειμαι κι εγω και το γραψα για ξεκερφωμα, ετσι δεν ειχαμε πει, θα γραφουμε βρομικα να του γαμησουμε τα blog και να τα κλεισουνε, δηλαδη τι ηθελες να πω, κουκουλομαλακας, δεν αρμοζει της ηθικης μας ως αρχουσα ταξη ουτε της παιδιας μας