Χαμός στο ίσωμα με τα χθεσινά γεγονότα. Ομως επειδή υπάρχουν και άνθρωποι που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την ιστορία πρέπει να βάλουμε τα πράγματα σε μια τουλάχιστον χρονική σειρά. Ηδη απο την στιγμή που η πρώην οργανωτική επειτροπή έκανε τον απολογισμό της για το 2010 είχε τεθεί στο μυαλό και των δύο πλευρών ποιά θα είναι η επόμενη επιτροπή. Η δημοτική αρχή λοιπον αφού μίλησε με αρκετό κόσμο κατέληξε σε κάποια ονόματα μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονταν και τα ονόματα πολλών μελών της πρώην επιτροπής όπως της Μ. Γιαννούλη, Μ. Παπαδόπουλου, Μ. Γκρινέζου, Σ. Πανταβού και διαφόρων άλλων. Την περασμένη Παρασκευή αν δεν κάνω λάθος έγινε μια πρώτη σύσκεψη αυτών των προτεινόμενων όπου ετέθη για πρώτη φορά και το θέμα να συνεχίσει η παλαιά επιτροπή. Ακολούθησε η συνεδρίαση του συμβουλίου της Δημοτικής κοινότητας Αίγινας όπου προέκυψε η ιστορία της προηγούμενης ανάρτησης. Ηταν ήδη φανερό ότι απο την πλευρά Κουκούλη ετίθετο θέμα γιατί δεν ήταν επικεφαλής ο Κ. Ντρής. Εχθές λοιπον το μεσημέρι και ενώ υπήρχε άλλο ραντεβού του δημάρχου απαίτησαν και τελικά μπήκαν στο γραφείο του περίπου 12 μέλη της παλιάς επιτροπής όπου απαίτησαν εν χορώ να συνεχίσει ως έχει. Ο δήμαρχος δεν το αποδέχθηκε και έτσι αποχώρησαν ο Κ. Ντρής, η Λ. Μαρίνη και η Μ. Γιαννούλη. Ομως οι υπόλοιποι παρέμειναν και μάλιστα κάποιες κυρίες προσπάθησαν να ειρωνευτούν και να κοροϊδέψουν τον δήμαρχο ο οποίος αποχώρησε απο την σύσκεψη και τους άφησε μόνους τους. Αυτά είναι τα γεγονότα.
Οι παρατηρήσεις μας τώρα. Αν είσαστε εσείς στην θέση του δημάρχου και παρακαλώ απαντήστε ειλικρινά θα ανεχόσαστε μια τέτοια συμπεριφορά; Κάποιες να σε ειρωνεύονται και εσείς να τις δικαιολογείτε; Και για ποιό λόγο παρακαλώ; Η συγκεκριμένη παράταξη επέδειξε μια συγκεκριμένη συμπεριφορά η οποία και της στοίχισε τα μέγιστα στις εκλογές. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι αυτή δεν ήταν σύμπτωμα της εξουσίας αλλά νοοτροπία που πιστεύει ότι εμείς ξέρουμε και εσείς κάντε στην άκρη. Και ο δήμαρχος πρέπει η να προτείνει τους δικούς του ανθρώπους η να αφήσει την παλιά επιτροπή και μετά να του λένε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Και έτσι και αλλιώς χαμένος δηλαδή.
Αρα δεν του μένουν και πολλά δεδομένου ότι ήδη είχε κάνει και υποχωρήσεις...
Στα σοβαρά τώρα. Η οργανωτική επιτροπή του φεστιβάλ πως ορίστηκε για πρώτη φορά; Ουδείς γνωρίζει. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι ενώ γίνονταν επαφές στα πλαίσια της ΚΕΔΑ έπεσε στο τραπέζι η ιδέα της ίδρυσης μιας αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρεία; που θα αναλάμβανε την οργάνωση του φεστιβάλ. Σε αυτή συμφώνησαν και οι εκπρόσωποι στην ΚΕΔΑ του Μούρτζη (Ν. Οικονόμου) , του Σακκιώτη, η επαγγελματική , ο πρώην δήμαρχος και ο Πτερούδης. Ομως αντέδρασε ο Κ. Ντρής. Εκτοτε το σχέδιο έφυγε απο το προσκήνιο και κινήθηκε στην γνωστή πλέον λογική Κουκούλη περί διαφάνειας. Επανεμφανίστηκε τον Δεκέμβριο του 2008 με εκδήλωση στον Μεριστό όπου ανακοινώθηκε πλέον η επιτροπή στην οποία πρόεδρος ήταν ο δήμαρχος, αντιπρόεδρος ο αντιδήμαρχος και μέλη αυτά που γνωρίζουμε.
Και εμείς λοιπον ρωτάμε τον πρόεδρο της ΚΕΔΑ. Πότε και απο ποιόν πάρθηκε η απόφαση σύστασης της οργανωτικής επιτροπής; Με ποιά διαδικασία επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα πρόσωπα; Με ποιά νομική μορφή υφίσταται; Είναι επιτροπή του δήμου η επιτροπή ιδιωτών που στηρίζει ο δήμος; Με ποιά δικαιοδοσία κάνουν μόνοι τους απολογισμό και όχι μέσω της ΚΕΔΑ; Ας μας αποσαφηνίσει η ΚΕΔΑ όλα αυτά τα θολά και αν εξακολουθούν να παραμένουν θολά καλό και χρήσιμο είναι τώρα που δίνεται η ευκαιρία να ξεκαθαρίσουν κιόλας. Τώρα σε ότι αφορά τον εθελοντισμό θα τα πούμε άλλη στιγμή μιας και εδώ έχουμε ήδη πολλά.
199 σχόλια:
Ελπίζω να είναι σε όλους τους μη τυφλωμένους κατανοητό ότι τα σχόλια στην προηγούμενη ανάρτηση ήταν τόσο συντριπτικά, που έπρεπε να βγει τρέχοντας ο Άκοπος (τώρα δεν έχει δουλειές) και να αλλάξει ανάρτηση. Πρώτον για να μη διαβάζει ο κόσμος τα καταιγιστικά σχόλια και δεύτερον για να επισημοποιήσει όλα όσα ψευδώς διέδιδαν οι σχολιαστές για δήθεν συμπεριφορά των μελών της πρώην Οργανωτικής Επιτροπής.
Διαβάστε λοιπόν τη νέα ανάρτηση και πιστέψτε ακριβώς τα αντίθετα απ' όσα λέει. Εδώ είμαστε...
Αγαπητοί συμπολίτες, σε αυτήν την μετα απο πολυ καιρό παρέμβαση μας, θα θέλαμε να συστήσουμε ψυχραιμία σε όλους και να κοιτάξουμε τα πράγματα με σύνεση. Πιστεύουμε ότι πάνω απο όλα προέχει το καλό του τόπου μας. Συμμεριζόμαστε την ανησυχία πολλών απο τους σχολιαστές εδώ σχετικά με το Φεστιβάλ Φιστικιού αλλα τους διαβεβαιώνουμε ότι και εμείς απο την πλευρά μας προβληματιζόμαστε και μοχθούμε για το καλύτερο. Ξέρουμε βέβαια ότι το Διαδίκτυο δεν ειναι πάντα ο προσφορότερος τρόπος για να επικοινωνούμε -όπως εξ άλλου πρόσφατα και ο ίδιος ο αρχηγός μας και τα στελέχη του το εξήγησαν στα σχολεία μας επι τη ευκαιρία της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου- εν τούτοις λόγω της διάστασης που έχει πάρει το θέμα θα κάνουμε μια εξαίρεση.
Βρισκόμαστε λοιπόν στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι την θεση του επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής του Φεστιβάλ Φιστικιού 2011 θα εμπιστευτούμε για φέτος στον κ. Θεοδωράκη Γεώργιο.
Πιστεύουμε ότι κάνουμε αλλη μία φορα την υπέρβαση και μένουμε πιστοί στις αρχές του ΑΙΓΙΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
sakis blog team
ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΑΝΕ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ BLOGS.ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΘΙΧΤΗΚΑΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ( ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ) ΑΠΛΑ ΛΥΣΑΞΑΝ. ΒΡΕ ΚΟΥΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ. Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΠΕΡΝΕΙ ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΛΥΚΑ ΜΟΥ ΧΑΣΑΤΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΚΩΣΤΑΚΗ, ΕΘΕΣΕ ΒΕΤΟ Ο ΣΚΛΑΒΑΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΗΞΕ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.
ψέμα νούμερο 1
"Εχθές λοιπον το μεσημέρι και ενώ υπήρχε άλλο ραντεβού του δημάρχου απαίτησαν και τελικά μπήκαν στο γραφείο του περίπου 12 μέλη της παλιάς επιτροπής όπου απαίτησαν εν χορώ να συνεχίσει ως έχει.
το ραντεβού είχε κλειστεί με τον πρόεδρο του αγροτικού συλλόγου ό οποίος είχε ενημερώσει τον δημαρχο ότι πρόκειται για συνάντηση με την οργανωτική επιτροπή!
κανείς δεν απαίτησε τίποτε απολύτως πέραν του δημάρχου που στριγγλίζοντας είπε με απόλυτα δημοκρατικό και συμμετοχικό ύφος "εχω ήδη αποφασίσει τι θα γίνει και κακώς μαζευτήκατε... Η απόφασή μου είναι δεδομένη και δεν πρόκειται να την αλλάξω"
μπράβο ρε σάκη με την πυγμή σου..
μέχρι και τον κύριο 75% κατάφερες να φιμώσεις. όσο για τα εξαπτέριγά σου αυτά μάλλον λοβοτομημένα είναι..
prepei na epathan zimia ston dimo me tis ekselikseis...
oute ena deltio tupou den evgalan simera (genikotera, oxi gia to sufkekrimeno thema)
Ήθελα να ήμουν το πρώτο σχόλιο αλλά δεν πειράζει. Ας αρχίσουμε να αποδομούμε την ανάρτηση.
1)Στην τρίτη σειρά λέει: "Είχε τεθεί στο μυαλό και των δύο πλευρών". Ποιών δύο πλευρών; Των Κουκουλικών και των Σακκιωτικών; Ο Άκοπος ήταν μέσα στο μυαλό και των δύο; Γιατί εξ αρχής θέτει διαχωρισμούς;
2) Με ποιούς πολλούς μίλησε η δημοτική αρχή;
3) Αν κατέληξε στα ονόματα που λέει ο Άκοπος, γιατί δεν τους κάλεσε την Παρασκευή αυτή αλλά κάλεσε μόνο τον Πανταβό;
4) Από ποιόν "τέθηκε θέμα να συνεχίσει η παλαιά επιτροπή"; Μήπως το μόνο που ειπώθηκε ήταν ότι η παλιά επιτροπή ήταν ανοιχτή σε όποιον ήθελε να συμμετάσχει;
5) ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΨΕΜΑ: Ποιοί ζήτησαν να είναι επικεφαλής ο Κ. Ντρής; Αυτό δεν είναι βέβαια μόνο το μέγιστο ψέμα. Είναι και μια έντεχνη πάσα στους φανατικούς, για να έχουν θέμα και δικαιολογία.
Γνωρίζοντας το ποιόν του διαχειριστή κρίνω άσκοπη οιαδήποτε άλλη αναφορά σε τέτοιου μεγέθους αισχρό ψέμα.
6) Ψευδώς αναφέρεται ότι υπήρχε άλλο ραντεβού του δημάρχου. Το ραντεβού είχε ζητηθεί για το σκοπό αυτό. Αν ο δήμαρχος δεν τους ήθελε όλους, θα μπορούσε να ζητήσει αυτό που ζητούν όλοι οι πολιτικοί: Συζήτηση με μια αντιπροσωπεία.
7) Ο δήμαρχος έκανε απαράδεκτους υπαινιγμούς για τη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ (στο πάρτυ της ήξερε να πηγαίνει και να παίρνει το μικρόφωνο), γι' αυτό αποχώρησαν οι τρεις. Ψευδέστατα ο Άκοπος ισχυρίζεται ότι αποχώρησαν γιατί δεν δέχθηκε ο δήμαρχος να ήταν ο Κ. Ντρής επικεφαλής.
8) Το ότι ο δήμαρχος αποχώρησε γιατί κάποιες κυρίες τον ειρωνεύτηκαν το αφήνω στην κρίση των μη φανατισμένων αναγνωστών. Κάποιοι άλλοι βέβαια ορκίζονται ότι ο δήμαρχος ήταν αυτός που άρχισε να φωνάζει.
9) Ο Άκοπος σπεύδει -στη βράση απάνω- να βγάλει πολιτικό συμπέρασμα: Αυτά είναι δείγματα της παράταξης Κουκούλη!!!
10) Ψευδές είναι βέβαια και ό ότι του ζητήθηκε να μείνει ΜΟΝΟ η παλιά επιτροπή. Αυτοί που πήγαν, πήγαν να του πουν να συνεχίσουν να δουλεύουν κι' ας έβαζε ο Σακκιώτης και 100 άλλους δικούς του για να έχει την πλειοψηφία (σημειωτέον ότι στην παλιά Οργανωτική δεν ετέθηθέμα ψηφοφορίας).
11) Ποιές ήταν οι υποχωρήσεις που είχε κάνει ο Σακκιώτης; Γιατί δεν μας τις λέει ο Άκοπος; Μήπως ήταν ο Συνεταιρισμός και ο Αγροτικός Σύλλογος, που ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ στην πρώτη συνάντηση; Αυτό το λέει ο Άκοπος υποχώρηση...
12) Το ότι υπήρχε από την αρχή σκέψη να γίνει αστική εταιρεία είναι φημολογία άνευ επιβεβαίωσης και προφανώς ψευδής. Αποδεικνύεται όμως, γιατί εμφανίζει την ΚΕΔΑ να υπάρχει πριν τον Δεκέμβριο του 2008, ενώ αυτή έγινε πολύ αργότερα.
13) Συμφώνησαν όλοι να γίνει εταιρεία αλλά δεν έγινε γιατί διαφώνησε ο Ντρής. Στον οποίον υποτάχτηκαν και οι εκπρόσωποι του Σακκιώτη και ο ανύπαρκτος Οικονόμου! Αυτά πρέπει να τα πιστέψετε αγαπητοί συμπατριώτες, είναι ό,τι καλύτερο έχει ο μπαξές του Ακόπου.
14) Τα άτομα και οι φορείς που πρωτοστάτησαν στη δημιουργία του φεστιβάλ, ζήτησαν να τεθεί υπό την αιγίδα του Δήμου. Ο τότε δήμαρχος συμφώνησε και έγινε η πρώτη συνάντηση. Καλέστηκαν και άλλοι φορείς, ορισμένοι ανταποκρίθηκαν, ορισμένοι όχι. Άλλοι ανταποκρίθηκαν αφού είδαν την επιτυχία του πρώτου φεστιβάλ. Η Οργανωτική Επιτροπή διευρύνθηκε και ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ. Οι άπιστοι ας ρωτήσουν την κ. Β. Βάρτζελη και τον κ. Π. Πετρίτη.
15) Η Οργανωτική Επιτροπή ήταν επιτροπή φορέων και ατόμων, υπό την αιγίδα του Δήμου. Το ερώτημα του Ακόπου είναι στρεψίδικο. Γιατί π.χ. ο Δήμος καλεί όσους φορείς και άτομα θέλουν να δουλέψουν για το Καρναβάλι αλλά για το φεστιβάλ δεν το κάνει;
16) Ο απολογισμός έγινε από την οργανωτική επιτροπή, στην οποία πρόεδρος ήταν ο πρόεδρος της ΚΕΔΑ! Ο οποίος μίλησε στον απολογισμό! Αντί να μας δικαιολογήσει ο Άκοπος γιατί δεν παρευρίσκονταν στον απολογισμό τα μέλη της νέας ΚΕΔΑ, θολώνει με ψέματα τα νερά και λέει ότι είναι όλα θολά.
Θα μπορούσα να γράψω κι' άλλα, ως άνθρωπος που παρακολουθώ τα κοινά, μένοντας πάντα σε δεύτερο πλάνο. Νομίζω ότι αυτά φτάνουν. Τέτοια συμπύκνωση ψευδολογιών σπάνια συναντώ.
Όταν διάβασα την παρέμβαση του Sakis blog team στο τέλος των σχολίων της προηγούμενης ανάρτησης, νόμισα ότι κάποιος κακοήθης καπηλεύεται τον τίτλο της Ομάδας για να θολώσει τα νερά και να δημιουργήσει θέμα. Εξακολουθώ να δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Δηλαδή η αφίσα του φεστιβαλ θα είναι αυτό το φωτομονταζ την ΝΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ -ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ, που παρουσίαζε τον εργάτη που έριχνε φιστίκια να συμμετέχει στις ταραχές του Δεκεμβρίου 2008; Περιμένω επιβεβαίωση! Άκοπε;
Το γουδί το γουδοχέρι 6:22. Υπήρχε κονόμα, την οποία τώρα θα βάλει στην τσέπη ο νικητής. Η κλασική αντίληψη του ραγιά για το γκουβέρνο. Άφού είναι έτσι, γιατί να μη ζητάει και ο καραγκιόζης να γλύψει ένα κοκκαλάκι;
Άκοπος είσαι, άκοπα είναι και τα καμώματά σου, φίλε. Όμως το Fistiki Fest θέλει κόπο για να στηθεί. Όσοι ξεπατωθήκανε τα τελευταία 3 χρόνια μπορούν να σε διαβεβαιώσουμν ότι έχει απίστευτη και σκληρή δουλειά (δεν είναι τυπογραφικό λάθος, γιατί 1 χρόνο πριν είχε ξεκινήσει η προετοιμασία για το 1ο FF). Γιατί κάποιοι θέλουν να το ξανακάνουν; Εσύ, δεν έχει τύχει ποτέ σου να αγαπήσεις ένα δημιούργημά σου; Αν ναι, θα πιάσεις το νόημα, Αν όχι, είσαι για λύπηση...
Και μια και μιλάς με το Δήμαρχο, πες του ότι αν τον ψήφισε ο κόσμος ήταν γιατί έπεισε με το μειλίχιο ύφος του, έταξε συναίνεση, άγγιξε ευαίσθητες χορδές. Πες του φίλε πως οι χορδές αυτές, επειδή ακριβώς είναι ευαίσθητες σπάνε. Και χτες, στο Δημαρχείο, εκεί που ούρλιαζε πως αυτός είναι ο Δήμαρχος -γιατί ούρλιαζε στην κυριολεξία- έσπασε όλες εκείνες τις χορδές, έστειλε στον αγύριστο τη συναίνεση και κατάφερε να δείξει και να αποδείξει ότι το μειλίχιο ύφος του ήταν απλώς μισοκακόμοιρο... Τι κρίμα...
Εγώ λέω να το πιστέψουμε για το Θοδωράκη. Τσάμπα δηλαδή σκίστηκε το παιδί; Η επιλογή του έχει και το εξής πλοεονέκτημα: Όπως θόλωσε τα νούμερα με τον απολογισμό του Δήμου, θα κάνει τα ίδια με την ΚΕΔΑ. Ή μήπως τα οικονομικά του φεστιβάλ θα τα αναλάβει άλλος;
3,5 χρόνια είναι βρε παιδιά...
ο καιρός θα περάσει πολύ γρήγορα, θα δείτε...
ελπίζω μέχρι ΄τοτε να έχει βρεθεί πραγματικά ένας άνθρωπος πολιτισμένος με ήθος για να τον ψηφίσουμε εμείς οι ψηφοφόροι του σακη.
βλέπεις δεν είχαμε καταλάβει πόσο καλος είναι.
αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα που λένε...
ευτυχώς δεν χρειάζεται να τον ξεσκεπάσει κανείς..το κάνει μόνος του...και αυτός και τα τσιράκια του..
ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι ο εαυτός τους...
see u soon
Ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΔΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ. ΜΕ ΟΛΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΛΑΙΚΗ ΡΗΣΗ "ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ".
o δημαρχος χθες εβαλε αυτογκολ.μπορουσε πολυ ευκολα να εφαρμοσει το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,και να βαλει τους πολιτικους του αντιπαλους να του κανουν δουλεια.αντ αυτου καταφερε να ερθει αντιμετοπος με την κοινη γνωμη,που συσσωμη λεει πως ασχετα με οτιδηποτε αλλο,το φιστικι φεστ πρεπει να ξαναγινει ιδιο και απο τους ιδιους,χωρις πειραματα...προτιμησε να κανει το χατηρι λιγων σκληροπυρηνικων,και απ οτι εμαθα ειπωθηκαν και λεξεις τυπου...αυτοι ειναι δικοι σας και ρεπει να βαλουμε και δικους μας κτλ...απαραδεκτο κυριε δημαρχε...και το χειροτερο ειναι οτι παρουσιαζεστε ανακολουθος μολις 2 μηνες μετα την αναληψη των καθηκωντων σας...ξαφνικα δεν αναγνωριζεται και δεν θελετε καποιους,που πριν απο λιγο καιρο τους χτυπαγατε στην πλατη και οταν μιλαγατε για το φεστιβαλ απευθηνοσασταν σ αυτους...πηγατε στην γιορτη τους,πηρατε το μικροφωνο,και ζητησατε απ αυτους να συνεχισουν το εργο τους και να ειναι δικαιοι και ταυτοχρονα επικοδομιτικα κριτικοι απεναντι σας...συγνωμη κυριε δημαρχε,αλλα ειστε μεγαλος κωλοτουμπας...ολα στο βωμο της εξουσιας,γλειψιμο,ψεμματα...
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΧΕΛΩΝΑ ΓΕΝΙΤΙΚΗ ?? ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑΦΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΨΩΜΙ ΓΙΑ ΧΟΝΤΡΑ ΓΕΛΙΑ , ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ - ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ
O Θεοδωράκης μας είπε ότι δεν θα ασχοληθεί με τα οικονομικά της ΚΕΔΑ, για το άν θα είναι πρόεδρος του φεστιβάλ ούτε το επιβεβαίωσε ούτε το διέψευσε.
Επειδή από τις περίπου 5:30 η ώρα που εμφανίστηκε το σχόλιο του Sakis blog team στην προηγούμενη ανάρτηση (και ξαναεμφανίστηκε στην τωρινή) έχουν περάσει πάνω από 2,5 ώρες χωρίς διάψευση, αρχίζουμε να πιστεύουμε ότι η ανακοίνωση του Sakis blog team είναι αυθεντική.
ΠΡΟΣ 6:52 μ.μ.
Καλή η ανάλυσή σου αλλά δεν τα ξέρεις όλα. Η Παρασκευή που λέει η ανάρτηση, ήταν η δεύτερη συνάντηση και εσύ αναφέρεσαι στην πρώτη, που κλήθηκε μόνο ο Πανταβός. Αυτός είπε στο δήμαρχο ότι υπάρχουν τόσα έμπειρα μέλη της παλιάς οργανωτικής.
Κατάλαβαν λοιπόν ότι κάπως έπρεπε να χειριστούν το θέμα. Ο αντιδήμαρχος κ. Φ. Τζίτζης κάλεσε την Παρασκευή (σ' αυτήν που αναφέρεται ο Άκοπος) ορισμένα μέλη της παλιάς οργανωτικής για να τους βολιδοσκοπήσει. Επειδή αυτό ήταν το μόνο που τους ένοιαζε, δεν πήγε κανένα μέλος της νέας Οργανωτικής, παρά μόνο δύο νέες κοπέλες (που θα μετέφεραν, υποθέτω, τις εμπειρίες τους). Ο αντιδήμαρχος τους δικαιολόγησε, λέγοντας ότι όλοι είχαν δουλειές.
Το θέμα που τέθηκε δεν ήταν να συνεχίσει η παλιά επιτροπή αλλά γιατί αποκλείστηκαν τα μισά της μέλη. Ο αντιδήμαρχος είπε ότι κι' αυτός συμφωνεί με την άποψη να μην αποκλειστεί κανείς αλλά δεν μπορεί να την επιβάλλει. Γι' αυτό και τα μέλη της παλιάς Οργανωτικής έγραψαν μια επιστολή και την πήγαν στο δήμαρχο. Επειδή αυτή η επιστολή δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα, ο καθένας βασίζεται στην άγνοια των γεγονότων για να πουλήσει τα παραμύθια του. Αυτά!
Ξεσαλώστε!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μόνο ο Ν3ς γράφει και κάθεστε και του απαντάτε... Αυτός πληρώνεται διότι όπως ξέρετε είναι και ένας επιφανής δημοσιογράφος!!! Εμείς τί κάνουμε?
8.06 ΑΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΝΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙ ΠΡΩΤΑ
το aeginaportal.gr εδω και μια ωρα ειναι down.
Λες να κανανε τον Στριγαρη προεδρο του Φεστ και τα παρατησε ολα;
ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΣΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΝ ΕΓΙΝΕ ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
BYE BYE N3S...
WE LOVE YOU
FUN CLUB N3S
ΠΡΟΣ 8:19
Είμαι ο 6:44, σε ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες διευκρινήσεις. Πιστεύω να μην έχω κάνει άλλο λάθος.
Δηλαδή η ανακοίνωση του sakis blog team είναι προβοκάτσια;
Οι φανατικοί δεν μπορούν να πιστέψουν ότι υπάρχει κόσμος που έχει αγανακτήσει και γράφει σχόλια. Τους βολεύει να ξορκίζουν το δαίμονα Ν3 που τα κάνει όλα και τα γράφει όλα. Θα σας διαψεύσουν οι εξελίξεις.
Το sakis blog team είναι προβοκάτσια του Ν3.
Απλά τα πράγματα ... Αφού δεν έγινε το χατήρι του Ν3 τα έχει παρει άσχημα. Τί περίμενε δηλαδή να τον παρακαλέσουν κιόλας?
Ας ηρεμήσει λιγάκι κι αν δεν του αρέσει ας τα μαζέψει να πάει προς το χωριό του
"Ο Συνδυασμός μας «ΑΙΓΙΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ» έχει ολοκληρωμένη
πρόταση για την πολιτιστική πολιτική του Δήμου μας.
Το ΟΡΑΜΑ μας για τον Πολιτισμό βασίζεται στην Ανάπτυξη μιας
άρτιας πολιτιστικής Υποδομής και κυρίως στην ενεργοποίηση των
πολιτών.
Για μας ο Πολιτισμός, παίζει σπουδαίο ρόλο στη διατήρηση της
Κοινωνικής συνοχής."
είδατε τελικά ποιά κοινωνική συνοχή που εννοούν;
να πετάξουν έξω όλους τους κοινωνικούς φορείς ακι τους αγρότες απο το φιστικι φεστ
Γιατι ρε , ποτε ηταν οι αγροτες στο παρτακι σας. για ποιους κοινωνικους φορεις μιλατε, για ποια κοινωνικη συνοχη, και για ποιο πολιτισμο. οτι σχεση εχει ο γκεμπελ με το πολιτισμο εχετε και σεις ΧΑΣΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ. ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕ, ΔΡΟΜΟ ΡΕΕΕΕΕ, ΟΥΣΤ ΡΕΕΕΕΕΕ, και να σας εξηγησω και τι σημαινουν τα αρχικα Φ.Φ. Φαγατε Φιστικομα.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ
μα αγαπητέ μου 10.15 αυτό ακριβώς λέω. για ποιό πολιτισμό μιλάμε...για ποιά συνοχή ...για ποιό επίπεδο ...
βρε ουστ...
39 μήνες έμειναν ...
περαστικά μας και πάμε γι άλλα...
Δόξα τω ΘΕΩ λύθηκαν όλα τα προβλήματα της Αίγινας.
μην αγχώνεστε.....τα πράγματα είναι απλά, ο ν3ς ετοιμάζει τις βαλίτσες του και γι αυτό έχει χάσει την ψυχραιμία του. Μπράβο στον Σάκη, έδειξε πως έχει πυγμή και μνήμη. Ξέρει πως την ίδια στιγμή που η ν εποχή του έκανε το φίλο, πίσω του έσκαβαν το λάκο. υπάρχουν πολλά στοιχεία γι αυτό.
Ιάσων
ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΠΩΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ Φ.Φ. ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
Μετά από όσα διάβασα, προτείνω ο τίτλος της ανάρτησης να αλλάξει και να γίνει
ΤΟΥ ΨΕΥΤΗ ΑΚΟΠΟΥ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ
o akopos borei na einai pseytis ala kapoioi alloi einai kleftes....
Μερικούς τους λυπάμαι. Τους έξέθεσε ο αρχηγός, βγήκε να τον δικαιολογήσει ο Άκοπος και τα έκανε χειρότερα και μας παρουσιάζεται και το περίεργο φαινόμενο να εμφανίζεται ανακοίνωση με υπογραφή Sakis blog team, που μόνο να αποπροσανατολίσει την κουβέντα προσπαθεί. Εάν επρόκειτο για προβοκάτσια, θα είχε ξεσηκωθεί το σύμπαν και ο Αιακός δεν θα έκανε πλάκα.
Μπροστά σ' αυτή τη δύσκολη κατάσταση, μία είναι η δοκιμασμένη συνταγή: Βρίστε!
Δεν περίμενα και τίποτε καλύτερο από τη σύμπραξη των πιο αρχομανών στοιχείων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. για να καταλάβουν την πολυπόθητη εξουσία.
Άκοπε Πινόκιο, η μύτη σου έχει πάλι μακρύνει. Πόσα ψέματα πάλι μας είπες;
που εργάζεσετε αγαπητοί σχολιαστές. Μάλλον σχολάζετε δηλαδή τεμπελιάζετε. Πηγαίνετε στη δουλίτσα σας γιατί: "για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ". Αφήστε λοιπόν τους άκοπους, τους κατάκοπους, τους μεσόκοπους να κάνουν τη δουλειά τους. Εσείς κοιτάτε τη δουλειά σας. Το χρειάζεται η οικογένεια σας, τα παιδιά σας, η γυναίκα σας και πολύ περισσότερο η Αίγινα . Άντε να δουλέψουμε.
Σημείωση: εγώ είμαι απογευματινός.
καλημέρα φίλοι σχολιαστές.
Αφήστε τις φιστικιές ήσυχες να ανθίσουν.
Αγαπητέ προηγούμενε. Δουλεύουμε σκληρά (όταν μπορούμε). Οι φιστικιές θα ανθίσουν τον Απρίλιο. Μέχρι τότε ο Άκοπος θα έχει πλημμυρίσει με ψέμματα την Αίγινα. Τι προτείνεις, να τον αφήσουμε;
Το συμπέρασμα που βγαίνει από την αναμπουμπούλα των τελευταίων δύο ημερών είναι το εξής:
Η κίνηση των μελών της παλιάς οργανωτικής Επιτροπής ήταν μάλλον απρόβλεπτη, ο δήμαρχος αιφνιδιάστηκε και δεν χειρίστηκε σωστά το θέμα. Από τη στιγμή που η υπόθεση άρχισε να μαθεύεται, άρχισε η μάχη για το ποιού η αφήγηση θα γίνει περισσότερο πιστευτή.
Στη μάχη αυτή η πλευρά που υποστήριζε τον δήμαρχο έχασε το παιχνίδι, παρά τις δεκάδες σχόλια. Η άλλη πλευρά είχε το λεγόμενο "ηθικό" στοιχείο μαζί της. Την κατάσταση επιδείνωσε η νέα ανάρτηση, που αντικρούστηκε επαρκώς ως απολύτως ψευδής. Άλλα επιχειρήματα δεν υπήρχαν, γι' αυτό και περίσσεψαν τα υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια.
Το θέμα λοιπόν "ξεφούσκωσε" (όπως βλέπετε) αλλά αυτό που μένει είναι ότι παρά την έμφαση που δίνει η νέα δημοτική αρχή στον τομέα της επικοινωνίας (συνεχή δελτία Τύπου κλπ), εδώ υπέστη διπλή ήττα: Και στο χειρισμό του συγκεκριμένου (και πολύ σοβαρού) περιστατικού αλλά και επικοινωνιακή.
Απορώ,ασχολούμαστε ,με ένα έρπετό και δυό ξεθυμάστρες.
η Νεα εποχή δινει μια άλλη εκδοχη των όσων έγιναν στο δημαρχείο
ποιον να πιστέψουμε;
ΒΙΝΤΕΟ 1 ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΡΤΑΛ ΠΕΡΙΠΟΥ 38:44 ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΣΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΣΑΙ????
http://www.aeginaportal.gr/eidiseis/oikonomika/2850----1---.html
Κύριε/α 11:34
Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ γράφει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ τα όσα συνέβησαν. Η πρώτη εκδοχή ποιά είναι; μετά από τον καταιγισμό των σχολίων εσείς τί άλλο καταλάβατε ότι έγινε;
nai to eidame to videaki einai peripou sto 38:38 lepta polu kalo bravo!
Είστε προβοκάτορες. Το Sakis blog team τελείωσε με τις εκλογές. Όποιος γράφει εξ' ονόματος του ειναι ψεύτης. Μια ζωή λάσπη ΝεοΕποχιτες!
Τα έχετε παίξει και δεν ξέρετε τι λέτε. Σας αποκάλυψαν. Αυτό το μπλογκ είναι φερέφωνο του Σακκιώτη. Και από δω και μπρος θα προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα
Η εξουσία έχει τα καλά της, έχει κα τα κακά της
Άκοπε ψεύτη! Έχασες και τα τελευταία ίχνη αξιοπιστίας που σου είχαν απομείνει. Μου έλεγαν ότι είσαι ψεύτης και δεν το πίστευα...
ΠΡΟΣ 12:10
Αυτό λέω κι' εγώ! Ότι η ανακοίνωση δεν είναι αληθινή! Με μια διαφορά, που την ξαναλέω: Αν ήταν προβοκάτσια, θα είχε γίνει ο χαμός από διαψεύσεις, διαμαρτυρίες κλπ. Δεν θα υπήρχε από χθές στις 5:30 το απόγευμα, ο Αιακός το παίρνει στην πλάκα και η πρώτη αντίδρση να είναι η δικαίως αγανακτισμένη δική σου. Άρα κάτι άλλο τρέχει.
Εδώ σταματά το δίκιο σου, γιατί ό,τι και να συμβαίνει, η αντίδραση είναι μία: Βρίζουμε τον Ν3 και τη Νέα Εποχή. Σε λίγο θα γίνει ανέκδοτο. Στο λέω μήπως και μπορείς και καταλάβεις ότι σε τέσσερα χρόνια θα γίνουν και οι στραβές, θα γίνουν και τα λάθη. Θα φταίει πάντα ο (γνωστός) άλλος;
Πως ρε φιλε θα ειχε γινει χαμος απο διαψεύσεις, διαμαρτυρίες κλπ.? Αμα γνωριζεις καποιοι εργαζονται. Τωρα αμα εχουν κατσει σε (ν)τρεις υπολογιστες ο Ν3 Λ1 και Μαριλλενα και οποιος γραφει απαντανε αμεσως. Για να ενημερωθει και ο κοσμος: Οι Νεοεποχητες παιζουν το τελευταιο τους χαρτι. Θελουν απο καπου να καταπιαστουν και βαζουν τα προβατα μπροστα. Η παπαριες που γραφεις αυτη τη στιγμη στη σιτε της Νεαε Εποχης δεν εχουν τελειωμο. Εγω κραταω οτι ρωτησε ο Δημαρχος ποιους θελει να βαλεις και του πρωτεινε. Δεν ειχε για κανεναν προβλημα εκτος απο το Ν3. Ας εχει και ο Δημαρχος το δικαιομα να απορριψει εναν. Δεν ειναι κακο. Εδω ο Κουκουλης ειχε κανει αποκλεισμους σε ολη την Αιγινα. Εμενα μου κανουν εντυπωση τα ζωα που ακολουθουν το Ν3 και οτι τους πει κανει. Επισης δεν καταλαβαινω τετοια εχθρα απεναντι στη Τιτινα. Μαλλον τα ηθελε ολα νομιμα και δεν τους εκανε!
Να πω και κατι. Δεν μπορει ενα νησι να το αναστατωνει ενας Ντρης! Και πολυ σημασια του δωσαμε. Υπαρχει και αξιοπρεπεια. Δεν φταιμε εμεις αλλοι αυτοι που φιλοξενησαν το λιγδιαρη!!!
Την Τιτίνα σε λίγο καιρό θα την καταλάβουν και οι τωρινοί σύντροφοι της, τι κουμασι ειναι.
Μην βιαζεστε σγα-σγα..
(Δείγμα πήραν ολοι στο τελευταίο ΔΣ που αναγκαστηκε και ο ιδιος ο Δημαρχος να την επαναφερει στην τάξη, για ποια έχθρα μιλατε;)
Αχ, έβαλα τα κλάματα! Το Sakis blog team χρησιμοποιεί το ίδιο επιχείρημα που χρησιμοποιεί και ο Άκοπος όταν στριμώχνεται: Εργαζόμενοι άνθρωποι είμαστε!
Ενώ η τριαδική μορφή του Σατανά, κάθεται μπροστά σε έναν υπολογιστή και επειδή δεν εργάζονται αλλά χρηματοδοτούνται, γράφουν όλη μέρα ψέματα.
Ποιοί νομίζετε ότι σας πιστεύουν πιά; Όταν σε μια συνάντηση βρίσκονται είκοσι άτομα, δεν καταλαβαίνετε ότι λέγοντας συνεχώς ψέματα και βρίζοντας, χάνετε και όσους οπαδούς σας έχουν το μυαλό στο κεφάλι τους και δεν βγάζουν αφρούς φανατισμού από το στόμα τους;
Δεν καταλαβαίνετε ότι οι άνθρωποι αυτοί (ακόμα και της δημοτικής αρχής) έχουν ήδη διηγηθεί τα όσα συνέβησαν και το μόνο που θα "διέσωζε" τα πράγματα θα ήταν μια χαμηλών τόνων στάση;
Σκεφτείτε: Ποιός άρχισε τα εμπρηστικά και ψευδή σχόλια; Γιατί;
Συνεχίστε λοιπόν τα ψέματα ότι ο δήμαρχος τους πρότεινε όλους πλην του Ν3. Μερικές φορές νομίζω ότι τα λέτε για να πείσετε τον εαυτό σας (τον πείθετε;).
Μολις που αρχησαμε και όλα δειχνουν παντου είναι περιπου κουμαντο η Τιτικα (οικονομικα – ΦΦ – ΛΤ κλπ ) αρχιζει το ΜΑΤΣ ???
Τελικά ο Ντρής αποδεικνύεται το σωσίβιο του Σακκιώτη! Άλλοι λένε ότι για όλα φταίει ο Ντρής. Άλλοι ότι όλοι δούλευαν για τον Ντρή και άλλοι πως πολύ σημασία δώσαμε του Ντρή. Με λίγα λόγια, λέμε Ντρής και καθαρίζουμε!
Εγώ να δεχθώ ότι ο Σακκιώτης είχε δίκιο λέγοντας του Ντρή ότι έχει επιχείρηση και δεν γίνεται να είναι στην Οργανωτική Επιτροπή. Σηκώθηκαν λοιπόν οι τρεις που είχαν την επιχείρηση και έφυγαν. Τι θα του στοίχιζε του Σακκιώτη να πει στους υπόλοιπους: "όπως σας είπα και μετά τη λήξη του φεστιβάλ, μπράβο σας, πιστεύω ότι πρέπει να συμμετέχετε και να βοηθήσετε με την πείρα σας".
Όταν πάνε στο γραφείο του δήμαρχου μια ομάδα με κοινό αίτημα, δεν προσπαθείς να τους διασπάσεις με λόγια του τύπου "εσένα σε έχω προτείνει και γιατί μιλάς"!
Με τον τρόπο αυτό, δικαιώνει αυτούς που λένε ότι έχει αναλάβει δεσμεύσεις. Κι' όμως κάποιοι είναι τόσο φανατισμένοι, που δεν θέλουν να το παραδεχθούν.
Προσπαθώ να καταλάβω κάτι από το παραλήρημα του 1:00. Λέει: "ρώτησε ο δήμαρχος ποιούς θέλει να βάλεις και του πρότεινε" (κρατάω τη σύνταξη και την ορθογραφία).
Ποιόν ρώτησε ο δήμαρχος; Ποιόν κάλεσε, εν αγνοία των υπολοίπων και τον ρώτησε ποιοί από την οργανωτική σου αρέσουν, για να τους βάλω στη νέα επιτροπή; Η πράξη αυτή λέγεται "δημοκρατική διαδικασία";Ποιούς πρότεινε αυτός; Τους πρότεινε όλους και ο δήμαρχος τους δέχθηκε πλην του Ντρή; Και γιατί δεν τους το είπε καθαρά μόλις έφυγε η ομάδα Ντρή;
Γιατί υποτιμάτε όχι μόνο τη νοημοσύνη μας αλλά και τον εαυτό σας;
Άκοπε αρχιψεύταρε, σε κράξανε καλά, αλλά ειδικά εχθές ο 6:52 σε ξεβράκωσε κυριολεκτικά. Έχεις κάτι να αντιδράσεις ή θα το αφήσεις να ξεφουσκώσει (θα πούνε, θα πούνε, θα λαχανιάσουν και θα σταματήσουν) και θα βγεις σε 3-4 μέρες με τη συνήθη δικαιολογία "είχαμε και δουλειές";
ΑΚΟΠΕ ΨΕΥΤΗ!
to vinteaki leei olh thn ali8eia leei loipon : den thelei na einai melos sthn organwtikh tou xronou (dhladh fetos) na boun nea proswpa gia na proxwrisei o thesmos twra loipon ti zhtaei apla ayto poy eipe tote htan allo ena psema tou
deite to kai sta 38 lepta tou video arxizei to soou!!!!
eytyxws pou yparxei vnteo!
http://www.aeginaportal.gr/eidiseis/oikonomika/2850----1---.html
O καϋμένος ο 1:00 δεν μπορεί να φανταστεί ότι υπάρχουν άνθρωποι που παρακολουθούν τα κοινά και έχουν άποψη. Του είπαν πως ό,τι και να ακούς, εσύ θα επιτίθεσαι στον Ντρή και στη γυναίκα του. Τελευταία του είπαν "ξέρεις, πρέπει να επιτίθεσαι και στη Μαριλένα", γιατί μας πρόδωσε και είναι μαζί τους.
Έπλασε κι' αυτός με τη φαντασία του ένα γραφείο με υπολογιστές, όπου τα τρία τέρατα μηχανεύονται πως θα ανατρέψουν το βασίλειο του αρχηγού, που επιτέλους το φέραμε στα ίσα.
Ρε φίλε, μετά τα παραμύθια του νηπιαγωγείου, έχεις κάτι καλύτερο να μας πεις; Δηλαδή όσοι γράφουμε σχόλια είμαστε μετενσαρκώσεις των σατανάδων της Νέας Εποχής;
Δηλαδή μπορώ κι' εγώ να πω ότι κάθεται κάποιος από τη διοίκηση που ξέρει κομπιούτερ (δηλαδή όχι ο δήμαρχος) και ό,τι γράφουμε μας απαντάει;
Ξέρεις, έχω μιλήσει με πολλούς που μπαίνουν από περιέργεια στα τοπικά blogs. Σχεδόν όλοι μου έχουν πει το ίδιο πράγμα: "Τι Ταλιμπάν είναι αυτοί"!
Αν νομίζεις ότι αυτό σας βοηθάει, συνέχισε έτσι...
Αυτοί που έχουν συμφέρον ή είναι φανατικοί οπαδοί ή είναι απλά ανόητοι, προσπαθούν να συσκοτίσουν το πραγματικό ζητούμενο. Το ζητούμενο δεν είναι αν κάποιος πέρυσι δήλωσε ότι δεν θέλει να ξαναμπεί στην οργανωτική Επιτροπή, πιθανώς γιατί κουράστηκε ή γιατί το έκανε για την εμπειρία.
Το ζητούμενο είναι ότι ότι κάποιοι άνθρωποι ξεπατώθηκαν στη δουλειά, θέλουν να συνεχίσουν να προσφέρουν και τους απάντησαν "δεν θα σας ξαναχρειαστούμε, γιατί κάποιος από σας έχει επιχείρηση"!
Μετά βέβαια (ή μήπως πριν;) έρχονται και οι φανατικοί και λένε "φάγανε, γι' αυτό θέλουν να ξαναμπούν".
Ψάχνω κάποιον καλοπροαίρετο και νηφάλιο άνθρωπο να κάνω διάλογο για το αν αυτά τα πράγματα του φαίνονται φυσιολογικά.
Ο εθελοντισμός είναι πρόοδος, είναι πολιτισμός, είναι έκφραση, είναι τρόπος ζωής.
Ο εθελοντής είναι ο ενεργός πολίτης που παρεμβαίνει, διαμορφώνει και δημιουργεί τελικά το περιβάλλον και τις συνθήκες που του αξίζουν να ζήσει.
Η παραίτηση, η απογοήτευση και τελικά η μη συμμετοχή, η παθητική στάση είναι το γόνιμο έδαφος που θα ευδοκιμήσουν τα παράσιτα και θα καλλιεργηθούν επικίνδυνες ιδιοτελείς προσδοκίες
Οι πολίτες δεν πρέπει να δώσουν ποτέ στο μέλλον εν λευκώ εξουσιοδοτήσεις και να υπογράψουν λευκές επιταγές σε κανένα.
Αντίθετα πρέπει όλοι μαζί να μετασχηματίσουμε την έγνοια μας και την αγάπη για τον τόπο μας σε ενεργητική συμμετοχή, σε κάθε κοινωνικό κύτταρο.
...Σας καλώ λοιπόν να μοιραστούμε τη χαρά της συμμετοχής και της προσφοράς, σας καλώ να οικοδομήσουμε μια κοινωνία αλληλεγγύης και συνοχής και να παραδειγματίσουμε με τη στάση μας τις νέες γενιές, τους αυριανούς ενεργούς πολίτες, τα παιδιά μας.
Ο Δήμαρχος Σάκης Σακιώτης
απο την ανακοίνωση που βγήκε στον αέρα σήμερα...
ναι θελώ να είμαι ενεργός πολίτης
ναι θέλω, θέλω θέλω ,,,
το ερώτημα είναι αν μπορώ...
καλεί όλους τους πολίτες ή μερικούς τους αφήνει πάλι στην απέξω λόγω ονόματος;
μα καλά σοβαρολογεί ή απλά θέλει να πηδηχτούμε όλοι μαζί απο το παράθυρο;
Γιατί εχει γίνει μείζον αυτο το θέμα? Τα πράγματα ειναι απλα. Ο Σακκιωτης ήθελε να συνεχίσει η παλιά οργανωτική επιτροπή με μερικες προσθέσεις και χωρίς το Ν3. Του το ειπε νομίζω και κατ' ιδίαν. Ο Ν3 απο τοτε που τον έβγαλε απ'εξω (και πολυ λογικό) τα ανακάτεψε και τα έκανε πουτανα. Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση η συμπεριφορά του Ν3 γιατι στη τελική ρε φιλε παίζει το τελευταίο του χαρτί αλλα και θεωρεί οτι ήταν ολο το Φιστίκι και τωρα τον αδειάζουν, εμένα μου κανει εντύπωση ολο το σκυλολόι που δεν μπορει να αναπνεύσει χωρις το Ν3. Υποτιμούν τον εαυτο τους. Εαν θεωρείτε οτι δεν μπορειτε να προσφέρετε ή να αποδώσετε χωρις το Ν3 τοτε είστε λιγοι. Προσβάλετε τον εαυτο σας και τη προσωπικότητα σας. Τόσες δημιουργικές δυνάμεις στην Αιγινα και περιμένουμε τον Ν3 να μας οργανώσει. Εγω πριν 3 χρόνια ειδα μερικα παιδιά (Αιγινήτες) που έστησαν ενα πανελλαδικό event (Lightcube) χωρις κανένα Ν3 απο πίσω. Και μην ξανακούσω αυτη τη ηλίθια έκφραση περι "τεχνογνωσίας" γιατι ειναι αστείο! Απευθύνομαι προς το σκυλολόι του Ν3: Μην σας ψήνει, μην ειστε αφελείς, μπορείτε να προσφέρετε και χωρις αυτον. Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη και τη προσωπικότητα σας! Το Φιστίκι θα γινει και καλύτερο. Ν3 σε ευχαριστούμε για τη προσφορά σου τα 2 χρονια. Θα προτείνω στη νεα οργανωτική επιτροπη να σου δώσει τιμητική πλακέτα για τη μέχρι τωρα προσφορά σου κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ.
Είναι κατάντια να άσχολούμαστε με ένα έρπετό και δυό ξεθυμάστρες.
Συγκρίνεις 5:08 το Light cube με το Fistiki Fest; Ούτε ο Βλάικος δεν θα τολμούσε να το ονειρευτεί... Μήπως σε λένε Λασκαρίνα; Αλήθεια τι σημαίνει ξεθυμάστρα; Το ξέρεις και αυτό;
κανενας δεν ειναι αναντικαταστατος.η διαφορα με μας και με σας ειναι οτι εμεις δεν προδιδουμε ποτε τους φιλους μας.και αυτο που εγινε στα δυο προηγουμενα φεστιβαλ,ηταν η ομαδικη δουλεια και οι φιλιες που αναπτυχθηκαν.δεν μας ενοιαζαν οι θεσεις και οι τιτλοι.ειμασταν ολοι μια παρεα.και φυσικα ξερουμε οπως και σεις που κοιταγατε απο τα καφενεια απαθεις,οτι η ψυχη αυτης της γιορτης και ο ανθρωπος που εδινε οθηση οταν κολαγαμε η κουραζομασταν η απογοητευομασταν,ηταν αυτος ο ξενοκαρφιτης ο ντρης...και τελος θα πω τουτο...ο εθελοντισμος εμπνεεται,δεν επιβαλετε...βλεπεις κατι που σου αρεσει και προσφερεσε να συμετασχεις,δεν σε παιρνουν τηλ. και σου ανακοινωνουν οτι αποφασισαν να εισαι εθελοντης...
Κάποιοι γνωρίζουν μεταξύ αυτών και ο Πανταβός ότι στην 19μελή επιτροπή που επρόκειτο να προτείνει ο Σάκης υπήρχαν πολλά πρόσωπα της παλιάς ομάδας. Μ. Γιαννούλη, Μ.Παπαδόπουλος, Μ. Γκρινέζου,Ρ. Πετρά, Φ. Αλυφαντή , Σ. Πανταβός και μερικοί ακόμη. Επρόκειτο δε να κυκλοφορήσει και σχετικό έγγραφο την Δευτέρα το απόγευμα. Οταν όμως έγινε η γνωστή ιστορία το θέμα ήρθε πίσω. Ισως αυτό να ήταν και η αιτία που στήθηκε το σκηνικό. Οταν διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν μέσα ο Ντρής δεν τους έφτανε που ήταν όλοι αυτοί μεσα ήθελαν και τον αρχηγό. Γι αυτό και έστησαν την ιστορία ώστε να εκθέσουν τον δήμαρχο είτε υποκύπτοντας στον εκβιασμό είτε κάνοντας όλη αυτή την φασαρία ότι τους αδίκησε λες και δεν είχε δικαίωμα η νέα δημοτική αρχή να βάλει τους δικούς της ανθρώπους. Παιδιά σας πήρανε το προσοδοφόρο παιχνιδάκι σας το καταλαβαίνω. Ετσι είναι όμως αυτά τα πράγματα. Κάποιοι κερδίζουν, κάποιοι χάνουν τι να κάνουμε...
Διάβασα την ανακοινωση περι εθελοντισμου που υποτιθεται οτι έγραψε ο Σακης.
Τυπικος Σακης, αναφέρεται σε θεματα που δεν τα κατεχει. Θυμιζει εκθεση ιδεων μαθητη που αναγκαστικα πρεπει να γραψει για θεμα που δεν το καλοκαταλαβαίνει, επειδη του το επιβάλλει η δασκάλα του.
Προσεξε Σάκη, ο εθελοντισμος μπορεί να είναι ευχή, αλλα μπορει να ειναι και κατάρα , γιατι υπάρχουν ανθρωποι που θα ανταποκριθούν και τοτε θα σε γνωρίσουν καλυτερα, εσενα και τα στελεχη σου..
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ!!
http://apiliotis-apiliotis.blogspot.com
το κείμενο φίλε 7.13 δε θυμίζει καθόλου έκθεση μαθητή. Αντίθετα είναι πολύ καλό. Και μάλιστα ο συντάκτης δείχνει να κατέχει τη γραφή τουλάχιστον.
τώρα εσύ πέφτεις σε αντίφαση.
μιλάς για κείμενο που "υποτίθεται" έγραψε ο Σάκης και μετά γράφεις για "τυπικό Σάκη", που αναφέρεται σε θέματα που αγνοεί.
Δεν ξέρω τι θα καταφέρει, αλλά το θέμα του εθελοντισμού έχει καταντήσει θέμα εγωισμού και μικροπολιτικής από τις δύο υποτίθεται "προοδευτικές" δημοτικές παρατάξεις του νησιού. Πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με τις αξίες που αντιπροσωπεύει η ένοια του εθελοντισμού και της προσφοράς.
Έλεος λοιπόν. Μην ευτελίζετε αυτή τη σπουδαία αξία. Όποιος θέλει να προσφέρει δε κοιτάζει να σκαρφαλώσει σε οφίτσια και να πάρει τιμητικές πρώτες θέσεις. Απλά το κάνει γιατί πιστεύει στην άδολη προσφορά. Και εσύ Κύριε Δήμρχε μην κάνεις παραταξιακούς αποκλεισμούς. Διχάζουν και ενοχλούν. Αν πιστεύεις όσα έγραψες, φώναξε όλους τους παρεξηγημενους Φιστικομάχους και κάντε μια κουβέντα άλλου επιπέδου. Γεγονός είναι πως έχουν βάλει ψυχή και έχουν καταφέρει πράγματα στο φεστιβάλ αυτό.
άιντε να δω αν θα ισιώσει ο παλιογιαλός...
"Σεραφίνο"
Στον 5:08
Που τις είδες ρε φίλε τις "πολλές δημιουργικές δυνάμεις της Αίγινας"
ήμουν ένας από τους εθελοντές του φεστιβάλ. Είχα πάει με πολλές επιφυλάξεις στη δεύτερη συνάντηση εθελοντών την άνοιξη του 2009.
Είχα επιφυλάξεις γιατί πάντα, κάτι τέτοια καταντάνε εκμετάλλευση.
Αυτό όμως που με κέρδισε και συμμετείχα ήταν αυτό το πάθος του συγκεκριμένου ανθρώπου που κατηγορείτε ανελέητα.
Όταν μίλησε αυτός εμπνεύστηκα. Έβλεπα ότι το πίστευε και είχε πάθος για την επιτυχία.
Από εκείνη την ημέρα μπήκα σε ομάδα εργασίας και δούλεψα. Κατάλαβα ότι η δουλειά που γινόταν ήταν υπερβολικά σοβαρή.
Μακάρι να βρεθούν και άλλοι να μας εμπνεύσουν.
Υ/Γ: Δεν χρησιμοποίησα το όνομά του επίτηδες. Ήθελα με αυτόν τον τρόπο να τον τιμήσω γιατί αυτό που κάνετε δυο ημέρες τώρα είναι απαράδεκτο.
Ελπίζω αυτή η συμπεριφορά προς κάποιον που πρόσφερε κάτι σε αυτό το νησί να μην γίνει τροχοπέδη για την προσφορά άλλων ανθρώπων στο μέλλον.
Δυστυχώς στο internet μπαίνει και η νεολαία μας και διαβάζει πως φέρεστε σε αυτούς που έχουν κάτι να δώσουν
Φίλε 7:41 έχεις δικιο υπάρχει μια αντιφαση. Εννοούσα ότι ο Σάκης ένοιωσε υποχρεωμένος να αναπτύξει κάτι που δεν κατέχει - κατι σαν τους μαθητες - για να μην πάρει μηδεν.
Η τυπικότητα του Σάκη έγκειται στο ότι ακριβώς σε τέτοια θεματα που δεν κατέχει, δίνει εντολή να τα γράψουν άλλοι αντι γι αυτόν. Εκτος βεβαια αν πιστευεις οτι και την σελιδα του στο facebook την διαχειρίζεται ο ιδιος. Ειναι θεμιτό βεβαια - αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάει σε πρώτο πρόσωπο.
Φυσικά και ο τροπος γραψίματος ειναι πολύ καλός.
Αυτό έλειπε δα, με τόσους καθηγητές, δασκάλους, ερευνητές, συγγραφείς και μουσικους παραγωγούς που έχει, να μην μπορει να βγει ένα καλο κειμενο.
Φιλικα
Κουκουλη φηφισα την πρωτη , Σακη την δευτερη μα πανω απ’όλα ειμαι Αιγινητης , όλα αυτά που γίνονται και λέγονται μονο για το καλο της Αιγινας δεν είναι και προκαλουν θλίψη .
Ο Ντρης είναι εξυπνος ανθρωπος επρεπε να ειχε καταλαβει ότι ειδικα αυτος σιγουρα δεν ηταν μεσα στα πλανα της σημερινης διοικησης και η επιμονη για συμμετοχη του μονο κακο κανει στον θεσμο του ΦΦ που τοσο και αυτος μοχθησε(είναι μια πραγματικοτητα) να γινει.
Ο Δημαρχος δεσμιος ,,δεν ειχε άλλη επιλογη ως φαινεται πισω του καραδοκουν…. Μίσος από τους μεν για τους δε και στη μεση το ΦΦ …. ποιος ξερει τι αργοτερα
Το όραμα για συνεργασία και κοινή πορεία στα Ωραια για την Αιγινα εμεινε στα λογια δεν φαινεται να υπάρχει προοπτική
Η ανακοινωση του Δημαρχου για τον εθελοντισμο σε αυτην τη χρονικη στιγμη μονο τυχαια δεν είναι.
αν πιστεύετε οτι την ανακοινωση την έγραψε μόνος του...γελιέστε!
φαντάζομαι ο ίδιος ξέρει να γράφει το επίθετό του σωστά με 2 κάππα και όχι με ένα .
όμως αυτός που την έγραψε δεν ξέρει ούτε το όνομα του εντολέα του!
χα χα χα
ο Σάκης μιλάει για εθελοντισμό!
Είμαι ένας από το "σκυλολόι του Ντρή", δηλαδή της προηγούμενης οργανωτικής επιτροπής και ευχαριστώ πολύ τους σχολιαστές που μου απένειμαν αυτό τον τίτλο. Δούλεψα πολύ και πιστεύω ότι κάτι κατάφερα στον τομέα μου. Παρακολουθώ με μεγάλη μου λύπη τον διάλογο που άνοιξε. Επιτρέψτε μου να παρέμβω, αν και σε τέτοιο φανατισμένο κλίμα δεν έχει και πολύ σημασία.
Κατανοώ τη δύσκολη θέση στην οποία περιήλθαν οι σχολιαστές που υποστηρίζουν την πράξη του κ. Δημάρχου. Για να τη στηρίξουν όμως καταφεύγουν είτε σε ψέματα είτε σε διαστρεβλώσεις των γεγονότων. Το ότι τα γεγονότα έχουν περιγραφεί αλλά οι υποστηρικτές συνεχώς καταφεύγουν στο ίδιο πρόσωπο, είναι πολύ λυπηρό. Το συγκεκριμένο άτομο ήταν μεν η ψυχή του φεστιβάλ αλλά και πολλοί άλλοι προσφέραμε αρκετά.
Η προσφορά μας να συνεχίσουμε, γιατί θεωρούσαμε αυτονόητη αρχή πως η οργανωτική είναι ανοιχτή σε όσους θέλουν να βοηθήσουν, αντιμετωπίστηκε από τον κ.Σακκιώτη είτε επιλεκτικά είτε αρνητικά. Αυτή είναι η ουσία του θέματος, την οποία προσπαθούν να αποκρύψουν τα δεκάδες οργισμένα και υβριστικά σχόλια εναντίον του συγκεκριμένου ατόμου.
Μάλιστα, θεωρώ περισσότερο υποτιμητικό το να γίνεται επιλεκτική πρόσκληση ορισμένων -και μάλιστα σε δόσεις- παρά μια ντόμπρα εξήγηση ότι η οργανωτική επιτροπή θα οριστεί από τον κ. Δήμαρχο γιατί π.χ. το φεστιβάλ πρέπει να πάρει άλλο δρόμο.
Θεωρώ περισσότερο υποτιμητικό να μου λένε ότι κάποιοι πίεσαν να μπούνε 3-4 και ο δήμαρχος "υποχώρησε". Και θεωρώ περισσότερο όλων υποτιμητικό να μου λένε ότι το υπόμνημα που δόσαμε στον κ. Δήμαρχο δεν περιείχε αυτά που περιείχε αλλά ήταν προσπάθεια να επιβάλλουμε το συγκεκριμένο άτομο και μάλιστα ως "αρχηγό"!
Κάτω από τέτοιες συνθήκες τόσο ο εθελοντισμός όσο και οι στοιχειώδεις συναινέσεις γίνονται κούφια λόγια και έννοιες κενές περιεχομένου. Γίνεται φανερό ότι υπάρχει ένα βαθύ χάσμα, που σε κάθε ευκαιρία αποκαλύπτει το βάθος του αλλά και την τραχύτητά του. Και το οποίο δεν προμηνύει τίποτε καλό βέβαια.
Και μετά το θόρυβο, τι έκανε κ. 8:29 ο δήμαρχος;
Έβγαλε ανακοίνωση που σε καλεί να γίνεις εθελοντής!
κ.8:48 εθελοντής σε τι; ετσι γενικα και αοριστα;
πολυ βολικό δεν νομίζετε;
Ωραία.
Ο Σάκης και οι σκληροπυρηνικοι του καλουν τον κόσμο να γίνουν εθελοντες.
Μετα ομως τα τελευταια που διαβαζω, ο ορισμός του Σακη για τον εθελοντισμο μου θυμιζει εκείνον τον ορισμό περι Δημοκρατίας:
"Δημοκρατια είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφιζουν για φαγητο"
ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΗΧΗΣ ΜΠΗΚΕ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΠΡΟΦΕΣΤΙΒΑΛΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2012.ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΜΕ.
ΑΝΤΕ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΔΙΕΣ ΑΥΓΑ ΔΕΝ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ.
Ε.Γ.Μ.
ΤΟ ΕΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΣΑΚΗ ΕΦΕΡΕ 17 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ. ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΗΤΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥΛΗ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΟΙ ΣΑΚΗΣ - ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ Φ,Φ, Ο ΝΕΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 17 ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕ Ο ΣΑΚΗΣ ΑΝ ΔΕΧΟΤΑΝ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΥΟ ΣΑΚΙΩΤΙΚΟΥΣ ΜΑΙΝΤΑΝΟΥΣ.
Ένα λεπτό ρε παιδιά ποιά είναι αυτή η Σουζάνα ο Κουλόν, η Κουλίδου και το κακό συναπάντημα. ΤΙ ρόλο βαράνε αυτοί; Είναι Αιγινήτες; Γιατί συμπεριφέρονται ως άποικοι; Που νομίζουν ότι είναι; Ποιοί νομίζουν ότι είναι; ΓΙΑΤΙ δε σέβονατι τίποτε; Με ποιό δικαίωμα μπαίνουν μέσα στο γραφείο του Δημάρχου; έτσι κάνουν και στην πατρίδα τους; Ή μήπως έτσι έκαναν και τους έκαναν;
Μπράβο στο Σάκη. Φέρθηκε εντάξει. Να πάνε από εκει που ήρθαν τα σκατά.
δεν ξέρω αν το παραδέχεστε παιδιά της ΝΕ αλλά ο Σάκης πήρε ένα πόντο στο τζούντο που έχει ξεκινησει.
Η επιλογή της έξυπνης και καλογραμμένης ανακοίνωσης του για ντεμεκ τις απόεις του για τον εθελοντισμό , ως απάντηση στις δικές σας είναι δείγμα πολιτικής υπεροχής και επίδειξη δύναμης.
Μάγκες χωρίς να αναγνωρίζω τις μεγάλες του ικανότητες πιστεύω πως ως τα τώρα στο θέμα αυτό υπερέχει. Τώρα μένει να δούμε την απάντηση της εφημερίδας. Πάντως το θέμα έχει ενδιαφέρον για εμάς τους μπλογκοθεατές.
Η ανακοίνωση του Σάκη θα είχε νόημα και θα ηταν πιο πιστευτή αν ειχε γινει 3 μέρες πριν.
Τώρα ειναι μια καθαρα επικοινωνιακή κίνηση, που στην ουσία σύρεται να την κάνει και αποτελεί έμμεση αναγνώριση ότι έχει χάσει την πρωτοβουλία τουλάχιστον σε αυτό το θέμα.
Α, και κάτι άλλο: Συμφωνώ ότι η ανακοίνωση είναι έξυπνη και καλογραμμένη - αλλά έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το στυλ, το ύφος και τα επιχειρήματα των υποστηρικτών του στο blog εδώ(που κινουνται στο επιπεδο "κλαψτε θα σας περάσει", "ο νικητης τα παιρνει όλα" και "ειστε σκυλολοι").
Κορυφαιο Ε.Γ.Μ.
ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΕ ΠΟΡΔΙΕΣ, ΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ Ε.Γ.Μ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ
Γι' αυτό έλεγα πριν μερικές ώρες ότι δεν έχει καμιά έννοια ο τέτοιου τύπου "διάλογος", αφού απαντούν μόνο ταλιμπάν. Εθελοντισμός λοιπόν είναι να αποκλείονται όσοι είχαν εκδηλωθεί με τον Κουκούλη. Λογικό συμπέρασμα είναι το ότι η έκκληση του Σακκιώτη για εθελοντισμό αφορά τους οπαδούς του, ίσως επειδή καταλαβαίνει ότι βάζοντας τη σαφή διαχωριστική γραμμή, θέλει μόνο τους δικούς του εθελοντές, που δεν είναι και τόσο πρόθυμοι.
Εθελοντισμός είναι ένα ρατσιστικό φαινόμενο, στο οποίο επιτρέπεται να συμμετέχουν μόνο γηγενείς Αιγινήτες, κατ' αναλογία με το δίκαιο αίματος για την ελληνική ιθαγένεια.
Οι εθελοντές καλούνται να μη πλησιάζουν το γραφείο του δήμαρχου σε απόσταση μικρότερη των 10 μέτρων.
Εθελοντές του Κουκούλη είναι τα άτομα που θα αντιτίθενται στις επιλογές του δήμαρχου (!!!), αφού μέχρι τώρα, το ό,τι έγινε ήταν επιλογή του προηγούμενου δήμαρχου, που κατέβαζε τη γραμμή! Αν δεν το πιστεύετε, ρωτήστε την κ. Αλευρά -Βάρτζελη και τον κ. Πετρίτη, που είχαν φρίξει!!!
Τι να κάνετε όμως, είσαστε υποχρεωμένοι κάτι να πείτε...
ΑΚΟΠΕ ΨΕΥΤΗ, ΡΕΖΙΛΙ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ.
καλά σε αυτό έχεις δίκιο. Αλλά δε νομίζω ότι ο μαγιορ πρέπει να απολογείται και για φιλικά του μπλογκ ή να ευθυγραμίζεται με αυτά και τις απόψεις τους.
9:36 από το ότι δεν τους γνωρίζεις φαίνεται πως δεν έχεις γνώση για το τι έγινε τα δύο αυτά χρόνια που υπάρχει ο θεσμός του fistiki fest και δεν φτάνει που είσαι αδαής,είσαι ειρωνικός,υβριστικός και άξεστος.Δεν έχουν το δικαίωμα να μπουν στο γραφείο του δημάρχου αυτοί που έχυσαν τον ιδρώτα τους για αυτό το festival;;σοβαρά μιλάς;;;για να μην σχολιάσω τους χαμηλού επιπέδου χαρακτηρισμούς σου.
Αυτό που βλέπω εγώ σαν ένας απλός πολίτης της Αίγινας είναι ότι ο Sakis λόγω μικροψυχιάς,αδιαλλαξίας,ισχυρογνωμοσύνης και κομπλεξισμού θέτει σε κίνδυνο την 3η διοργάνωση του fistiki fest.Ένας τέτοιος χαρακτήρας σου προκαλέι απέχθεια και όχι θέληση για εθελοντική βοήθεια.
Κ
10:03 με αυτόν τον δήμαρχο μόνο τέτοιο festival μπορείς να κάνεις από ότι φαίνεται ως τώρα,αφού ο ίδιος είναι μάλλον κλανιάρης και φοβάται μην του πάρουν την δόξα.
κόμπλεξ κόμπλεξ κόμπλεξ
Κ
Έτσι είναι 10:21, τα πράγματα είναι απλά. Αν διατηρούσε την παλιά οργανωτική επιτροπή και έβαζε και άλλα δέκα άτομα, ποιοί -εκ των πραγμάτων θα έκαναν όλες τις δουλειές; Αυτοί που τις έκαναν μέχρι τώρα! Αυτός που μιλάει για 2-3 Σακκιωτικούς μαϊντανούς, ξέρει πολύ καλά ότι και 13 να ήταν, το αποτέλεσμα δεν θα άλλαζε.
Ποιό θα ήταν το αποτέλεσμα; Πρώτον ότι θα φαινόταν και σε νέα άτομα ποιοί είναι στην πραγματικότητα αυτοί που τους έχαν δαιμονοποιήσει. Δεύτερο και σπουδαιότερο, ότι στο φεστιβάλ ο κόσμος θα μάθαινε ότι πάλι τα ίδια άτομα πρωταγωνίστησαν. Αυτό θα ήταν βαρύ πλήγμα για το στρατό των ταλιμπάν και για το γόητρο του συνδυασμού.
Υπάρχει και το άλλο σενάριο. Ότι θέλουν να κάνουν βαθειές αλλαγές στη φυσιογνωμία του φεστιβάλ, οπότε πράγματι θα υπήρχαν μακρές συζητήσεις, διαφωνίες κλπ, που τώρα αποφεύγονται.
Και τα δύο σενάρια -αλλά και πολλά ενδιάμεσα περιστατικά- οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η ρήξη ήταν προαποφασισμένη.
Θέλω να ξαναείμαι εθελοντής αλλά έχω δηλώσει δημοσίως ότι υποστήριξα Κουκούλη. Τι να κάνω;
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΚΗ(ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ)ΠΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΛΕΝΕ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΑΚΡΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΟΥΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΡΕΖΙΛΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ...ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ Η ΜΑΓΑΖΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ,ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΣΙΝΕΣ ΚΑΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΖΙΡΟΥΣ...ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΚΘΕΣΕΙΣ,ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ,Η ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΑ,ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ...
Κάνε δήλωση μετανοίας. Η περίπτωσή σου θα εξεταστεί.
10:15β: οκ ο Δημαρχος δεν χρειάζεται να απολογείται για αυτους. Ομως αυτους απο οτι φαινεται θα μαζέψει τώρα σαν "εθελοντες"
ΠΡΟΣ 9:46
Διαβάζω το σχόλιό σας για την ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του Δήμου, που καλεί σε εθελοντισμό. Πράγματι είναι πολύ καλή. Αλλά -διάβολε- την βγάζεις πάνω στη βράση για τον αποκλεισμό τόσων εθελοντών και θέλεις να σε πιστέψουν ότι δεν βγήκε για αντιπερισπασμό;
Διαβάζω και το σημείο του σχολίου σας που λέτε ότι "μένει να δούμε και την απάντηση της εφημερίδας". Ακατανόητο! Τέτοιου τύπου ανακοινώσεις χωρούν "απαντήσεις"; Η ανακοίνωση άνοιξε κανένα διάλογο με κάποια εφημερίδα; Προεξοφλείτε ότι κάποια συγκεκριμένη εφημερίδα θα αισθανθεί υποχρεωμένη να "απαντήσει"; Να σχολιάσει επιτρέπεται;
σΤΟΝ 10.43
Κρύο μπάνιο και μαστίγιο. Γουστάρω να κάνω μάτι
Ουτε για προφεστιβαλικεσ δεν προλαβαινετε ετσι που τρωγοσαστε.χαχαχαχαχα...ασε που ο καρλησ δεν μπορει να μοιρασει αρμοδιοτητεσ με τον αντιδημαρχο γιατι ο αντιδημαρχοσ θελει ολη τη δοξα.
Ο Akopos στην ανάρτησή του έδωσε μια εντελώς ψευδή περιγραφή των όσων συνέβησαν σχετικά με την πρώην οργανωτική. Τον εξευτέλισαν κυριολεκτικά. Κανείς δεν βγήκε να τον υπερασπιστεί. Κάποιος σχολιαστής μάλιστα αναγνώρισε ότι λέει ψέματα και υποστήριξε ότι αυτό δεν πρέπει να βαρύνει τον μάγιορ (=αρχηγό).
Να το δεχθούμε. Αυτό όμως που δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, είναι να αναγνωρίζουν (σιωπηλώς) όλοι ότι η περιγραφή του Ακόπου είναι ψευδής και μετά να μεταχειρίζονται σημεία της για να στηρίξουν το σχόλιό τους.
Οι κανόνες της Λογικής αναπτύχθηκαν στην αρχαία Ελλάδα. Εκ ψευδούς υποθέσεως μόνο κατά τύχη βγαίνει αληθές συμπέρασμα...
ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΑΤΕ Τ ΑΡΧΙ ΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ. ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΖΑ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙΘ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕς ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
Κολλάω στο ότι κάνω μόνο ζεστό μπάνιο...
Σάββατο 12/2/2011 ώρα 13:30: Μετά απο πρόσκληση του αντιδημάρχου κ.Φ.Τζίτζη στην αίθουσα συνεδριάσεων Δ.Σ. (Μεριστος), εκληθησαν σε συνεδριαση τα 17 μέλη της "διερευνητικης" επιτροπης ΦΦ. Συμπτωματικά απουσίασαν τα περισσότερα μελη που προσκεινται στην διοίκηση Σακη:
Τίζτζης Ν, Κανελλά Τ, Οικονόμου Ν, Αλευρά Β, Πετρίτης Π.
Λαμβάνοντας τον λόγο ένα μέλος που ηταν και στην προηγούμενη επιτροπή σχολίασε το γεγονός τονίζοντας: "Εμεις αγαπαμε τον θεσμο και έτσι παρατησαμε τις δουλειες μας και ηρθαμε. Εγω πληρώνω εργατες και τους παρατησα για να ερθω εδω. Ετσι μαθαμε να λειτουργουμε περσυ και προπερσυ. Βλέπω όμως ότι φέτος με το καλημέρα, λείπουν ολα τα νέα μέλη που προστέθηκαν φέτος. Δεν ειναι καλή αρχή"
Για ποιους εθελοντες μιλάμε λοιπόν ότι αναζηταει ο Σακης αφου στην πρωτη συνεδριαση δεν προσηλθε κανένας δικός του;
Σημειωτέον αυτο έγινε το Σαββατο οταν ακομα τα πραγματα ηταν ηρεμα και δεν ειχαν γινει τα γεγονότα της Δευτερας στο Δημαρχείο.
Σε αυτό το γεγονός της συνεδρίασης βλέπω οτι κακως δεν του έχει δοθει σημασία γιατι κατα την γνωμη μου ειναι το πιο σημαντικό απο ολα:
Στην πρωτη συνεδρίαση της διερευνητικής επιτροπής απειχαν οι εθελοντες της διοίκησης (πλην του αντιδημάρχου οπως είπα).
Αναρωτιέμαι, αν οι παρόντες είχαν προχωρήσει σε ληψη αποφάσεων για συμπλήρωση των θεσεων κλπ τι θα γινόταν;
Θα δεχόντουσαν τις αποφάσεις της επιτροπής οι υπόλοιποι και ο Δήμαρχος;
Ειναι εμφανή τα αδιέξοδα που παρουσιάζονται οταν επικρατουν αποκλεισμοι.
TZITZHS VS TZITZHS
Γι' αυτό 11:18 τα διαλύσατε όλα και δύσκολα θα αναπτυχθεί τώρα μαζικός εθελοντισμός, παρά μόνο κομματικός. Δεν φτάνει που κομματικοποιήσατε το θέμα, δεν φτάνει που μιλήσατε για πληρωμένους εθελοντές, κάνατε και κάτι πολύ χειρότερο. Αφήσατε, όπως κι΄εσύ τώρα, απαράδεκτους υπαινιγμούς ότι οι εθελοντές έχουν ταπεινά χρηματικά κίνητρα.
Διαλύοντας λοιπόν κάθε ηθική αναγνώριση των εθελοντών, πετώντας έξω τους εθελοντές με απαράδεκτα υπονοούμενα και ξέροντας ότι σχεδόν όλοι θα αγανακτήσουν, τους λέτε μετά υποκριτικά: Ελάτε. Πηγαίνετε να σκάψετε, να δούμε αν σκάβετε καλά και θα σας βαθμολογήσουμε.
Κήρυκες μίσους και διχόνοιας είναι όλοι 11:17, δεν συμφωνώ μαζί σου. Την πολιτική ευθύνη για όλο αυτό το στρατό των ταλιμπάν την έχει προσωπικά ο Σακκιώτης. Αυτός καλλιέργησε το εμπρηστικό κλίμα επί τέσσερα χρόνια και στο δημοτικό συμβούλιο και στην τοπική κοινωνία. Και αυτοί που διχάζουν τις κοινωνίες συνήθως δεν έχουν καλό τέλος.
το κυριοτερο συμπερασμα που εβγαλα εγω βλεποντας τα τελευταια γεγονοτα,και βλεποντας τις προεκλογικες εξαγγελιες και δεσμευσεις του σακη,ειναι οτι ο δημαρχος μας δεν ειναι παρα ενας καιροσκοπος,ψευτης,και το μονο που ηθελε ηταν να γινει δημαρχος με οποιοδηποτε τιμημα...εδινε χειραψιες τον σεπτεβρη και ελεγε πως τους θελει ολους μαζι για το επομενο φεστιβαλ,ζητουσε προεκλογικα ραντεβου με την νεα εποχη και τους ενεργους πολιτες,εβγαζε ενωτικες ανακοινωσεις...τωρα;;;;τι αλλαξε τωρα;;;;αλλιμονο του απο ολους οσους εποφελιθηκαν απο το φεστιβαλ,εκαναν τζιρους,καλυψαν επιταγες,πηραν ανασα σε μια τοσο δυσκολη εποχη...αντι να επιλεξουν την σιγουρη δοκιμασμενη επιλογη,θελουν πειραματα,αλλαγη επιτροπης,ημερομηνιας,ονομασιας,σηματος,και ποιος ξερει τι αλλο....ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑς ,ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ...ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΜΑς...
ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΑΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ.
NTRIS LALOYN KAI NTRIS XOREVOYN.... OLEeeee!!!!!!
Γι' αυτά που λέει ο 11:22 για τη "συνεδρίαση" του Σάββατου 12/2, έχει δοθεί εξήγηση (έχει γραφτεί σε σχόλιο της προηγούμενης ανάρτησης). Επειδή φαίνεται ότι δεν είναι τόσο "επιμελής μαθητής", μεταφέρω το νόημα του σχολίου αυτού.
Εξουσιοδοτήθηκε από το Σακκιώτη ο Φ. Τζίτζης να καλέσει ΜΟΝΟ μερικά μέλη της παλιάς Οργ. Επιτρ. για να κόψει αντιδράσεις. Αυτό και έγινε.
Όσον αφορά την υπόθεση που κάνει για το τι θα γινόταν αν παίρνανε κάποια απόφαση, του λέω ότι δεν υπήρχε εξουσιοδότηση για να πάρουν καμιά απόφαση. Οι διερευνητικές επιτροπές δεν παίρνουν αποφάσεις!
Πολύ σωστά λοιπόν ο Σακκιώτης (στην προηγούμενη συνάντηση) έσβυσε από το φάκελο όπου είχε έτοιμο το σχέδιο για το φεστιβάλ, τη λέξη Οργανωτική και έγραψε τη λέξη Διερευνητική. Μόνο που δεν ήταν διερευνητική επιτροπή για τη δημιουργία της οργανωτικής επιτροπής (αυτόχρημα γελοίο). Ήταν διερευνητική των προθέσεων της παλιάς Οργανωτικής. Όπερ και επετεύχθη. Ο Φίλιππος εξετέλεσε με επιτυχία την αποστολή που του ανατέθηκε.
Αποφάσισα να κάνω κι εγώ ένα σχόλιο, για΄τι πολύ καορό τα κρατάω μέσα μου. Ένα από τα πιο κακοηθέστατα πράγματα που έχω ακόυσει αυτά τα χρόνια είναι ότι οι δήθεν εθελοντες από κάπου κονομάνε, ότι παίρνουν κάτι, χαρτζηλίκι, μίζες και δεν ξέρω τι άλλο.
Από που βγήκε αυτό και εξαπλώθηκε σε όλους τους σχολιαστές όχι μόνο εδώ αλλά και σε εφημερίδες; Δεν κατέβηκε από τον ουρανό. Πρωτο-ακούστηκε μέσα στο δημοτικό συμβούλιο και όλοι ξέρουμε ποιό άτομο το είπε. Από κει το πήρε και το έκανε βούκινο ο αντιπολιτευτικός τότε τύπος και στη συνέχεια τα μπλόγκ και τα σχόλια.
Είναι λοιπόν έτσι όπως τα λέει ο 11:38 αλλά ο Σακκιώτης έχει την κύρια αλλά όχι την αποκλειστική ευθύνη. Βαρειά ευθύνη έχει και το συγκεκριμένο άτομο αλλά και ο τύπος που το υοθέτησε.
Προσέξτε συνέπειες. Ο ανεψιός μου, πήγε τις τελευταίες μέρες εθελοντής. Μου λέει: Θείε, είδα άτομα που τους είχε βγεί επί μήνες ο τάκος και ντράπηκα που δεν πήγα πιο νωρίς. Τώρα γιατί να ξαναπάω; Για να αποδείξω ότι μέχρι τώρα δεν τάπαιρνα;
Κάνω τρελές σκέψεις, πάνω σε τρελες δηλώσεις και πράξεις. Αυτοί που συκοφάντησαν τόσο πολύ τους εθελοντές, τόκαναν μόνο για να χτυπήσουν τον Κουκούλη ή και την ίδια την ιδέα; Μήπως ο εθελοντισμός δεν τους κάθεται, γιατί ο εθελοντής είναι ενεργός πολίτης που σκέφτετε; Πως να πιστέψω ότι ο Σακκιώτης λυώνει για τον εθελοντισμό;
Για ποιο εθελοντισμό μιλάμε; Για ποια Γιορτή Φιστικιάς; Πώς θα γίνει; Οι ΜΟΙΝΙΜΟΙ υπάλληλοι του Δήμου δεν πληρώθηκαν. Ίσως την άλλη βδομάδα και βλέπουμε... Μπράβο! Το ξύλο θα το φάτε όλοι μαζί από όλους μαζί ή μόνο ο αρχηγός σας; Κουτί σας ήλθε το θέμα της Οργανωτικής Επιτροπής! Μήπως το κάνατε επίτηδες; Και από το Δήμο και το Δήμαρχο βγαίνει αυτό το κείμενο για τον εθελοντισμό... Πόσο θα κοροϊδεύουν ακόμα; Πότε θα φέρουν εκείνο το δάνειο στο Δ.Σ., που το καταψήφισαν γιατί "δεν ήταν αναπτυξιακό"; Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα! Πού είναι ο πρόεδρος των εργαζομένων του Δήμου; Καμιά δηλωσούλα στο πόρταλ δεν θα κάνει; Λάθος θυμάμαι ότι είχε βγει και κατήγγελε τους προηγούμενους μόνο με την υποψία ότι δεν θα πληρώσουν (που πλήρωσαν τελικά); Σκεφτείτε τίποτα καλύτερο από το σαθρό "φταίει ο Κουκούλης".
Το είπαν και προηγούμενοι, το ξαναλέω και γω: Έχουν γραφτεί από τη Δευτέρα το απόγευμα γύρω στα 250 σχόλια. Όσα υπερασπίζονται τις ενέργειες της δημοτικής αρχής είναι κατά 95% υβριστικά ή συκοφαντικά. Τι συμπέρασμα βγάζει ο οποιοσδήποτε μη φανατικός; Ότι έχουν άδικο!
Τι συμπέρασμα βγάζει ένας τρίτος; Είτε ότι γράφουν για να πείσουν τους εαυτούς τους, είτε ότι (κομματικό καθήκον) γράφουν για να συντηρήσουν το φανατισμό και τη συνοχή του σκληρού πυρήνα της παράταξης, αδιαφορώντας για τον αντίκτυπο που έχουν τα σχόλιά τους. Και όλα αυτά τη στιγμή που γίνονται κηρύγματα ενότητας και προσκλήσεις για εθελοντική δράση... Βράσε όρυζαν!
Χαχαχαχαχα κουκουλάκια αν ξέρατε ποιος/ποια έγραψε το κείμενο του εθελοντισμού ... θα παθαίνατε εγκεφαλικό .... γιατί είναι σπλάχνο σας ... που κατάλαβε τις καλαμοκαβαλημένοι είστε και σας χαιρέτησε ... Ο ΧΩΡΙΑΤΗΣ
σήμερα έγινε εκτακτή συνέλευση των επαγγελματιών της παραλίας το τι ειπώθηκε μπορεί να σας το πει ο τέως πρόεδρος της παραλίας ο Γρηγόρης ο Ποδηλατάς.
Ο οποίος χωρίς ποδήλατο έτρεξε και έδωσε αναφορά στον Πτερούδη και στον κουμπάρο του τον Κουτσουμπή για το τι ειπώθηκε στην συνέλευση. Τους καφέδες στο Αιάκειον ποιος τους πλήρωσε δεν ξέρουμε αλλά το θέμα της συζήτησης το ξέρουμε
Τον πελάτη πρέπει να τον ικανοποιείς για να μην σου φύγει Απρόοπτα και πάει σε άλλο Δρομάκι , τώρα που έχουμε δύσκολες εποχές πρέπει να παρέχουμε και άλλες υπηρεσίες ωστε οι πελάτες να είναι ικανοποιημένοι.
Την πολιτική ευθύνη για την διάλυση του εθελοντικού κινήματος την αναλαμβάνει ο Σακκιώτης
Την πολιτική ευθύνη για την αποτυχία συγκρότησης οργανωτικής επιτροπής επί 47 ημέρες την αναλαμβάνει ο Φίλιππας. (θα μπορούσε να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι όπως και η Κοττάκη αλλά που να βρει τα αρχ...
Την πολιτική ευθύνη για την αποτυχία του Φεστιβάλ (αν συνεχίσουμε έτσι) θα την έχει ο Κουκούλης Π. Όλοι του έλεγαν να βγάλει το φεστιβάλ από την ΚΕΔΑ για να μην μπλέκει κάθε φορά με τις δημοτικές αρχές και τους ματαιόδοξους πολιτικούς.
Τώρα την πατήσαμε. Το φεστιβάλ ήταν στα χέρια της κοινωνίας και το άρπαξαν τα αρπακτικά
O 12:40 έχει μερικώς δίκιο. Δηλαδή, η τραγική οικονομική κατάσταση του Δήμου δεν κατέβηκε εξ ουρανού την 1η Ιανουαρίου! Ήταν γνωστή, την είχε γνωστοποιήσει στο δημοτικό συμβούλιο ο ίδιος ο πρώην δήμαρχος. Είχε προειδοποιήσει ότι ο Δήμος δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα, αφού το Κράτος έκοψε τα κονδύλια που ήταν υποχρεωμένο να δόσει.
Το φεστιβάλ μπορεί να γίνει! Πέρυσι, πάλι με οικονομική κρίση, το φεστιβάλ ήταν καλύτερο του προπέρσινου και η συμμετοχή του Δήμου μικρότερη (κάτω από 10.000 ευρώ)! Όλοι, ακόμα και οι πιο φανατικοί, καταλαβαίνουν το γιατί. Αισθάνονται όμως υποχρεωμένοι να γράψουν ένα σχόλιο για τους πληρωμένους εθελοντές (τι να κάνουμε, έτσι μας σφύριξε η κομματική γραμμή).
Τώρα, για το συνδικαλιστή που είναι με την παράταξη, στην Ελλάδα ζούμε. Με ποιόν ήθελες να είναι; Με τους ανένταχτους, που ήρθαν απ΄τον ουρανό και συνασπίστηκαν όλοι εναντίον τους;
12:01 με αυτα που λες, εκτος του οτι κανεις πληρη παραποίηση της πραγματικότητας (κληθήκανε ΟΛΑ τα μέλη), ομολογεις σκοπιμότητες και μεθοδεύσεις της διοίκησης και ταπεινωνεις τους ανθρώπους που πηραν μερος στην συσκεψη, βάζοντας τους να υποκύπτουν στην παγίδα του κ.Τζίτζη που χωρις να το παρουν χαμπάρι πήγε για να τους "κοψει".
Πιο κυνική ομολογία μικροπολιτικών σκοπιμοτητων μεταμφιεσμένη σε στρατηγική σπάνια συναντά κανείς.
Και συνάμα λες οτι είχε πάρει και εντολή να το κάνει!
Ευχαριστούμε που μας ανοίξατε τα μάτια.
12:51 δηλαδή δεν το έγραψε ο Σάκης;
Και τον προεκλογικό λόγο του μεταξύ πρώτης και δεύτερης κυριακής τον έγραψε επικοινωνιολόγος του Κουκούλη
να σου πω κάτι φίλε μου,
αν λες αλήθεια 1:22, τότε δίκιιο έχουν που του την έπεσαν για την οργανωτική του ff
δηλαδή τους εμπιστεύτηκε για να του γράφουν τον λόγο του και δεν τους εμπιστεύεται για το φεστ;
Μα πόσο βλάκες πρεπει ναναι εκει πάνω;
Πάνε και δημιουργούν θέμα με αυτούς που τους ψηφισαν κατα 90% την 2η Κυριακή;
Τι βλακεία είναι και αυτή!
Πως νομίζει οτι βγήκε ο Σακης;
Προσωπικά γνωρίζω ατομα που ήταν εθελοντες και μελη της οργανωτικης του φεστ που μεταξυ 1ης-2ης Κυριακής έκαναν αγωνα υπερ του Σάκη!
Τωρα τους αποκαλεί σκυλολοι;
12:51 ΧΩΡΙΑΤΗ, αμα ηξερες ποσοι Σακκιωτικοί την έχουν ήδη κάνει για αλλου, να δεις εσυ τι θα παθαινες..
τιτινα φεστ θα γινει,το φιστικι φεστ δεν θα γινει φετος...η παλια οργανωτικη δημιουργει συλλογο και θα κανει το φεστιβαλ φιστικιου 3 του χρονου...
AΛΛΟ ΕΝΑ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΖΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΙΓΙΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ...Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ,ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕς,ΑΓΝΟΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ,ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ...ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΑΙΝΑ ΤΩΡΑ...Ο ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ,ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΧΡΟΝΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ,ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ;
kalimera,
exw diavasei polla apo ta ekatontades sxolia.
sevome tin apofasi tou dimarxou.
etsi thelei etsi kanei.
tha protimousa na to dilone apo tin arxi vevea.
san forologoumenos politis, theorw swsto na analavei to festival o filipas tzitzis o opoios plironete!!
den katalavenw giati na plironw enan antidimarxo, o opoios telika ti prosferei?
Όποιος κατάλαε τι εννοεί 0 1:08 και πώς σχετίζονται με το κείμενο που αναφέρεται, να το κάνει διατριβή άσκησης λογικής συνέχειας.
1:22, δεν θάταν καλύτερα να πείς "ένας από τους επικοινωνιολόγους του Κουκούλη"; Ποιό πολύ θα σε πιστεύαμε...
Καλημερα!!!
Το συγγενη,στον επιβαλλουν...
το φιλο,τον διαλεγεις...!!!
ακοπε ψευτη σε ξεσκεπασανε τι θα παρεις ρεγαλο για τα ψεματα που λες εισαι και μυστικοσυμβουλος του σακκιωτη ετσι;
Ειρηνη υμιν,αδερφια!
Μηπως θα επρεπε,να υιοθετησουμε μια παλαια προταση του Κοντοβρακη,που ελεγε,να αφησουμε τα Φεστιβαλ και τα πανηγυρια και να ασχοληθουμε με το ναο της Αφαιας κι αυτο να προβαλλουμε προς τα εξω?
π ρ ο τ α σ η
να κάνει ένα φεστιβάλ η ομάδα Κουκούλη
και ένα ο Δήμος
Ο κόσμος θα δει και τα δύο και θα αποφασίσει για το καλύτερο.
Και θα τονωθεί και η αγορά διπλά και θα έχουμε πέρα απο τα λόγια και ένα μετρο σύγκρισης αληθινό.
Άλλωστε η Ελλάδα κατά που πάει, το Σεπτέμβρη θα είναι ένα μπουρδέλο.
Δικαιούμαστε λοιπόν να ανοίξουμε ένα παράρτημα και στο νησί της Αφαίας.....
Σεραφίνο
ΑΚΟΠΕ ΚΟΙΤΑ Η ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΨΕΜΑΤΑ ΑΠ' ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕΣ ΡΕΖΙΛΙ.
Σχετικά με την συνάντηση επαγγελματιών παραλίας με Δήμαρχο κλπ. Ο Σακης λεει ναι σε όλα -χρημάτα υπαρχουν ? η απαρετητη πολιτική βούληση? - Ιδωμεν
φιλακια
είσαι γεννημένη για την ....
http://www.youtube.com/watch?v=zgUGmPNKlcs&feature=related
αφιερωμένο στη Λιλλίκα
παρακαλώ δώστε βάση στους στίχοι
αυτό είναι επίπεδο
όχι φεστ κι αηδίες...
Μου άρεσε η ιδέα για το fistiki fest 3 του χρόνου από την παλιά επιτροπή
Ρε παιδιά τα ονόματα της νέας οργανωτικής επιτροπής του Sakis είναι από τη Δευτέρα στη γραφομηχανή, κοντεύει Παρασκευή και ακόμα καμιά ανακοινωσούλα δεν έχει βγει..Μήπως έχει χαλάσει η γραφομηχανή;Πόσο δύσκολο είναι πια να γραφτούν 20-25 ονόματα σε ένα χαρτί;ή μήπως παίζει τίποτα άλλο;
ΆΝΤΕ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΖΑΛΙΣΑΤΕ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ
1, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
2, ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΚΙΤΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
3, ΤΑΜΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΑΡΟΣ ΣΑΚΗΣ
4, ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ
5, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΝΤΑΒΑΝΤΩΝΗΣ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...
ΚΑΛΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ! ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ...
ΑΚΟΠΕ κανε αναρτηση ' ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ ' Να καταλαβουμε τι ειναι αυτη η καινουγια Π.....ρια και που λειτουργει στη Ελλαδα? η θα μας τρελανουν οι δικοι σου - Με τα σκουπιδια στους δρομους θα κανουμε παρατηρητηριο τουρισμου ?
Δηλαδή η Μαριωρή δεν δικαιούται ένα φερετζέ;
Μικρές Αγγελίες:
Δήμαρχος, νέος, μόνος, ψάχνει...
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ. ΑΠΛΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΣΑΣ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....
Την στιγμή αυτή υπάρχουν 136 σχόλια. Από αυτά ουσιαστικά ένα έχει ασχοληθεί να απαντήσει στα ερωτήματα της ανάρτησης. Αυτό της 15ης Φεβρουαρίου στις 6.52. Υπάρχει μια προσπάθεια απάντησης λειψή όμως γιατί π.χ. ενώ σωστά λέει ότι δεν υπήρχε ΚΕΔΑ τότε προτάθηκε αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία - το θυμούνται πολλοί - προκειμένου ακριβώς να καλύψει το κενό λειτουργίας της επιτροπής μέχρι την ίδρυση της ΚΕΔΑ που ήταν στα σκαριά. Εδώ προκύπτει και ένα θέμα πως νομιμοποιήθηκαν τα όποια έξοδα της οργανωτικής μέχρι την υπαγωγή της στην ΚΕΔΑ. Η ας πούμε ότι δεν ζήτησε κανείς να είναι επικεφαλής ο Κ. Ντρής όταν όλοι γνωρίζουν πολύ καλά την λειτουργία της παλιάς επιτροπής και ποιός ήταν ο ουσιαστικός καθοδηγητής της. Προφανώς ο συντάκτης της γνωρίζει πολλά περισσότερα απο όσα λέει. Ομως είναι φυσιολογικό όταν αφηγείσαι την ιστορία απο την πλευρά σου να την λές με τα δικά σου λόγια. Εγώ ρώτησα τον πρόεδρο της ΚΕΔΑ και τώρα θέτω τα ίδια ερωτήματα και τον πρώην πρόεδρο της. Υπάρχουν πρακτικά και αποφάσεις για όλα αυτά; Δώστε τα στην δημοσιότητα και όλα θα τελειώσουν. Τώρα αν από όλη αυτή την ιστορία κάποιοι "συμπέραναν" ότι είμαι ψεύτης και έγινα ρεζίλι ας ενώσουν την φωνή τους μαζί μου και ας ζητήσουν διαφάνεια και την κατάθεση των επισήμων πρακτικών. Αυτό ζήτησα και αυτό περιμένω. Προφανώς αυτό δεν θα γίνει. Και κάτι ακόμη. Πολύς λόγος γίνεται περί εθελοντισμού. Εγώ ένα πράγμα θα πώ μόνο. Οτι αν κάποιος είναι συνειδητά εθελοντής έχει γραμμένους στα παλιά του τα παπούτσια και τον Σακκιώτη και τον Κουκούλη και όλους τους δημάρχους γιατί αυτό βγαίνει απο μέσα του και είναι δική του ανάγκη. Αν αγαπάς το νησί θα πάς γι αυτό και όχι για κανένα δήμαρχο. Απλά είναι τα πράγματα. Τελεία και παύλα.
σωστός ο Άκοπος.....
Εκφράζω μερικές σκέψεις:
Μήπως ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ που θα πρέπει να καλεί εθελοντες σε συστράτευση ειναι ο εκάστοτε Δήμαρχος;
Γιατι ετσι αυτόματα βάζει όρια στους εθελοντες. Ο εκάστοτε Δήμαρχος -ειδικά αν έχει διατελεσει σε αντιπολιτευση και έχει διεξαγαγει προεκλογικό αγώνα- μοιραία θα έχει οξύνει κατα καιρούς τα πνεύματα και θα έχει δημιουργήσει αντιπάθειες και δηλωμένους αντιπάλους.
Πως λοιπόν ένας Δήμαρχος που ουσιαστικά τον έχει ψηφίσει το 1/5 των κατοίκων (μιλάω για 1η Κυριακή 2871 στους 13000) και τα άλλα 4/5 στέκονται αν μη αντίθετα τουλάχιστον κριτικά απέναντι του, καλεί σε συστράτευση;
Αν είχε αυτήν την δύναμη θα είχε διαφανεί και στο εκλογικό αποτέλεσμα.
Η γνώμη μου είναι οτι οι εθελοντές εμπνέονται απο μεγάλα γεγονότα (π.χ. Ολυμπιακοί κλπ) και πάντα απο άτομα ή ομάδα ατόμων που έχουν κάποια ανεξαρτησία, έξωθεν καλή μαρτυρία και αναγνωρισμένες ικανότητες για την εκάστοτε δράση.
Ο εθελοντισμός είναι κέφι, τρέλα, παρεϊστικη διάθεση και εσωτερική τάση για μόνοιασμα και πειραματισμό.
Ισχύουν τωρα αυτά;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΣΑΚΗ..
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΑ ΡΕ ΑΚΟΠΕ,ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΛΕΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΒΛΑΚΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΨΕΜΑΤΑ ,ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΙΜΑΔΙ ΤΟ ΤΟΠΟ?
ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΟΨΙΜΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ,ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΤΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ Φ.Φ ΕΝΩ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΙΔΩΡΟΥΣΑΤΕ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΙ ΦΑΡΔΙΟΙ ΠΛΑΤΙΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ . ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΓΙΑΡΙΔΕΣ,ΤΟΥΣ ΞΥΠΟΛΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ.
ΝΙΩΘΩ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΗΔΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟ Φ.Φ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΥΠΟΛΥΤΟΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ.
ΝΙΩΘΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ, ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΗΜΕΝΟΙ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ Φ.Φ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΔΩ ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ,ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΘΑ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΞΕΡΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ,ΠΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΙΤΕ,ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ MANAGERS ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΛΑΒΕΤΕ,Φ.Φ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ.ΔΕΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ Φ.Φ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΤΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ.
11:11 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΜΟΝΟ ΤΟΝ Ν3 ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΧΟΥΦΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ; ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ. ΩΡΑΙΟΣ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ. ΜΗ ΜΑΣ ΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΑΚΕΙΕΣ. ΔΙΑΛΕΞΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΣΤΑΡΑΤΑ
Παλικάρια από απέναντι μπήκε και στο χορό το ποιοτικό μπλοκ και άρχισε τα φιστικοκαμώματα. Μπείτε να δείτε παπαριές.
Λοιπόν μάγκες σας διάβασα όλους προσεκτικά και θα κάνω μόνο δυο τρεις παρατηρήσεις κι όσοι ξέρουν πρόσωπα και πράγματα θα καταλάβουν. Κατ αρχήν ο άκοπος έχει απόλυτο δίκηο για τα περί εθελοντισμού. Εθελοντής είσαι γιατί το νοιώθεις και όχι γιατί στο ζητάνε ή σε ορίζουν σε επιτροπές. Να σας θυμίσω επίσης και μπορείτε να το βρείτε σε παλιές συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, επί κουκούλη, πως οι ενεργοί πολίτες ζήταγαν 5.000 ευρώ για τις εθελοντικές εργασίες τους!!!!!κι εκεί βγήκε η Κανελλά η Τιτίνα και τους έκραξε και τους ξεσκέπασε. Πάμε τώρα στην ταμπακιέρα. Ο Σάκης κατάφερε πέρυσι να βάλει στο Φυστίκι φεστ 4-5 δικά του άτομα με πρώτο και καλύτερο τον Πέτρο τον Πετρίτη. Τότε ο πτερωτός τα έβλεπε όλα αυτά σαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να τα βρει με το Σάκη ενόψει της δεύτερης Κυριακής και έτσι να εξοντώσει το τότε δίδυμο Σκλάβαινα-Γιατρού. Τους έβαλε λοιπόν μέσα στο "μαγαζί" ο πτερωτός αλλά αυτοί του πήραν τα κλειδιά και τώρα τον πέταξαν απέξω......χαχαχχαχχαχχαχ!!
Βέβαια ο κυρ Νίκος ως μέτοχος πλέον στην Ν.Ε. προσπαθεί μέσα από το έντυπο και το σάιτ (δείτε σήμερα την αντιπολιτευτική γραμμή που ακολουθεί)να την βγει στον Σάκη. Μέσα σε όλα αυτά τα γεγονότα σταθμίστε πως υπάρχει κι ένας εκδότης ασπρόμαυρου εντύπου που μισεί θανάσιμα τη Ν.Ε. και δεν αφήνει κανέναν άλλο να πλησιάσει στο μαντρί του Σάκη. Πως τα βλέπετε μέχρι εδώ αγαπητοί μου:;;;;;;Καμιά απορία;;;;;;;;;
Insider
από κράξιμο η Τιτίνα άλλο τίποτα.....αυτό είναι το επίπεδότης....ας έλεγε και καμιάαλήθεια....δεν κοιτάζι τη ζημιάπου έχει κάνει στο φiστίκι αιγίνηςμε τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες???αλλά γι αυτή εχει μεγάλη ευθύνηο κουκούλης που την έκανε και πολιτικό παράγοντατου νησιού....ας την λουστεί τώρα....
Τελικά η κυρία Κανελλά εχει γίνει το κόκκινο πανί για τους Κουκουλικούς.Λογικό είναι αφού είναι μια από τις αιτίες που βρέθηκαν στη άντιπολίτευση.Τώρα για να βάλουμε τα πράγματα στη θέσι τους,σχετικά με το Φυστίκι και την ζημιά που εχει υποστεί,μπορείται να μας αναφέρεται τους ευργέτες του;
Θα ήθελα να προσθέσω κάτι:Αγρότης λέγεται κατά την πολιτεία αυτός που το εισόδημά του προέρχεται κατά 70% από Αγροτικές καλλιέργειες.Ετσι για να μην μπερδευόμαστε.
Προς διοίκηση Σάκη: Μην βιάζεστε να αγιοποιήσετε την Τιτίνα γιατι δεν ξερετε τι σας περιμένει.
Η Τιτίνα την γκρίνια, την καχυποψία και το ψάξιμο για δηθεν κομπίνες το έχει μέσα της και δεν καταλαβαίνει απο παρατάξεις.
Αν ΝΟΜΙΣΕΙ οτι και τωρα θα βρεί "ατασθαλιες" θα τα κανει μπαχαλο.
Και θα το "ΝΟΜΙΣΕΙ" νασται σιγουροι.
Μην βιάζεστε να υιοθετήσετε λοιπόν τις βολικές κατηγορίες που εκτοξευει τωρα η Τιτινα γιατι μαλλον θα βρεθειτε και εσεις στην ιδια θεση.
Δεν σας δημιουργεί απορίες οτι δεν δεχτηκε να ειναι επικεφαλης πουθενα παρα μονο μελος σε σχεδον ολες τις επιτροπες, με τη δικαιολογία οτι θελει να "ψαξει" και να "ξεσκεπάσει"; Ειναι η τροφή της.
Προσέξτε μην γινετε και εσεις..
Insider στα περισσότερα κανεις λάθος αλλα ήδη εχεουν αντικρουστει επαρκως σε άλλες ανακοινωσεις και σχολια.
Εκείνο όμως ότι ο Σακης κατάφερε να βαλει 4-5 δικους του στην επιτροπή τι τόθελες;
Οποιος γνωρίζει στοιχειωδώς τον Σακη ξέρει ότι το μυαλό του δεν ειναι ικανό να κάνει τετοιες πολυπλοκες γι αυτον στρατηγικές.
Α στο καλο, γελάσαμε πρωινιατικα
Ντρέπομαι και νευριάζω με τους ανθρώπους που οικειοποιούνται την εκδήλωση του ΦΦ. Απαξιώνουν την προσπάθεια και τη δική τους αλλά και όσων από εμάς είχαν λίγο ή πολύ προσφέρει χρόνο, κόπο και χρήμα (όσο και αν ακούγεται υπερβολικό ακόμη και η αγορά 5 μπουκαλιών νερού είναι προσφορά σε χρήμα).
Η Αίγινα που ενωμένη διασκέδασε και ευχαριστήθηκε τους δύο προηγούμενους Σεπτέμβρηδες καλείται τώρα να εξοφλήσει το χρέος της στους ηγήτορες της εθελοντικής προσφοράς του κοπαδιού των εθελοντών (έτσι μας αντιμετωπίζουν) και να στηρίξει τον εγωισμό του αυτόκλητου τσοπάνη, του γνωστού αρχισυντάκτη, που χρόνια τώρα μας πετά τη μιζέρια του στη μάπα, θυμώνει, βρίζει, απειλεί και συμπεριφέρεται σαν παιδάκι 10 χρονών. Ακόμη και στο Κύριο Κουκούλη συμπεριφερόταν σαν τραμπούκος με αποτέλεσμα να εκδηλώνει ο πρώτος την δυσαρέσκεια του πολλές φορές.
Επιτέλους Κύριε Ντρη μαζευτείτε σε αυτό που σας αναλογεί, σας ευχαριστούμε για ότι προσφέρετε, αλλά σας παρακαλούμε σταματήστε να διχάζετε το νησί και σταματήστε να κάνετε την καταφανέστατη κατάθλιψη σας θέμα συζήτησης.
Σταματήστε να πιστεύετε πως μπορείτε να καθορίσετε τις τύχες του τόπου. Θα σας ξεράσει και θα έχει δίκιο. Έχετε καταφέρει παρά τις αναμφισβήτητες ικανότητες οργάνωσης που σας διακρίνουν, να είσαστε το πρόσωπο που οι Αιγινήτες αγαπούν να λοιδορούν.
Αν νομίζεται πως είναι επιτυχία σας αυτό τότε ναι .
Είσαστε παράγοντας. Σας ξέρουμε όλοι.
Αλλά διαχειριστείτε την όποια αναγνωρισημότητα σας και την όποια εξουσία σας δίνει το έντυπο σας με φειδώ και σεμνότητα. Θα έχετε μόνο να κερδίσετε. Έχετε την σοβαρότερη εφημερίδα στο νησί και κινδυνεύετε με τη συμπεριφορά σας να την μετατρέψετε στην πιο αντιπαθητική. Κρίμα στις προσπάθειες των συνεργατών σας και στις δικές σας. Κρίμα πραγματικά.
(Μια εθελόντρια που αισθάνθηκε εθελόΝΤΡΗα και ένιωσε άβολα)
Να προσθέσω κάτι στο προϊγούμενο σχόλιο.Το 2004 ο συνεταιρισμός βρέθηκε με 22.000 κιλά φυστίκι Αιγίνης μολυσμένο με αφλατοξίνη.Από κακούς χειρισμούς της τότε Διοίκησης γίναμε βούκινο στα κανάλια.Την προέλευση του φυστικιού λίγο πολύ την ξέρουμε.Ας ρίξουμε τους τόνους,μάλλον κακό κάνουμε στη φήμη του πολύπαθου φυστικιού.Βέβαια αυτή η αντιπαλότιτα που προσπαθή να δημιουργήση η κυτρινοφυλλάδα ελπίζω να μη βρει πρόσφορο έδαφος.Αλλωστε και ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού και του Αγροτικού Συλλόγου είναι άνθρωποι του μόχθου και δεν έχουν σχέση με τους κοπρίτες και τα παράσιτα που έντέχνως δημιουργούν αύτές τις καταστάσεις.
το ΦΦ ανήκει στο νησί. Ευχαριστούμε την προηγούμενη Δημοτική αρχή που το δημιούργησε και ευχόμαστε η εμπάθεια κάποιων να μη σταθεί εμπόδιο στη νέα Δημοτική Αρχή να το συνεχίσει με την ίδια επιτυχία.
Ότι καλό ξεκινάει πρέπει να το αγκαλιάζουμε όλοι μακρυά από μικροπολιτικά τερτίπια. Είναι δύσκολοι οι καιροί κύριοι.
Ελπίζουμε η Τιτίνα απλά να ΝΟΜΙΖΕΙ.Γιατί τα μέχρι τώρα ευρήματα αλλά δείχνουν.Πραγματικά ελπίζω μόνο να ΝΟΜΙΖΕΙ.Αν ΝΟΜΙΖΕΙ τι έγινε;Κακό του κεφαλιού της. Μια γραφική, ΝΟΜΙΖΕΙ.Αν ομως δεν ΝΟΜΙΖΕΙ και βρεθούν πράγματα;Τότε Τάκη η χρηστή Διοίκηση;Στάχτη στα μάτια,άνικανότητα ή ΛΑΜΟΓΙΑ;
ΝΜΣΣ
Μετά λοιπόν από 136 σχόλια, πολλά εκ των οποίων "έκραζαν" τον Άκοπο για τις ψευτιές που αράδιαζε, αποφάσισε να αυτογελοιοποιηθεί προσπαθώντας να "απαντήσει" στον 6.52 της 15/2.
Τι να πει όμως; Τίποτε δεν μπόρεσε να ανασκευάσει ή να δικαιολογήσει. Το μόνο που προσπάθησε ήταν πάλι να πετάξει λάσπη, πάλι να θολώσει τα νερά.
Είπε λοιπόν:
1) Πάλι για την χιλιοειπωμένη ιστορία της ενίσχυσης του συλλόγου Ενεργών Πολιτών. Αυτό όμως λέγεται διάλογος κουφών και τυφλών. Όταν λέγεται κάτι, απαντιέται (διαβάστε προηγούμενα σχόλια) και ο άλλος επανέρχεται και λέει το ίδιο, τότε ή δεν πάει καλά ή κάνει τον ηλίθιο, μήπως πείσει και άλλους ηλίθιους που δεν έχουν διαβάσει προηγούμενα σχόλια.
2) Ρωτάει για τον τρόπο λειτουργίας της ΚΕΔΑ ή της Οργανωτικής Επιτροπής. Δεν το ξεκαθαρίζει, για να νομίζει ο καθένας ό,τι θέλει. Αν εννοεί της ΚΕΔΑ, τα βιβλία της είναι στα χέρια τους και υπάρχουν αρμόδιοι να απολογηθούν. Αυτό δεν αφορούσε όμως τη συζήτηση. Αν εννοεί της Οργανωτικής Επιτροπής, υπάρχουν υπογραμμένα πρακτικά συνεδριάσεων. Το να λέει ο κάθε Άκοπος "φέρτε τα πρακτικά να τα δούμε", ξεπερνά τα όρια της γελοιότητας. Ούτε ο Πρετεντέρης δεν το κάνει, στο βραδυνό δελτίο. Πηγαίνετε βρέστε τα (μαχαίρια και πεπόνια έχετε) και κάντε αποκαλύψεις. Αλλιώς, αυτόκλητους τσάμπα μάγκες και εισαγγελείς έχουμε στα καφενεία.
Τι την ήθελε λοιπόν ο Άκοπος την παρέμβαση; Να δικαιολογήσει τον εαυτό του δεν μπόρεσε, να αντικρούσει αυτά που του καταμαρτύρησαν δεν μπόρεσε, πάλι λίγο να θολώσει τα νερά προσπάθησε. Και "έπεισε" μόνο όσους δεν καταλαβαίνουν τίποτα...
9:52 ή αλλιώς κ. ν3. Ξέρεις πως δεν μπορείς να αντικρούσεις τίποτα και βέβαια είσαι σε πανικό. όσο για το πως οργανώθηκε να μπουν τα 4-5 άτομα, έχεις δίκιο δεν έγινε από τον ίδιο το σάκη. εσύ ξέρεις πως έγινε.....το παιχνίδι έστησαν ο πτερωτός με τους σημερινούς προέδρους Δ.Σ. και Λ.Τ. Άλλωστε ούτε ο κουκούλης αποφάσιζε για τίποτα. άραγε κωστάκη γέλασες από αμηχανία, από φόβο ή από κουτοπονηριά;
Insider
Κύριε/α 9:40 ήθελες να γράψεις ένα σχόλιο που να "σου κάθεται" και πέταξες ένα 70% στον αέρα, για να συκοφαντήσεις και να αφήσεις να εννοηθεί ότι πολλοί κάνουν τους αγρότες χωρίς να είναι; Δεν ντρέπεσαι; Θα μπορούσες να ρωτήσεις ένα λογιστή!
Εσύ που ρώτησες,αν ρώτησες τι σου ειπε;
O aiakosrex,ανοιξε και σας περιμενει...δεχεται και σχολεια ανωνυμα!Δεν αντεξε τη μοναξια του στο βουρκο...
Τι το ήθελες 1:06 το πρωί το σχόλιο για τον εθελοντισμό; Και συ αδιάβαστος πιάστηκες! Διάβασε την απάντηση που δόσανε στον Άκοπο, σε παίρνει και σένα μέσα. Όταν λοιππον γίνανε έξοδα για τις πρώτες ενέργειες του φεστιβάλ και τα έβαλαν από την τσέπη τους, δεν έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος. Για σένα εθελοντισμός είναι να συνεχίσουν να τα βάζουν από την τσέπη τους, για να μη βρεθεί η γνωτή εισσαγγελέας να ξεσκεπάσει το σκάνδαλο του αιώνα.
Ήθελα να 'ξερα, πιστεύετε πράγματι αυτά τα τόσο αισχρά και ταπεινά πράγματα που λέτε ή έχετε χάσει κάθε μέτρο από το φανατισμό σας και την καταστροφική σας μανία;
Πιστεύετε (το πρωτάκουστο) ότι ο Σάκης "κατάφερε" να βάλει στην οργανωτική 4-5 άτομα, όταν έχει γραφτεί κατ' επανάληψη ότι η οργανωτική ήταν ανοιχτή και ορισμένους φορείς τους παρακαλούσαν να στείλουν εκπροσώπους; Είστε τόσο άσχετος ή τόσο πωρωμένος, που λέτε συνειδητά ψέματα είτε για να τα πιστέψουν αφελείς είτε για να ικανοποιήσετε την απίστευτη κακία σας;
Τώρα για τα σενάρια Πτερούδη κλπ, μάλλον θα σας κάνει καλό να αλλάξετε καφενείο...
σχολια,συγνωμη!
Αυτό ακριβώς θέλω να πώ.Οτι πολλοί κάνουν τους άγρότες,ειναι γραμμένοι στο Συνεταιρισμό χωρίς να το δικαιούνται.Αν θα γίνη ξεκαθάρισμα στο Συνεταιρισμό,τότε να δούμε πόσοι θα μείνουν και πόσα ειναι τα πραγματικά μέλλοι.
Κυρία εθελόντρια 9:57 κοντέψαμε να σας πιστέψουμε και να βάλουμε τα κλάματα! Ποιός σας αντιμετώπισε σαν κοπάδι και με ποιό τρόπο; Τι σας είπαν, ποιοί, πότε;
Πέστε τα μας να τα μάθουμε όλοι. Γιατί μιλάτε με υπονοούμενα; Ποιός σας κάλεσε και πώς, να στηρίξετε τον εγωισμό κλπ κλπ; Πέστε τα, να λάμψει η αλήθεια!
Εξηγήστε μας και γιατί όλη αυτή η ιστορία έγινε για το συγκεκριμένο άτομο. Έχουν κοπιάσει πολλοί αλλά οι προσπάθειές τους είναι για γέλια. Δοκιμάστε και σεις την τύχη σας...
Κάποιος/α ή κάποιοι/ες (κάτι αρχίζω και μυρίζομαι), μπροστά στην καταστροφική τους μανία και βλέποντας ότι "δεν τους βγαίνει η ιστορία", προσπαθούν να μπλέξουν στα ταπεινά παιχνίδια των συκοφαντιών, αισχροτήτων, ψεμάτων και κακοήθειας τους αγρότες, τους φιστικοπαραγωγούς, ακόμα και τον ίδιο το Συνεταιρισμό!.
Στο Συνεταιρισμό λοιπόν είμαι γραμένος κι' εγώ, που έχω 100 δέντρα και το δικαιούμαι να είμαι γραμμένος. Δεν μου είπαν ότι για να γραφτώ πρέπει να φέρω χαρτί από την Εφορία. Δεν "κάνω τον αγρότη" λοιπόν.
Απαντάω και στο άλλο ψέμα για το 70% του εισοδήματος, που είναι 50. Είμαι βέβαιος ότι αυτός που το είπε το είπε επίτηδες, για να ανοίξει θέμα με τους αγρότες. Κάποια άτομα φαίνεται μισούν πολύ τους αγρότες και το Συνεταιρισμό, αλλιώς δεν θα έθιγαν το εντελώς άσχετο θέμα των αφλατοξινών. Και φαίνεται ότι είναι οι ίδιοι με αυτούς που μισούν το φεστιβάλ.
Κύριε Ντρη ή αυτόκλητε συνήγορε του,
Αναφέρθηκα στην συμπεριφορά σας τις τελευταίες ημέρες. Που μιλάτε εξ ονόματος όλων και συναλλάσσεστε με τον δήμαρχο σαν διορισμένος εκπρόσωπος των απανταχού εθελοντών του φεστιβάλ. Κάθε χρόνο η επιτροπή επανεκλέγεται. Εσείς απαιτείτε να διατηρήσετε την αντιπροσωπεία στο διηνεκές.
Και η ανάρτηση σας ακόμη είναι χαρακτηριστική της εγωπάθειας σας.
Οι προσπάθειες λοιπόν όλων των άλλων πλην της δικής σας είναι για γέλια. Ε λοιπόν σας λυπάμαι.
Επιτέλους ηρεμήστε.
Επιτέλους προσφέρετε την «πολύτιμη» βοήθεια σας, από τα μετόπισθεν αν αυτή είναι η απόφαση των περισσοτέρων. Σταματήστε να διεκδικείτε και να αρθρογραφείτε υποστηρικτικά των διεκδικήσεων σας και να σύρετε κι άλλους.
Βάλατε να υπογράψουν άνθρωποι το περίφημα διάβημα σας που είτε είχαν πλημμελή ενημέρωση είτε δεν το διάβασαν καθόλου.
Δεν είμαστε εθελοντές του Ντρη ή του Κουκούλη ή του Σακκιώτη.
Διαθέτουμε τον εαυτό μας για το νησί που γεννηθήκαμε, δουλέψαμε και δουλεύουμε και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε, αν βέβαια δεν έχετε άλλη γνώμη.
Σε τελική ανάλυση γιατί κόπτεστε. Για συναισθηματικούς λόγους μην τυχόν αποτύχει το φεστιβάλ?
Με τη συμπεριφορά σας δημιουργείτε υποψίες άλλες.
Ας μην αναφερθώ γιατί θα γίνω κακοήθης. Αλλά εσείς οδηγείτε το νήμα της σκέψης μας σε αυτά τα μονοπάτια καλέ μας τσοπάνε. Εσείς.
Θα συνεχίσω να είμαι εθελόντρια κύριε Ντρη καθώς και οι φίλες και οι φίλοι μου. Αν αυτό σας πειράζει, ξύδι.
Οργανώστε με την εκδοτική σας ομάδα και τους φίλους σας αντάρτικο εθελοντών και οχυρωθείτε στα γραφεία της εφημερίδας που κατά δήλωση σας αποτελούσαν φιλόξενο επιχειρησιακό κέντρο των προηγούμενων φεστιβάλ.
Αλήθεια δε ντρέπεστε καθόλου.
Δεν υπάρχει κανείς φίλος ή συγγενείς να σας μαζέψει.
Αυτοαναιρείστε αγαπητέ μου
και κάτι τελευταιο. Αν είναι να βάλετε τα κλάμματα, έχετε άλλους πολλούς λόγους.Σας διαβεβαίωνω.
Τούς Αγρότες και τον Συνεταιρισμό,τους έβαλε μπροστά η γνωστή παρεούλα.Και για να δείξη το ενδιαφέρον της(η γνωστή παρεούλα),δημιουργεί υποθετικούς εχθρούς.Αλλά αυτά τα παιχνίδια δεν περνάνε.Η παρεούλα εχει σκοπό τη Λαμογιά.Οι αγρότες κοπιάζουν για τον επιούσιο.Αδικος ο κόπος λοιπόν.Βρέστε κάποιο αλλο σενάριο,γιατί αυτό δεν πουλάει πλέον.
ρε φίλε 11.07 που είδες να λέει ο ακοπος για την ιστορία της ενίσχυσης των ενεργών πολιτών; Σε άλλο μπλόγκ διαβάζεις και σε άλλο σχολιάζεις; Και μετά να σε παίρνουμε και στα σοβαρά;
"Eθελοντής είσαι γιατί το νοιώθεις και όχι γιατί στο ζητάνε ή σε ορίζουν σε επιτροπές".
Έτσι λέει ο Άκοπος και αυτός που βγήκε για να τον υπερασπιστεί. Ας τους ξανααποδομήσουμε!
Το μυαλό τους είναι τόσο κολλημένο στο (δι)ορισμό, που δεν μπορεί να συλλάβει αυτό που είχε γίνει. Αυτοί μόνο από διορισμούς ξέρουν. Τους το γράφουν, τους το κάνουν λιανά, τους μεταχειρίζονται σαν παιδιά με ειδικές ανάγκες, αυτοί τίποτε!
Τους λένε λοιπόν ότι η οργανωτική επιτροπή ήταν Α Ν Ο Ι Χ Τ Η (είδατε πώς το συλλαβίζουν σε άκοπους με ειδικές ανάγκες;) αλλά αυτοί τίποτε!
Τότε, ή θα μαζεύονταν πολλοί ή θα είχαν πλειοψηφία οι Κουκουλικοί, μας λένε. Αυτό τους μάρανε! Η δυσλειτουργία της Οργανωτικής! Τέτοιος καημός!
Τι σημαίνει ότι εθελοντής δεν γίνεσαι επειδή στο ζητάνε; Δυσνόητο έτσι; Να σας εξηγήσω, ως έχων ειδικές σπουδές ακοπολογίας και λοιπής μπουρδολογίας, όπως του νυχτερινού υπερασπιστή του.
Σημαίνει ότι οι μέχρι τώρα εθελοντές της οργανωτικής Επιτροπής δεν θα έπρεπε να περιμένουν να τους καλέσει ο Σακκιώτης αλλά να παρουσιαστούν αυτοβούλως (πού;) και να δηλώσουν παρόντες.
Παράλογο; Καθόλου! Το σύνθημα το είχε δώσει εφημερίδα προ μηνός: "Οι εθελοντές είναι υποχρεωμένοι να αποδείξουν..." μας έλεγε με ύφος διαταγής.
Για να έχει κάποιο ειρμό το (διάτρητο) επιχείρημα, επιχειρείται η εξής λαθροχειρία: Μπερδεύονται επίτηδες οι εθελοντές του φεστιβάλ με την πρώην οργανωτική Επιτροπή (τελείως πουτανίστικο μπλέξιμο)!
Όπως γνωρίζουμε (αν το γνωρίζουν αυτοί που τα γράφουν, γιατί το μίσος τους για το φεστιβάλ είναι τέτοιο που μπορεί να είχαν πάρει των ομματιών τους) οι εθελοντές κλήθηκαν λίγες μέρες πριν το φεστιβάλ για να αναλάβουν ορισμένες βοηθητικές δουλειές (αυτά τάχει γράψει και άλλος αλλά κάνουν ότι δεν γνωρίζουν ανάγνωση και πιστεύουν ότι οι επισκέπτες του blog δεν διαβάζουν παρά μόνο τα δικά τους σχόλια).
Καμμία σχέση λοιπόν με την οργανωτική Επιτροπή, τα μέλη της οποίας βεβαίως βρέθηκαν εθελοντικά ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟ στην επιτροπή και τα οποία δούλεψαν (όσα δούλεψαν, γιατί υπήρχαν και οι Σακκιωτικοί παρατηρητές) επί μήνες, σε δουλειές που οι περισσσότερες απαιτούσαν ειδικές δεξιότητες, για να φτάσει το φεστιβάλ στις παραμονές της έναρξης.
Τι τους λένε λοιπόν σ' αυτούς που πήγαν να συνεχίσουν να προσφέρουν τις εξειδικευμένες -εν πολλοίς- υπηρεσίες τους; Δεν σας θέλουμε, αλλά για να αποδείξετε ότι δεν είσαστε ελέφαντες, πρέπει να πάτε στο γραφείο εθελοντισμού που φτιάχνουμε και να δηλώσετε εθελοντές δια πάσαν μελλοντικήν εργασίαν. Αλλιώς κάποιο ύποπτο λόγο είχατε και κάνατε τους εθελοντές (πολλοί μίλησαν για κονόμα).
Δηλαδή σας διώχνουμε ή σας εξευτελίζουμε ή και τα δύο. Έκανε ένας γνωστός μου πενήντα και χρονών μια εξειδικευμένη εργασία στην οργανωτική και τώρα θα πάει εθελοντής στο φεστιβάλ να τον καθοδηγεί μια κοπελίτσα που διάβασα ότι διορίστηκε στη νέα οργανωτική και να του λέει σε θέλω π.χ. να φυλάς τον παιδότοπο.
Τόσο ξεδιάντροποι, τόσο φανατισμένοι, τόσο κωλόπαιδα είσαστε;
να αλλαξει θεση το φφ και να φυγει απο την παραλια να δουμε τοτε ποσα περιπτερα θα μεινουν,ειναι απαραδεκτο καταστηματαρχες να στεινουν απεναντι απο τα καταστηματα τους περιπτερα ,τα περιπτερα μπορουν να μεταφερθουν στον αγ νικολαο και στην παναγιτσα και να αφορουν φιστικια και παραγωγα αυτων.
οσο αφορα για την οργανωση ισχυει το¨"ουδεις ανεντικαταστατος"
Ελα Ακοπε,αλλαξε θέμα,να εχει και κάποιο νόημα.Μας τα πρηξαν ολοι οι προβληματικοί,Μιμος,Ν3 και οι ξεθυμάστρες.Τους πήραν το παιχνιδάκη τους και πρέπει ολοι στην Αίγινα να ειναι αξεστοι,ραδιούργοι και οτι αλλο σκεφτή το αρωστο μυαλό τους.Ρε ουστ από εδώ, κοπρίτες.Ουστ.
Παρακολουθώ εδω και μερες τα διάφορα σχόλια και την πορεία τους.
Σχεδόν έχουν ειπωθεί τα πάντα. Σχεδόν.
Δεν έχει όμως αναφερθεί καθόλου ότι για το γεγονός της στάσης του κ.Σακκιώτη απέναντι στην οργανωτική επιτροπή του ΦΦ και τον τρόπο συνδιοργάνωσης του (στάση που για όσους γνωρίζουν, συνιστά υπαναχώρηση σε σχέση με τις προεκλογικές του προθέσεις) μπορεί να έχει παίξει ρόλο και άλλος ένας παράγοντας.
Ενας παράγοντας που έχει δεδηλωμένη αντιπαλότητα με την ηγετική ομάδα του ΦΦ.
Μιλάω φυσικά για τον κ.Σκλάβαινα.
Είναι γνωστό βέβαια ότι ο κ.Σκλάβαινας θεωρεί (χωρίς όμως να είναι και έτσι) οτι η απρόσκλητη υποστήριξη του τις τελευταίες μέρες των εκλογών προς τον κ.Σακκιώτη, με την ταυτόχρονη και συνδυασμένη σταυροδοσία σε Κουκούλη Νεκτάριο, Τζίτζη Φίλιππο και Μπέση Ηλία κυρίως, με εναλλακτικές επιλογές τους Κανελλά Τιτίνα και Οικονόμου Νίκο, έδωσε την νίκη στον κ.Σακκιώτη. Αυτή του η κίνηση με παράλληλη δημοσιοποίηση της και χρησιμοποιώντας ώς τροχειοδεικτικά αποδεικτικότητας το γεγονός ότι πράγματι μερικοί απο τους ανωτέρω δεν θά είχαν καταταγεί σε εκλόγιμη θέση διαφορετικά (κάτι που η κοινή γνώμη του νησιού το γνωρίζει), ενέγραψε υποθήκες, βάρη και μελλοντικές υποχρεώσεις στην διοίκηση του κ.Σακκιώτη.
Μπορεί βέβαια είναι μην είναι ενήμεροι (και ουτε πρόκειται να γίνουν) όλοι της διοίκησης για αυτό το γεγονός. Ο κ.Σακκιώτης όμως είναι.
Ο κατα τα άλλα συμπαθης κ.Σκλάβαινας, πέρα απο την αντιπαλότητα με την ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ έχει αυτήν την εποχή και νομική τέτοια.
Είμαι λοιπόν σε θέση να γνωρίζω, ότι λιγο πριν την περίφημη πια συνάντηση του Σαββάτου, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον κ.Σακκιώτη και με διακριτικό ή όχι τρόπο υπενθυμισε την πρόσφατη εξυπηρέτηση του, ζητώντας να αποκλειστούν απο το μελλοντικό ΦΦ ολοι της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ.
Παράλληλα έκανε νύξη ότι ως έχων την τεχνογνωσία επιτυχημένα να "αλλάζει τον αδόξαστο σε Δημάρχους" μέσω εκδοτικών του δραστηριοτήτων (π.χ. ΑΛΛΗ ΟΨΗ), άφησε να εννοηθεί οτι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί και στο μέλλον.
Εδώ ισως να οφείλεται και ο (ανεξηγητος για πολλούς) εκνευρισμός του κ.Σακκιώτη κατα την διάρκεια της συνάντησης που ακολούθησε αμεσως μετά.
Το ξέρω οτι για πολλούς αυτό θα φανεί σαν ευφάνταστο σενάριο, παρόλα αυτά όμως ειναι και το μόνο που ερμηνεύει μερικά κενά, καθως και την ανεξηγητη (επαναλάμβανω) αλλαγή στάσης του κ.Σακκιώτη και τον εκνευρισμό του.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο κ.Σακκιώτης στερείται της στοιχειωδους νοημοσύνης ώστε να παραγνωρίσει το γεγονός οτι ολοι οι περι τον κ.Κουκουλη Π και ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ τον ψήφισαν την 2η Κυριακή.
Αυτό όμως του δημιούργησε δίλλημα επιλογής στάσης.
Τις περισσότερες φορες τέτοια διλλήματα δημιουργούν εκνευρισμό, όπως και έγινε.
Ας μην ξεχνάμε και μην υποτιμούμε λοιπόν τον παράγοντα Σκλάβαινα στις πρόσφατες εξελίξεις.
Υ.Γ.
Εμαθα ότι ο Δήμαρχος κ.Σακκιώτης, δύο (2) Αντιδημαρχοι και ένας Δημοτικός σύμβουλος της διοίκησης, έδωσαν το παρόν στην "συνέλευση" της αυτοαποκαλούμενης "επαγγελματικής παραλίας". Επίσης έμαθα ότι εκεί ο κ.Σακκιώτης δεν ήταν εκνευρισμένος..
6.22. Οπως ο Π.Κουκουλης εθεσε βετο στον Σακη για καποια συγκεκριμενα ατομα, ετσι και ο Σκλαβαινας αθεσε βετο στον Σακη για ΕΝΑ συγκεκριμενο ατομο. ΑΥΤΟ λεγεται ΠΑΤΣΙ.- ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΗΞΕ.
Δηλαδή το γεγονός οτι τον Ν3 και το σκυλολόϊ του, δεν τον θέλη κανένας ποιά, δεν μετράη για σένα;Θα πρέπει να πλάθης σενάρια με τον Τσουκάλα και όλλα τα αλλα σαπρόφυτα;Ειναι απλά τα πράγματα.Τον Ν3 τον βάλανε μπροστά,δεν τους βγήκε,τον κάνουν στην άκρι.Ψάχνη τώρα ο κακομοίρης που να γατζωθή.Αυτό ειναι ολο.Ποιος τον χέζη τον Τσουκάλα και τους τυχαίους της παραλίας.Σε λίγο θα βγάλουν τα μαχέρια και αυτοί μεταξύ τους.
Κυρία 12:33
Σιγά μην είστε εθελόντρια! Εθελόντρια που να δούλεψε στο φεστιβάλ και να χαρακτηρίζει εμάς τα μέλη της οργανωτικής Επιτροπής ως ανθρώπους με ελλιπή ενημέρωση που τους τσουβάλιασε ο Ντρής να υπογράψουν ένα κείμενο που δεν το ξέρανε, δεν είναι δυνατόν να υπάρχει. Εξ άλλου η ασχετοσύνη σας αποδεικνύεται από το ότι ισχυρίζεστε ότι η επιτροπή κάθε χρόνο επανεκλεγόταν και δεν ήταν ανοιχτή.
Αυτό αποδεικνύει όχι μόνο την ασχετοσύνη σας αλλά και το ότι περνάτε τους επισκέπτες για αγράμματους. Τα περί ανοιχτής επιτροπής έχουν γραφτεί δεκάδες φορές τις τελευταίες μέρες. Δεν γνωρίζετε ανάγνωση ή μπήκατε στο blog για να γράψετε χωρίς να διαβάζετε τι έχει γραφτεί;
Καλή μου "εθελόντρια" σας συνιστώ να είστε περισσότερο μελετηρή. Τώρα το να μη χαρακτηρίζετε τους ανθρώπους της πρώην οργανωτικής άβουλους υποστηρικτές του Ντρή δεν μπορώ να σας το ζητήσω. Είναι μέρος της εκστρατείας λάσπης της παράταξης να λασπολογούνται άνθρωποι που είναι ως και 70 χρόνων και να φαίνονται ως ενεργούμενα του Ντρή. Τι κρίμα για το εθελοντικό πνεύμα...
ΠΡΟΣ 1:00 μ.μ.
Πιάνεστε αδιάβαστος ή κάνετε τον ανήξερο; Άκου καλέ μου άνθρωπε: Αν θέλεις να κάνεις ένα σχόλιο δεν ρίχνεις μόνο μια ματιά στην ανάρτηση και μετά λες μια παπαριά.
Ο Άκοπος έκανε παρέμβαση μετά το κράξιμο που έφαγε (δες στην αρχή των σχολίων) και μίλησε για νομιμοποίηση των εξόδων. Διάβασέ το και να μην είσαι τόσο βιαστικός άλλη φορά.
ΠΡΟΣ 12:58
Μετά τα άτομα της οργανωτικής, που έγιναν πειθήνια όργανα του δαίμονα, τώρα έγιναν πειθήνια όργανα και ο Συνεταιρισμός και ο Αγροτικός Σύλλογος. Όποιος χάνει την αίσθηση της λογικής και του μέτρου είναι ικανός να κάνει μέχρι και έγκλημα. Πρόσεξε η επόμενη γραμμή που θα σου δόσουν τι θα περιέχει.
Κάπου πήρε τ' αυτί μου ότι τα ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ (πια) μέλη της νέας οργανωτικής επιτροπής είναι πάνω από τριάντα. Ε ρε γλέντια! Πάνω απ΄ όλα κάνω κέφι με τη μούρη αυτών που λέγανε "και πόσοι θέλατε να μπουν πια σ' αυτή την οργανωτική;"
Μικρή απορία: Διορισμός θα είναι ή φύλλο πορείας; Γιατί, αν είναι και κάποιοι απ' αυτούς που τους πέταξε έξω ο Σακκιώτης, τότε είναι σίγουρα φύλλο πορείας. Έτσι, για να το παίξει υπεράνω και να λένε ότι να πόσο αμερόληπτος είναι!
Ας κλείσει αυτή η θλιβερή ιστορία, όπως άρχισε: Σχολιάζοντας την ανάρτηση. Επειδή λοιπόν "γλώττα λανθάνουσα την αλήθειαν λέγει", ο τίτλος της ανάρτησης παραπέμπει ευθέως στο ...κάγκελο άλλης συμπαθούς και σκληρά εργαζομένης. Στο μυαλό του Ακόπου πρόκειται περί συγγενών καταστάσεων...
Καθώς φτάνουμε στον επίλογο και μετά τον διορισμό των 37 εθελοντών στην οργανωτική επιτροπή, ήρθε η ώρα για τα ευχαριστήρια
Σας ευχαριστούμε λοιπόν για την τεράστια δημοσιότητα που μας δώσατε επί 5 ημέρες.
Χαιρόμαστε που σας προκαλούμε φόβο, δέος και νιώθετε πως είμαστε ο πραγματικός εχθρός σας.
Ο εχθρός του έρποντος φασισμού που εισάγει το παλαιοπασοκικό σύστημα του κ. Σακκιώτη
Με αγάπη
L1, N3, φίδι, άβουλοι υποστηρικτές, 70χρονοι και οι ξεθυμάστρες
good luck
Ξέχασες το "σκυλολόι"!!! Εμένα γιατί δεν με ανάφερες; Διαμαρτύρομαι, γάβ!
Είμαι άρρην, υποστηρικτής με βούληση, άρα δεν κατατάσσομαι στις προαναφερθείσες κατηγορίες. Η μόνη που απέμεινε ήταν αυτή που μου επετράπη να κατατάξω τον εαυτό μου.
Χαιρετίσματα στην εξουσία, που μέσα σε 45 μέρες βρήκε αντίπαλο να δείξει τα δόντια της!
Συγνώμη σκυλολόι.
Σου απονέμω τον τίτλο του Επίτιμου Προέδρου των Εθελοντρήδων!
είστε ερπετά. Τα χειρότερα ερπετά του νησιού. Ξεφτυλίζετε τους 37 εθελοντές με την κακία σας. Πιστεύετε πως είσαστε καλύτεροι από αυτούς. Και κάνετε επίθεση με υπαινιγμούς και ειρωνείες.
Δε σέβεστε ούτε τον δικό σας τον Κερκέζο. Ντροπή σας.
Βέβαια ο Ντρης δε μπορεί να ανεχτεί πως μπήκε ένας υπάλληλος του και όχι ο ίδιος. Και μάλιστα πως του πρότειναν και τη θέση του προέδρου.
Γαβ σκυλολόι. Γαβ. Κερκέζο να τους καμαρώνεις τους εκδότες σου φίλε μου.
διαιρει και βασιλευε...
τσ τσ τσ
Ώδινε μυς και έτεκεν ορος!
Kαλέ μου και τόσο μετριοπαθή προηγούμενε. Τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής δεν είχαν ονομαστεί ούτε αυτοανακηρυχθεί ποτέ εθελοντές. Εθελοντές ονομάστηκαν αυτοί που παρουσιάστηκαν λίγο πριν την έναρξη του φεστιβάλ, για να κάνουν βοηθητικές -και όχι οργανωτικές- εργασίες.
Είστε τόσο βέβαιος ότι ρώτησαν ορισμένα μέλη της οργανωτικής (μη σακκιωτικούς) πριν τους βάλουν στην επιτροπή; Ποιός σας έδωσε την -ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ- πληροφορία ότι ο Ι. Δελής δέχθηκε πρόταση (και την αποδέχθηκε) να είναι πρόεδρος της Οργανωτικής; Είστε μέλος της δημοτικής αρχής ή απλός παρακοιμώμενος;
Η θέση του προέδρου ΑΝΗΚΕΙ στον πρόεδρο της ΚΕΔΑ ή στον αρμόδιο αντιδήμαρχο. Μέχρι τώρα ήταν μια θέση καθαρά θεσμική και συμβολική. Αν είναι αλήθεια, πρόκειται για ένα φτηνό επικοινωνιακό τρικ. Σας σώνει η ανωνυμία. Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν ανωνύμως αναγγελθεί βαρύγδουπα παραπολιτικά "γεγονότα" (δες και κινήσεις Σκλάβαινα).
Ουδείς κοροιδεύει την 37μελή επιτροπή.
Για την ακρίβεια τους έχουν ευχηθεί και καλή επιτυχία
(Περνάει ο στρατός της ελλάδος φρουρός)
Αφιέρωμένο στην πρόεδρο του Φεστιβάλ και πρώτη ελληνίδα παρουσιάστρια της Ελληνικής Τηλεόρασης (με το πουλί από πίσω)...
ΥΕΝΕΔ
Περνάει ο στρατός της ελλάδος φρουρός
Το πιο μεγάλο ανέκδοτο της μέρας είναι πως τα μισά σχόλια τα έχει γράψει μόνος του ο Ν3. Ρε που κατάντησες. Από βρωμόψαρο Λαυράκι και τιμητής των πάντων να έχεις μοναδική σου ασχολία να απαντάς σε ανώνυμα σχόλια στα μπλογκ. καληνύχτα κωστάκη, έχει ακόμα μέλλον το.....έργο σου, θα έρθει μέρα που όλοι θα σε φτύνουν και τότε η κυρία θα σε κλείσει έξω από την πόρτα............
1ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ
12.08 μα δια τί σας ενοχλεί ο φοίνιξ όπισθεν της κ. Κυπραίου εις τας οθόνας της ΥΕΝΕΔ του παρελθόντος. Ο φοίνιξ ήτο το κατ' εξοχήν Καποδιστριακόν σύμβολον!
Παρακολουθώ από την αρχή τον καυγά. Μόνο και μόνο το ότι οι νέοι λένε -να, βάλαμε και δικούς σας- είναι ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ, ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ, ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ!!! Αν είχαν τη στοιχειώδη ειλικρίνεια, θα έπρεπε να πούνε στη μείζονα μειοψηφία (αξιωματική αντιπολίτευση το λένε στη Βουλή) ορίστε, βάλαμε και -περισσότερους από τους τρίτους- εσάς τους Γρηγοροπουλικούς!
Αυτό να το καταλάβαινα! Να έλεγαν ότι, όπως στις επιτροπές του Δήμου ο νόμος λέει πόσοι μπαίνουν από τις μειοψηφίες, το ίδιο κάναμε και στην οργανωτική του φεστιβάλ.
Αυτό είναι βέβαια μια επίφαση και μόνο δημοκρατίας. Γιατί στις επιτροπές του Δήμου, ο νόμος λέει ότι οι μειοψηφίες ορίζουν οι ίδιες τα μέλη που θα τους εκπροσωπούν. Στις άτυπες επιτροπές (π.χ. οργανωτική του φεστιβάλ) για πρώτη φορά (ίσως είναι παγκόσμια πρωτοτυπία) ο Δήμος, αντί να καλεί τους φορείς και έμπειρα άτομα, διορίζει μια επιτροπή, λέγοντας ταυτόχρονα "βάλαμε και δικούς σας"!!! Η μείζων μειοψηφία δικαιούται "δικούς της";
Ας λείπουν λοιπόν οι κραυγές γι' αυτούς που δεν σέβονται και λοιπά ηχηρά παρόμοια. Θα θεωρούσα λάθος, αλλά ως πολιτική επιλογή θα το αντιμετώπιζα με πολιτικά επιχειρήματα, το να καλέσει ο δήμαρχος τις παρατάξεις και να τους πεί:
"Η οργανωτική θα έχει 37 άτομα. Διαλέχτε τους καλύτερούς σας, το φεστιβάλ είναι "εθνική" υπόθεση. Σας αναλογούν 9,5 και 1. Οι υπόλοιποι είναι της πλειοψηφίας. Ας φροντίσουμε να κάνουμε το καλύτερο και ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του στο ποσοστό που του αντιστοιχεί και στο βαθμό που τα μέλη του δούλεψαν".
Θα βλέπαμε τότε και το πόσο ο "δαίμονας" Ντρής μπορεί να δουλέψει ως απλό μέλος μιάς ομάδας ή θέλει να είναι ο αρχηγός, για ιδιοτελείς -όπως υποστηρίζεται-λόγους.
Αυτά έπρεπε να κάνει ένας ξύπνιος δήμαρχος. Αντί γι' αυτό, γινόμαστε μάρτυρες των θλιβερών γεγονότων και των αντιπαραθέσεων των τελευταίων ημερών. Αντιπαραθέσεων που -με στοιχειώδη νοημοσύνη- θα μπορούσαν να έχουν αποτραπεί. Άρα, είτε λείπει η στοιχειώδης νοημοσύνη είτε η σύγκρουση είχε προαποφασιστεί.
Τελεία και παύλα: Αν ο δήμαρχος ήθελε ο κάθε δημότης να τον πιστέψει:
1) Θα καλούσε όχι άτομα αλλά εκπροσώπους μαζικών φορέων του νησιού (έτσι γινόταν μέχρι τώρα, ή όχι;).
2) (και σπουδαιότερο): Θα καλούσε "Γρηγοροπουλικούς"! (ας τους ονομάσω περιληπτικώς έτσι, ελπίζοντας να μην αντιδράσουν αρνητικά). Το ότι δεν τους κάλεσε (και μάλιστα κατ' αναλογία, αφού κατάργησε το επιχείρημα της τεχνογνωσίας των προηγούμενων), ακυρώνει κάθε επιχείρημα περί της δήθεν αντιπροσωπευτικότητας της νέας επιτροπής.
Δυστυχώς οι σύμβουλοι του νέου δήμαρχου αποδεικνύονται είτε κοντόφθαλμοι είτε ανεπαρκείς (αν υπάρχουν). Θεωρώ ότι ορθώς η δημοτική αρχή (και ενώ εμαίνετο ο πόλεμος στο blog αυτό) δεν έβγαλε ανακοίνωση, η οποία θα έρριχνε λάδι στη φωτιά, δεδομένης της απόφασής της. Πλην όμως οι σύμβουλοί της όφειλαν να τα είχαν προλάβει. Εκτός κι' αν δεν εισακούστηκαν!
ΝΑΙ 12:12!
ΤΑ 3/4 ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΜΙΣΑ) ΤΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΔΑΙΜΟΝΑΣ! ΝΑ ΠΩ ΚΙ' ΕΓΩ ΟΤΙ ΤΙΣ ΟΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΣΙΣΑΜΕ!
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, ΛΕΣ "ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ", ΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!
ΦΤΩΧΕ ΜΑΛΑΚΑ (μεταχειρίζομαι πολύ επιεικείς χαρακτηρισμούς), ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΧΙΟΡΑΧΗ, ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΖΑΡΗΔΕΣ -ΤΖΙΚΗΔΕΣ -ΚΑΠΟΤΗΔΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ 3ης ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ, ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.
ΣΚΑΒΕΤΕ ΤΟ ΛΑΚΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΖΗΛΟ, ΠΟΥ Η ΑΛΑΖΟΝΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...
ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΙΧΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ.ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΘΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΑΛΛΑ ΦΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΙΜΗΝΟ.1.18 ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ.ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΥΜΜΑΧΗΣΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ.ΟΛΑ ΤΩΡΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ.
Δι'ευχών των αγίων πατέρων ημών...
Τα 'παμε όλα, πάμε γι' άλλα. Άκοπε πρόσεξε μη σε ξαναξεφτιλίσουν, όπως είδες μόνο 1-2 έσπευσαν να σε υπερασπιστούν.
και αυτο γιατι τα σχολια τα γραφανε μονο κουκουλικοι
προεκλογικά τα σχόλια ήταν σε όλα τα μπλογκ κατά 90/100 των Σακιωτικών.
Τώρα το αντίθετο. Είναι φαίνεται δείγμα για το ποιος έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο και ποος δουλεύει...
Δουλεύουν βρε...αλλά ο καθένας για τον εαυτούλη του και όχι για τον Δήμο...λίγους μήνες πριν το festival και δεν έχουν κάνει τίποτα εκτός από το να τσακώνονται μεταξύ τους!!!!εμετικοί ΠΑΣΟΚοι ανακατεμένοι με πουλημένους ΝΔκράτες,σιγά μη δρούσαν αυτοί "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ".Πολύ φασαρία και επί της ουσίας τίποτα,τίποτα για τα ουσιαστικά προβλήματα που αντιμετοπίζει ο δήμος.
Κ
Οσο και να προσπαθής να αδιαφορίσης,οταν περνάς άπό την παραλία,με τα θερμοκήπια και με τα νερά να βρέχουν τους πάντες και τα πάντα,αυθόρμητα αγανακτής.ΡΕ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ;ΠΟΣΟ ΑΡΡΩΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΧΟΥΝ;ΤΙ ΘΡΑΣΟΣ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ;ΜΗΝ ΞΑΝΑΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ.
1.Προφανώς το σκέφτηκαν κάποιοι που ξέρουν στοιχειώδη ορθογραφία και δεν γράφουν τα ρήματα με "η",άρα ίσως να ξέρουν κάτι περισσότερο από εσένα
2.εγώ τα βρίσκω μία χαρά τα "θερμοκήπια",σίγουρα είναι πολύ πιο όμορφα από τις χρωματιστές τέντες του παρελθόντος
3.τι σχέση έχει αυτό με τα νερά;;;
4.ο μικρός άνθρωπος προσπαθεί να μειώσει τους άλλους για να φτάσουν σε αυτόν,δεν προσπαθεί να μεγαλώσει εκείνος για να τους φτάσει(τουτέστιν ας τα φτιάξει ο Sakis όλα να μας δείξει αν μπορεί να φτάσει την παράταξη του Κουκούλη και όχι να την μειώνει)
Κ
Η ορθογραφία σε μάρανε ρε γαϊδούρι,αν εναι με ,ει ή με η.Τα χάλια της παραλίας δεν σε ενοχλούν;Ρε ουστ απο εδώ τομάρια.Αντε στο μπαλκονάκι σας και πολύ σας είναι.
Από ότι βλέπεις εγώ δεν έβρισα,ούτε σε χαρακτήρισα γιατί το θεωρώ περιττό.Ας τα φτιάξει όλα ο Sakis που μπορεί λοιπόν.Εδώ θα είμαστε να του πούμε και μπράβο αν του αξίζει...
(τώρα μου λύθηκε η απορία γιατί σε βλέπω από τόσο ψηλά!)
Κ
Οσα δε φτάνη ή άλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.Λαϊκή σοφία αν δεν το ξέρεις.Ετσι για παρηγοριά.
.
Δημοσίευση σχολίου