Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Ανθρωποι και ποντίκια....

Φαίνεται ότι η χηρεύουσα θέση το αντιδημάρχου κ, Μουτσάτσου είναι πια  θέμα ολίγου χρόνου να καλυφθεί . Ο νέος αντιδήμαρχος θα είναι  ο  Ηλίας Μπέσης που αποδέχθηκε την πρόταση του δημάρχου και θα παραλάβει την καυτή πατάτα. Τα είπαμε και στην προηγούμενη ανάρτηση τα λέμε και τώρα. Δεν είναι μόνο θέμα προσώπου  η καλή λειτουργία του συγκεκριμένου κρίσιμου τομέα. Έχει να κάνει και με την  συνολική πολιτική της δημοτικής αρχής  και με τα στοιχειώδη οικονομικά μεγέθη που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία του. Εμείς πιστεύουμε ότι είναι ένας τομέας που χρειάζεται ενίσχυση με κάποιον ειδικό και μακάρι να συμβεί κάτι τέτοιο. Εν αναμονή λοιπόν και για την κριτική μας στο σημαντικό αυτό θέμα.
    Διαβάσαμε με πολύ προσοχή μια ανάρτηση στο αδελφό υπεύθυνο blog  με τίτλο «Ποντίκια και πλοία». Ευχαριστούμε πολύ που αναγνωρίζει το ρόλο μας στην αποκαθήλωση του συστήματος Κουκούλη όμως πιστεύουμε ότι είναι υπερτονισμένος.  Άλλωστε στον κοινό μας στόχο και η δική τους συμβολή στην προσπάθεια αυτή υπήρξε το ίδιο σημαντική με την δική μας,  πιθανώς και μεγαλύτερη. Ξεχνάει κανείς ποιόν έβριζαν στην Αίγινα ότι κυβερνούσε άντ’ αυτού; Ξεχνάει κανείς πως ο σημαντικότερος λόγος που οι πολίτες γύρισαν την πλάτη στην συγκεκριμένη παράταξη ήταν ο σφιχτός εναγκαλισμός με συγκεκριμένα εκδοτικά συμφέροντα;  Μόνο αν ήταν αλλού. Εμείς όμως που δεν είμαστε αχάριστοι –όχι σαν κάτι άλλους-  σας ευχαριστούμε ειλικρινά για τις άοκνες προσπάθειες σας.
  Ομολογούμε ότι μας πιάσατε με το κλειδί του χρηματοκιβωτίου στο χέρι. Θέλαμε να γίνουμε χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη, αλλά ενώ φτάσαμε στην πηγή δεν ήπιαμε νερό. Δεν βρέθηκε ούτε ένας να μας στείλει να εισπράξουμε κανένα ξεχασμένο τιμολόγιο από το ΔΛΤ. Δεν βρέθηκε κανείς να μας δώσει μια διαφήμιση . Ούτε κάν μια επιχορήγηση για πολιτιστικούς σκοπούς. Άντε μια σακούλα φιστίκια;. Για να καταλάβετε το δράμα μας, ούτε στα προσυμβούλια δεν μας είχαν μόνιμο στασίδι. Τίποτα ,κύριοι μου, τίποτα. Και έτσι και εμείς την κάναμε. Όμως η άγρυπνη, ανιδιοτελής ματιά σας μας αποκάλυψε και πάλι. Δεν στενοχωριόμαστε όμως γιατί θεωρούμε απόλυτα φυσιολογικό ο καθείς να κρίνει με τα δικά του κριτήρια. Όταν συνεχίζεις την κριτική σου σε ότι στραβό βλέπεις, με γνώμονα το κοινό συμφέρον  και όχι το δικό σου,  κάποιοι συνηθισμένοι σε άλλα πράγματα,  πιστεύουν ότι τα χάλασες στην μοιρασιά. Τι να κάνουμε τώρα εμείς;   
  Το μόνο ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί τώρα η επίθεση; Ίσως γιατί έχουμε συγκέντρωση της παράταξης που υποστηρίζουμε την 31η Ιουλίου και μας χρειάζεται η πόλωση; Ίσως γιατί με την κριτική στους χειρισμούς Σακκιώτη αποκαλύπτονται και οι ερασιτεχνισμοί της προηγούμενης διοίκησης; Ίσως γιατί παρόλη την δραστηριοποίηση του μηχανισμού ο περίγυρος παραμένει ο ίδιος;  Ίσως όλα μαζί;  Άβυσσος η ψυχή των υπεύθυνων.

74 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακοπε, δεν νομίζω ότι χρειαζόταν να αφιερώσεις ολόκληρη ανάρτηση για αυτούς που κατέστρεψαν την παράταξη Κουκούλη και ψάχνουν να αναζητήσουν ευθύνες σε άλλους. Αν είχαν εξαφανιστεί οι γνωστοί 2 αντιδήμαρχοι και το έντυπο τους ο Κουκούλης θα ήταν σήμερα Δήμαρχος. Προτίμησαν όμως την δική τους προβολή σε βάρος της παράταξης. Δυστυχώς συνεχίζουν με την ίδια τακτική και πέφτουν συνέχεια...

Ανώνυμος είπε...

Ν3 το πηρες το μηνυματακι σου. Να συνεχισεις ετσι. Κανεις πολυ καλο στη παραταξη Κουκουλη!!! Σε λιγο θα σε φτυνουν οι ιδιοι. Το παρακεντρο εξουσιας που βασιλευε επι Κουκουλη θελει να εχει θεση και στη σημερινη κατασταση.

Ανώνυμος είπε...

Ο SAKHS egrapse ntriplarhse kai edei3e oti to paixnidi to 3erei kala. O Hlias einai kaluterh epilogh, sobaros ikanos ao ta splaxna tis parata3hs. Twra kwlode3ioi 8a sas dwsei gera ma8hmata, gia na ma8ete na shkvnete ton amane pshla. Kwlofasites legate paparies kai ena swro mal..kies sta kafeneia tis paralias, sas eblepa kai sas akouga .. alhtes ths De3ias, remalia, partalia teleiwmenoi. O SAKHS einai h ELPIDA ths AIGINAS.

Ανώνυμος είπε...

Αν τελικα αναλαβει ο Μπεσης αντιδημαρχος υδρευσης ελπιζουμε οτι μια απο τις πρωτες του ενεργειες θα ειναι να καταγγειλει τον αντιδημαρχο υδρευσης για την απαραδεκτη ποιοτητα νερου που τρεχει στις βρυσες μας.Ε!τοσα χρονια με το οργανο στο χερι ηταν
και μετραγε αγωγιμοτητες κλπ ξερει αυτος.

Ανώνυμος είπε...

Esena kwlode3ie 8a sou baloume alla organa a 3ereis pou

Ανώνυμος είπε...

11:11 Είσαι ένα αναιδής και πρόστυχος ανθρωπάκος που κρύβεται σαν το σκουλήκι πίσω από την ανωνυμία. Dixerunt T.

Ανώνυμος είπε...

8a se ftia3w kai esena sthn wra sou kai me th seira sou arx..di Apostoidi mal..ka ka8hghtako pou mas mostrareis ta ftuxia sou, blaka skatofasista, gamw th ND, to Samara kai to giatro sou

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι να βρίζεις τον κουκούλη. Για το σκοτεινό ρόλο των blogs μίλαγε η ανάρτηση του άλλου blog, ευκαιρία για τον κουκούλη ο άκοπος. Συντριπτικά επιχειρήματα, όπως πάντα: "Ξεχνάτε ποιούς έβριζαν, ξεχνάτε ποιούς έλεγαν ότι στην πραγματικότητα κυβερνούσαν;"
Αφού το έλεγαν κάποιοι (της άθλιας προπαγάνδας) είναι δυνατόν να μην ήταν αλήθεια; Τώρα, αν οι ίδιοι διακινούσαν την προπαγάνδα, άλλο θέμα!
Οι σκοτεινοί και υπόπτων συμφερόντων πια άκοποι κατηγορούν τους άλλους γι' αυτό που είναι οι ίδιοι.
Οι συνοδοιπόροι των έξαλλων ΑΥΡΙΑΝΩΝ της Αίγινας μιλούν για εκδοτικά συμφέροντα. Τώρα οι ΑΥΡΙΑΝΕΣ έκαναν τη δουλειά τους και τα πραγματικά εκδοτικά συμφέροντα που λιβανίζουν το Σακκιώτη είναι αόρατα τοις ακόποις, αν και συνεργάζονται.
Και η αποθέωση της γελοιότητας: Βρίστε τα blogs για να κάνει ο κουκούλης συσπείρωση των οπαδών του! Είδε και δραστηριοποίηση και περίγυρο που μένει ο ίδιος, όλα τα είδε ο άκοπος εκτός από τη γελοιότητα και την απαξίωση στην οποία βυθίζεται όσο προσπαθεί να πείσει για τα απίστευτα. Εδώ θα είμαστε. Σε έχουν εξευτελίσει δεκάδες φορές άκοπε, σε έχουν πιάσει να λες συνεχώς ψέματα, εσύ το χαβά σου. και αυτοί που σε ξεφτελίζουν το δικό τους.

Ανώνυμος είπε...

Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥΛΗ;ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΦΤΑΕΙ Ο ΑΚΟΠΟΣ; ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΑΣ ΕΡΙΞΑΝ ΔΥΟ BLOGS; ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΙ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΑΤΕ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ .

Ανώνυμος είπε...

1:14 Δίώρθωσαι την φρασεολογία σου όταν εκφράζεσαι Δημόσια γιατί το BLOG πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι το σπίτι σου. Και τις αισχρολογίες να τις λες στην παρέα σου. Dixerunt T.

Ανώνυμος είπε...

Θά ήθελα να αναφερθώ στον Δήμαρχο σχετικά με το βοήθεια στο σπίτι που διάβασα εχθές στα BLOGS, η απορία μου είναι δεν μπορεί ο Δήμαρχος να δώσει έναντι στους εργαζομένους ( γιατί έχω μάθει ότι όλα τα δικαιολογητικά παρόλες τις κωλυσιεργίες ενός κομπλεξικού είναι εντάξει και είναι θέμα χρόνου να πληρωθούν) από τα καθημερινά ταμειακά έσοδα που συγκεντρώνει ο Δήμος και όταν έλθουν τα χρήματα να τα κρατήσει. Εκτός και αν φοβάται ότι τα κορίτσια δεν θα πληρωθούν και βρεθεί ταμειακά εκτεθειμένος. Αλλά και αυτό αν συμβαίνει γιατί δεν το λέει να σταματήσει το πρόγραμμα αφού δεν είναι άξιος να το συνεχίσει. Αυτός όμως και οι παρατρεχάμενοι πληρώνονται κανονικά. Άντε ρε αχρηστε Σάκη.

Ανώνυμος είπε...

Re hli8ie paliomal..ka arx..di Apostolidi sto 3anapa oti kai na grafeis kai na les ena arx..di ka miso 8asai, aporw pantws pws esu o "morfwmenos" dn eisai e ton Koukoulh kai phges me tous a3estous tou giatrou, alla esu opws les eisai ths de3ias tou Samara. Oti kai nasai arx.di eisai. Perastika agori mou

Ανώνυμος είπε...

Βρε μαλάκα κωλοπασόκε, δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι ο φασίστας κι ο δεξιός είσαι πια εσύ και το συνάφι σου; Κωλοπροδότες, μαυροκουκούλες, γαμώ το βουλευτή σας και τα τσογλάνια που τον κάνουν πασαρέλα. Όσο και να βρίζεις τη ψυρού δε τη γλιτώνεις παλιοκοπρίτη. Θα σε ξετρυπώσω καργιολάκη και τότε τη ...γάμησες
ένας ΠΡΏΗΝ κοψοχέρης του ληστοΠΑΣΟΚ

Ανώνυμος είπε...

παιδια πρεπει να γινει κατι να πιαστει αυτος ο ηλιθιος που βριζει ειναι ντροπη του αν εχει επιχειρηματα μπορει να τα εκθεσει οχι να βριζει ετσι βρισε πρωτα τους δικους σου που τα εχουν κανει θαλασσα και μετα τη ΝΔ

Ανώνυμος είπε...

Re arx..di Apostolidi de bariesai na grafeis sxolia monos sou, ou re

Ανώνυμος είπε...

HABEMUS PAPAM!!!
HABEMUS PAPAM!!!
Mpesius,agogimotigus, prasinus tsohius, zarius!!! Kai mi hiroterus!!!

Ανώνυμος είπε...

1:14 Δίώρθωσαι την φρασεολογία σου όταν εκφράζεσαι Δημόσια γιατί το BLOG πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι το σπίτι σου. Και τις αισχρολογίες να τις λες στην παρέα σου. Dixerunt T.

μαθε πρωτα να γραφεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ και μετα γραψε λατινικα και οτι αλλο σου ερθει στο κεφαλι σου το κλουβιο!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

8.47 Δεν φταίνε αυτοί που μιλάνε έτσι, αλλά η παιδεία που έχουν πάρει από το σπίτι τους. Είναι απαράδεκτο εν έτη 2011 να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι και οι βόθροι έγιναν βιολογικοί , το στόμα τους με σκ....α γεμάτο έμεινε.
Άνθρωποι που προσβάλουν τους συμπολίτες μας , την νοημοσύνη μας και την Αίγινα.
Αλλα τολμάνε να συστηθούμε? Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι

Ανώνυμος είπε...

σσ του σ θα σταματησεις να βρίζεις σε πήραμε χαμπαρι.δεν ειναι ασυρματος εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Τι σημαίνει το σσ του σ?
Για να είμαστε κι εμείς στο κλίμα?

Ανώνυμος είπε...

αυτός που γράφει τα greeklish και βριζει .Ενας βαθυπασόκος που κυκλοφορεί με ενα μεθύστακα και ειναι τσιράκια του σακης----------------

Ανώνυμος είπε...

ρε κατι τύποι που νομίζουν οτι φτιάχνουν κλιμα. ξυπνάτε βρε έρχεται κλιματική αλλαγή και οι δεινόσαυροι θα πεθάνουν. Ρε άκοπε αν σέβεσαι τον εαυτό σου και εμας κόψε αυτό το βλάκα με τα greeklish, εκτος κι αν γουσταρεις

Ανώνυμος είπε...

Εχθές κατέβηκα στην Αίγινα συνάντησα έναν φίλο και πληροφορήθηκα ότι, δεν μπορούν ακόμα να πληρωθούν οι υπάλληλοι της βοήθειας στο σπίτι και αυτό γιατί ο παρατρεχάμενος του Δημάρχου που μόνο συγκέντρωνε τα δικαιολογητικά (άλλοι έτρεχαν και τα έβγαζαν) έχασε απ' ότι κατάλαβα ένα έγγραφο του Πρωτοδικείου (και αυτό τυχαίο?) με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κατατεθούν τα δικαιολογητικά για την πληρωμή τους. Νέα λοιπόν αίτηση από τα κορίτσια, στο ΚΕΠ γιατί αυτά τρέχουν και έχουν το πρόβλημα, για την έκδοση νέου εγγράφου, και κατά συνέπεια νέα καθυστέρηση. Το ΔΙΚΑΙΟ λοιπόν για εμένα είναι την πρώτη του μηνός ημέρα πληρωμής των προνομιούχων Αιρετών και Μή (του Δημάρχου, του Π........ύ κ.λ.π) να κατατεθούν για την πληρωμή των υπαλλήλων της βοήθειας στο σπίτι που σημειωτέον έχουν εννιά μήνες να πληρωθούν (χαράς το κουράγιο τους με την άχρηστη Δημοτική αρχή που έχουν). Γιατί είναι μεγάλη ντροπή να συμβαίνει αυτό και για την Αίγινα και για τους Αιγινήτες. Dixerunt T.

Ανώνυμος είπε...

πως ειναι δυνατόν να ειναι ο σσσ οταν βρισκεται στο καφενειο του δημαρχειου στις 7:30 και υπαρχει σχολιο greeklish στις 7:22 μηπως υπαρχει λαθος γνωματευση

Aegina2021 είπε...

Αγαπητέ Dixerunt T. έχεις δίκιο σε αυτά που λες σε ένα μέρος...έχεις δίκιο για το έγγραφο του πρωτοδικείου το οποίο χάθηκε και ενώ είμουν έτοιμη να φύγω για Πειραιά για να πάω στην περιφέρεια να φέρω την επιταγή για τα χρήματα του 2010 κάτι τέτοιο δεν έγινε...έχεις δίκιο για το ότι δεν μπορούμε να πληρωθούμε...Ομως το άτομο για το οποίο μιλάς , στο παρελθόν δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι μας βοήθησε τη στιγμή που κανένας δεν γνώριζε την ύπαρξη μας στο δήμο...!!! μας έχει βοηθήσει πολλές φορές να συντάξουμε πίνακες οικονομικού περιεχομένου τους οποίους έπρεπε να υποβάλλουμε στην περιφέρεια ...αν δεν ήταν αυτός δεν θα είχαμε καταφέρει να μαζέψουμε αρκετά χαρτιά διότι κανένας δεν είχε τις γνώσεις ή την διάθεση να μας βοηθήσει...μας έχει δώσει ακόμα και βενζίνη για το αυτοκίνητο της βοήθειας από την τσέπη του...το σωστό να το λέμε...όμως όσοι ήταν μπροστά την τετάρτη θα είδαν σε τι κόντρα ήρθα μαζί του γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως από τη μια στιγμή στην άλλη ο ίδιος άνθρωπος ξαφνικά χάνει χαρτιά...υπάρχει οικονομικός πίνακας στον υπολογιστή του τον οποίο χρειαζόμαστε για να πάρουμε τα χρήματα για το διάστημα ιανουαρίου - ιουνίου ( πρέπει να τον στείλουμε στην περιφέρεια μαζί με άλλη σειρά εγγράφων τα οποία έχουμε ήδη φτιάξει..) και ο πίνακας αυτός έιναι τόσο δύσκολο να εκτυπωθεί μάλλον και να μας δοθεί;....τι να πω.....αυτό δεν μπορώ να καταλάβω ...πως από τη μιά μας βοηθούν και από την άλλη ενώ είναι όλα έτοιμα αδιαφορούν..εμείς με τη σειρά μας ζητήσαμε βοήθεια πολλές φορές από το δήμο ...δεν καταφέραμε να λύσουμε τα προβλήματα μας...και έτσι στείλαμε έγγραφο με σκοπό να διαβαστεί στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο και ενημερώσαμε και την αντιπολίτευση....ειδικά για το θέμα που έχουμε με την μήνυση που έχει γίνει στο πρόγραμμα μας από γιατρό της Αίγινας το όνομα του οποίου /ας είναι στη διάθεση μας...και εξαιτίας του δεν μπορούμε να γράψουμε φάρμακα και εξετάσεις στους ηλικιωμένους μας . Αυτό ειδικά είναι ένα θέμα που επείγει....Λοιπόν κάνω έκκληση σε όλους αν θέλουν και μπορούν να μας βοηθήσουν σε όποια παράταξη και αν ανήκουν ( σε τέτοια θέματα οι μικροκομματικές μικρότητες θα πρέπει να παραμερίζονται ) ....αν θέλουμε το νησί μας να πάει μπροστά ....διαφορετικά ας κλείσει το πρόγραμμα και ας πάει ο καθένας στο σπίτι του και το κυριότερο να μην καυχιούνται ότι έχουμε βοήθεια στο σπίτι.......ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ....Σας ευχαριστώ που με ακούσατε και ας ξέρω ότι τη δευτέρα....θα τα"ακούσω".

Ανώνυμος είπε...

Eντάξει 9:00 στην Αίγινα ζούμε και ξέρουμε τι γίνεται τα κορίτσια δεν κάνουν και τίποτα απασχόληση της πλάκας είναι και μην φοβάσαι θα τον πάρουν το μισθό τους, και τι κάνουν βόλτες, όλοι την ημέρα στην παραλία και ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ. Γιατί η νοσηλεύτρια τι προσφέρει στην αρχή κάτι έκανε πήγαινε στα ιατρεία να τις γράψουν συνταγές για τους παππούδες, αλλά και αυτό απαγορεύτηκε, η καθαρίστρια τι προσφέρει για ρωτήστε μήπως σκουπίζει, πλένει και γενικά μήπως καθαρίζει τα σπίτια αφού αυτή είναι η δουλειά της, ή μόνη που μπορούμε να πούμε ότι προσφέρει είναι η Κοινωνική Λειτουργός. Αργομισθία σε όλη την μεγαλοπρέπεια γι' αυτό κιόλας δεν σταματούν την δουλειά τους, την ώρα τους περνάνε, για δές τε τι ώρα πηγαίνουν στην δουλειά τους και τι ώρα φεύγουν, αλλά βρήκαν μια γενική ασυδοσία γιατί υπάρχει κάποιος να τις ελέγξει. Μωρέ καλά κάνουν αλλά να μην παραπονιούνται συνέχεια . Λίγο ντροπή.

Ανώνυμος είπε...

20 μηνες που εχουν να πληρωθουν οι δασκαλοι της φιλαρμονικης λέει κατι?τους δουλευουνε,τους έχουν φλομώσει στο ψεμα.Της ΚΕΔΑ ειναι & αυτοι.

Aegina2021 είπε...

Αγαπητέ 11.23
Είμαστε 3 κοπέλες που περάσαμε μέσω ΑΣΕΠ στο πρόγραμμα βοήθεια στο σπίτι.Προσληφθήκαμε στις 4 Οκτωβρίου .
Εγώ προσωπικά από τις 14 Σεπτεμβρίου 2010 απασχολούμαι σε αυτό το πρόγραμμα επειδή καταρχήν έπρεπε να βρεθεί ο απαιτούμενος αριθμός ηλικιωμένων ( 50 συνολικά ) για να μπορέσει να πάρει έγκριση το πρόγραμμα και να λειτουργήσει ....από το διάστημα 14 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου πήγαινα με το δικό μου αυτοκίνητο σε άγνωστα σπίτια ,μέσα στο λιοπύρι, συχνά οι άνθρωποι δεν με ήξεραν προσπαθούσα να τους εξηγήσω τη διαδικασία...ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ όλα αυτά με την ελπίδα να λειτουργήσει το πρόγραμμα και να προσληφθούμε στις θέσεις για τις οποίες είχαμε επιλεγεί και να φύγουμε επιτέλους από την ανεργία . Στη συνέχεια προσληφθήκαμε και πήραμε εντολή να κόψουμε το λαιμό μας να βρούμε πως λειτουργεί το πρόγραμμα από άποψη διοικητική ( τι χαρτιά χρειάζονται , βιβλίο επισκέψεως ασθενών ,καρτέλες ωφελουμένων και γενικά όλα τα έγγραφα) ...ξέρετε που βρήκαμε τις πληροφορίες ?από μία κοπέλα που εργάζεται στο πρόγραμμα βοήθεια στο σπίτι Ρόδου και μου τη συνέστησε μία φίλη μου .Ονομάζεται Ροδία Στέλλα Σπηλιοπούλου ( σε περίπτωση που δεν μας πιστεύετε ) , η οποία μας έστειλε όλα τα έγγραφα με φαξ και ξεκινήσαμε να λειτουργούμε. Συνοψίζοντας στήσαμε μόνες μας το πρόγραμμα , είχαμε καθημερινή συμπαράσταση από την πρωην προισταμένη μας η οποία έτρεξε και αυτή όλο αυτό το διάστημα για να βρούμε τους ηλικιωμένους και είχαμε συνδέσει το πρόγραμμα βοήθεια στο σπίτι με το πρόγραμμα Κύκλος ζωής ( διανομή τροφίμων ) σε ορισμένες περιπτώσεις που απαιτούνταν.....και φτάνουμε στο σήμερα....κάποιοι παρέλαβαν ένα έτοιμο πρόγραμμα που παρόλες τις δυσκολίες που υπήρχαν λειτουργούσε και βελτιωνόταν καθημερινά.....το δουλέψαμε στον "αυτόματο πιλότο" μέχρι που πέσαμε σε "κενά αέρος"...ήταν τότε που απορημένες για το γιατί δεν πληρωνόμαστε απευθυνθήκαμε στην οικονομική υπηρεσία του δήμου οι οποίοι μας εξήγησαν πως δεν μας γνωρίζουν , δεν ήξεραν ποιές ήμασταν γιατί άκουσον άκουσον είμασταν υπάλληλοι της ΚΕΔΑ και όχι του Δήμου...από εκεί και πέρα ξεκίνησε η κάτω βόλτα.....και φτάνουμε στο σήμερα αγαπητέ 11.23....όταν για ένα μήνα δεν είχαμε αυτοκίνητο να μετακινηθούμε , φάρμακα δεν μπορούσαμε να γράψουμε, προοπτική να πληρωθούμε δεν υπήρχε, επίβλεψη καθόλου νομίζετε ακόμα ότι θα έπρεπε να ντρεπόμαστε εμείς που παραπονιόμαστε? αν δεν παραπονιόμασταν και δεν κάναμε φασαρία ακόμα εκεί θα ήμασταν να περιμένουμε τον απομηχανής θεό να μας σώσει ...ανά πάσα στιγμή θα μπορούσατε να ρωτήσετε τους ηλικιωμένους για το τι προσφέρουμε...δεν θα έχουν αντίρρηση να απαντήσουν νομίζω...ορισμένοι από αυτούς την περασμένη εβδομάδα ζήτησαν βοήθεια από τοπική εφημερίδα η οποία υποσχέθηκε να εξετάσει το θέμα και τελικά τίποτα δεν αναφέρθηκε...και όσο για το ωράριο δεν σας καταλαβαίνω...είσασταν εκεί τα πρωινά που πηγαίναμε με το υπηρεσιακό αυτοκίνητο όλο το χειμώνα να πάρουμε αίμα στις 7 άντε το αργότερο 7.30 από τους ηλικιωμένους ?Πραγματικά δεν σας καταλαβαίνω...και για την ιστορία δεν είμαι κοινωνική λειτουργός αλλά κοινωνιολόγος.Καλό θα ήταν επίσης τα σχόλια σας να είναι επώνυμα .Λυπούμαστε που ένα τόσο καλό πρόγραμμα κατάντησε έτσι ...εμείς βοήθεια ζητάμε για να συνεχίσουμε αλλά από ότι βλέπω αυτοί που θα μας βοηθήσουν είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού...Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία. Κ. Χατζίνα ή αλλιώς dinac

Ανώνυμος είπε...

11:23 Λυπάμαι γι'αυτά πού έγραψες ίσως με το σκεπτικό για να υποστηρίξεις την ανεπάρκεια των Διοικούντων του Δήμου τα έβαλες με τα κορίτσια. Γιατί φαίνεται να μην γνωρίζεις τι προσφέρουν αυτά τα κορίτσια, δεν ξέρεις με τι ανυπομονησία κάθε ημέρα περιμένουν την παρουσία των κοριτσιών ακόμα και η Καλημέρα για τους παππούδες και τις γιαγιάδες είναι μεγάλη μα πολύ μεγάλη υπόθεση. Εγώ αυτό το βλέπω από την μητέρα μου μία ημέρα να μην πάω να την δώ και σπάει τα τηλέφωνα, γιατί θέλει να πεί μιά κουβέντα, να δεί έναν άνθρωπο. Εσύ φαίνεται αυτά δεν τα ξέρεις καιδεν τα γνωρίζεις. Πιστεύω ότι αν ζούν οι γονείς σου με την νοοτροπία που έχεις δεν θα πατάς πόδι για να τους δείς. Εγώ σήμερα το βράδυ θα έχω μιά συνάντηση για να βοηθήσω όσο μπορώ από την μεριά μου τους πατριώτες μου μια και ο Δήμαρχος είναι υπεράνω και πιστεύω την Δευτέρα το πρωί θα ενημερωθούν τα κορίτσια από τους γιατρούς και ότι θά ξαναρχίσουν οι γιατροί να γράφουν συνταγές στούς παππούδες. Ξανασκέψουτο λοιπόν ηρέμησε και μην είσαι φιλοκατήγορος τουλάχιστον με αυτά τα κορίτσια, που πράγματι άν και δεν τα γνωρίζω όλα πρόκειται για καλά παιδιά που προσφέρουν όσο μπορούν στους αναξιοπαθούντες συμπατριώτες μας. Dixerunt T.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά μην ασχολείστε με ρέμπελους τύπους που το μόνο που ξέρουν είναι να τρώνε τα έτοιμα λεφτά του μπαμπάκα και των Δήμων...όποιος μιλάει για τη ΒσΣ να ξεπλένει πρώτα το στόμα του και έπειτα μπορεί να αναφέρει αυτή τη φράση!!! Ο κ. Αγνωστος μπορεί να έρθει μια μέρα βόλτα με το αυτοκίνητο που κάνουμε βόλτες να τον κάνουμε κ αυτόν μια"ΚΑΛΗ ΒΟΛΤΑ"!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανεγκεφαλε 11.23 μαθε οτι το ψαρι βρομαει απο το κεφαλι!!!!! Οταν η διοικουσα αρχη ειναι ανικανη πως θες να λειτουργησει ενα προγραμμα χωρις να υπαρχουν οι καταλληλες συνθηκες μιας δομης (αυτοκινητο, συνταγογραφηση φαρμακων,πληρωμη εργαζομενων)? Ας κοιταει λοιπον ο προεδρος της ΚΕΔΑ την παρτη του αλλα και τα καθηκοντα που εχει αναλαβει( που τοσο πολυ το ηθελε)!!!

Ανώνυμος είπε...

DINAC Seront heureux de 21,00 dans le restaurant pour le dîner Aeginitissa préfet.

Ανώνυμος είπε...

Ανθρωποι και ποντίκια....be aware because you've
got to many there and they bite!!!!!!! και οταν γραφεις συην εφημεριδα ΑΙΓΙΝΗΤΙΚΑ ΝΕΑ μη πετας το μπαλακι στην εξεδρα..........

Ανώνυμος είπε...

3:22 Γιατί αυτή η επιθετικότητα? (να γνωρίζετε...δαγκώνουν)

Ανώνυμος είπε...

re seis poy einai to internet to dorean tou limaniou?to fage ki ayto h marmagka e?afoy den fiaxnete tipota etsi ki allios ,toylaxiston diathrhste ta hdh yparxonta.oi pliroforikoi sas maranan.

Ανώνυμος είπε...

3:29 μ.μ. για το internet του λιμανιού θα σε ενημερώσω αύριο

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στην κυρία που βγήκε επωνύμως και έγραψε. Έκανε αυτό που δεν έχουμε τα κότσια κανένας από εμάς. Μπράβο σου κοπέλλα και μπράβο σου για την δουλειά και την προσφορά σου.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον (την) 9:22 μ.μ είναι πράγματι ΚΥΡΙΑ και καλό παιδί. Και να ξέρεις ότι την Δευτέρα δεν θα τολμήσει κανείς να σου πεί τίποτα, άλλοι θα τα ακούσουν και θα τα ακούσουν για τα καλά. Dixerunt T.

Ανώνυμος είπε...

τι εννοείται όταν λέτε ότι δεν λειτουργεί το internet; και όλα αυτά τα λεφτά που έδωσε ο Βάρτζελης για το wi fi με απευθείας ανάθεση τι γινήκαν;
εύγε, μπράβο !!!
αύγουστο μήνα προτεραιότητά μας ο πολιτισμός και ο τουρισμός....

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιόν έδωσε λεφτά ο βαρτζ;;;
Δεν πιστεύω πάλι στον "κομπιουτερα".
Γιατί λέγεται στην πιάτσα ότι πήρε λεφτά μόνο και μόνο για να κρατάει την αντηλιακη τέντα της Μουτσάτσου.....

Ανώνυμος είπε...

Οι κακιές γλώσσες έχουν αρχίσει και λένε ότι οι συχνές βλάβες γίνονται για να τρέχει ο Σακκιώτης να τον παίρνει το Aegina(livanistir)portal. Απότομα φτάσανε ρε δήμαρχε οι αντοχές του δικτύου στα όριά τους; Μήπως πρόκειρται για δολιοφθορά των εχθρών του έθνους κουκουλικών;
Για ποιά χερσαια έργα μιλάνε; Γι' αυτά που ήταν έτοιμα, τα είχε κολήσει ο περιφερειάρχης για να κοντράρει τον Κουκούλη και ο Σακκιώτης φώναζε ότι έχουν απορριφθεί; Και αφού τον έπιασαν στα πράσα να λέει ψέμματα, δικαιολογήθηκε ότι τα είπε για να τους κάνει να τρέξουν; Αυτά που παραδέχθηκε κι΄ ο ίδιος ότι τα φρέναρε ο περιφερειάρχης; Αυτά για τα οποία δήλωσε πρόσφατα ότι είναι τελειωμένη υπόθεση και δεν υπάρχει τίποτε άλλο που θα μπορούσε να γίνει;
Τα χερσαία έργα ετοιμάστηκαν σε χρόνο ρεκόρ για τόσο μεγάλο έργο. Συκοφαντήθηκαν, πολεμήθηκαν, μηδενίστηκαν και τώρα κρεμόμαστε πάνω τους, γιατί είμαστε ανίκανοι να διαχειριστούμε το σύστημα, που ξαφνικά έγινε για πέταμα. Και μέχρι τώρα πώς λειτούργαγε ρε μάγκες; Με σάλιο;

Ανώνυμος είπε...

για να καταλαβουμε ρε 7.23.και πληρωσε αυτον που ηθελε ,κ το λιμανι ΔΕΝ εχει ιντερνετ?δεν ντρεπομαστε καθολου πια?ουτε τα απλα δεν μπορουν να κανουν?σκεψου να μην ειχε κ ειδικους

Ανώνυμος είπε...

efeyga xtes me to ploio kai pali den eixe internet oso perimena sto limani.alla OYTE kai OLO to xeimvna poy anebokatevena eixe.eprepe na pame se kafeteria -tsantiri ,na plhrvsoyme xryso ton kolokafe gia na kanoyme thn doyleia mas.to pa kai se kana dyo atoma toy topikoy alla skasila toys.mprabo sas vre nhsiotes.anti gia mpros pate piso.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ 10:35

Τη λύση την έχει ο Άκοπος αλλά δεν την πρόσεξες. "Χρειάζεται ενίσχυση με κάποιον ειδικό" λέει ο άνθρωπος. Δεν φταίει δηλαδή η ανικανότητα της διοίκησης, είναι άχρηστο και δύσκολο το σύστημα ύδρευσης και χρειάζεται η πρόσληψη ειδικού. Αλλά πού να καταλάβετε εσείς...

Ανώνυμος είπε...

Η βλακεία και η σπουδαιοφάνεια προδίδονται από μεγαλοστομίες. Ποιά "εκδοτικά συμφέροντα" ρε Άκοπε; Του Μπόμπολα ή του Λαμπράκη; Δηλαδή η ΜΑΧΗ, έχει "εκδοτικά συμφέροντα", που τη γράφει ο Βάρτζελης; Και αυτός είναι ο λόγος που τώρα οι "πολίτες γύρισαν την πλάτη" στο Σακκιώτη και ομολογούν ότι επί Κουκούλη είχαν νερό και μαζεύονταν τα σκουπίδια;
Όλο μαλακίες λες Άκοπε...

Ανώνυμος είπε...

Με την παραίτηση Οικονόμου απο το ΦΦ ξερει κανενας λεπτομερειες;
Γενικά τι γίνεται με το ΦΦ; είναι η ιδέα μου ή τα βλεπω λιγο υποτονικά τα πράγματα;
Πως πάει, τηρείται το business plan;

Ανώνυμος είπε...

Να το ξέρεται,το κρίμα στο λαιμό σας.Του Κωνσταντίνου του έχεται δημιουργήσει ψυχολογικό που τον 'αποκλείσαται από το τσαντίρι Φέστ.Δεν μπορεί να το ξεπεράσει και ολο business plan ονειρεύεται.

Ανώνυμος είπε...

dinac δηλαδή συνεχίζεται να τηρείται το ωράριο σας στο ακέραιο ακόμη και μετά από τόσο καιρό μη καταβολής όσων σας χρωστάνε; Έχεις προσωπικά χίλια δίκια (και ακόμη περισσότερα αν θες) αλλά κανείς θα περίμενε να προστατεύατε λίγο τους εαυτούς σας και να μην αφήνατε περιθώριο για σχολιασμό...

Ανώνυμος είπε...

Για κάποιους άμυαλους το φεστιβάλ είναι τα ψυχολογικά του Κωνσταντίνου. Έτσι λειτουργούν οπι άνθρωποι, κάποτε -κάποτε τινάζουν όχι μόνο την Αίγινα αλλά και την Ελλάδα στον αέρα. Σημασία έχει να έχουν δίκιο και να είναι κυβέρνηση. Κάθε μέρα δεν το βλέπουμε;

Ανώνυμος είπε...

Άκοπε, την έκανες πάλι τη ζημιά σου!
Προχτές κόντεψε να ματαιωθεί η συνάντηση των Κουκουλικών. Με την ανάρτησή σου τους έκοψες το βήχα. Λέγανε "θα κάνουμε τώρα πόλωση, δεν θα κάνουμε", τελικά έγινε η μάζωξη, ένα υποτονικό πράγμα δηλαδή. Έβαλε πάγο και σε καναδυό ο Κουκούλης, εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τις εξαλλοσύνες που έκανε ο Σακκιώτης, είμαστε σοβαροί άνθρωποι, τους είπε. Το θέμα είναι ποιά φράξια προετοίμαζε την πόλωση. Εσύ όμως δαιμόνιε θα το ανακαλύψεις, που θα σου πάει...

Ανώνυμος είπε...

σταματηστε το φυστικι φεστ οσο ειναι καιρος, μην το κανετε! θα ρεζιλευτειτε, δεν προλαβαινετε να οργανωσετε τιποτα, καντε το του χρονου πιο σωστο, μην κανετε κατι προχειρο που θα γυρισει εναντιον σας!

Κωνσταντινος Β!

Ανώνυμος είπε...

Lusa3ate re brwmiarhdes koukouloforoi, ante re nakanete kana mpanio, paliokopania

Ανώνυμος είπε...

Κυκλοφορεί στην Αίγινα η φήμη ότι ο Ν. Πτερούδης παράγγειλε ηλεκτρονικό (τελευταίο μοντέλο) αγωγιμόμετρο και θα εκδίδει παράλληλα με τον Αντιδήμαρχο Μπέση Ηλία σε εβδομαδιαία βάση ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετική με την ποιότητα του νερού ( έπρεπε να γνωρίζεις Ηλία μας ότι σ'αυτή την ζωή είναι δανεικά τα κρύσταλλα στον γάμο). D. T

Ανώνυμος είπε...

υπάρχουν φράξιες στη παράταξη Κουκούλη;
για πες

Ανώνυμος είπε...

το μόνο σίγουρο είναι ότι φράξιες υπάρχουν στα μυαλά των Αιγινητών.
ένας κάτοικος που παρακολουθεί τα γεγονότα αντιλαμβάνεται εύκολα ότι η μάχη είναι για την καρέκλα και όχι για την ''αγάπη'' που έχουν για το νησί...

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή ο Κουκούλης και οι γύρω του παράτησαν την άνετη ζωή τους για μια ηλεκτρική καρέκλα. Την αίσθηση χρέους για το νησί φαίνεται ότι την έχει μόνο ο 2:13 και τα κομματόσκυλα.

Ανώνυμος είπε...

Ναι 1:47, προσπαθούν να μιμηθούν το Σακκιώτη, που κέρδισε τις εκλογές επειδή είχε φράξιες.

Ανώνυμος είπε...

Αν η αγωγιμότητα είχε μετρηθεί ένα χρόνο πριν, θα είχαν στηθεί λαϊκά δικαστήρια και θα είχαν ενεργοποιηθεί οι ομάδες κρούσης που έβγαιναν πέρυσι στις γειτονιές και φώναζαν ότι ο δήμος θα έπρεπε να έχει βάλει μια γεννήτρια σε κάθε γειτονιά, να δίνει ρεύμα στον κόσμο.
Κανείς δεν θα κάνει τα ίδια, ακόμα και ο λαϊκιστής γιατρός είναι τζόβενο μπροστά στο Σακκιώτη. Ο όσμος όμως δεν χρειάζεται ερέθισμα για όσα μπορεί να καταλάβει μόνος του. Και έχει αρχίσει και καταλαβαίνει.

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα ότι ο Μπαρμπέρης έστησε άλλη μια σκηνή για τα πολιτιστικά. Κι' αυτός για την καρέκλα ανώνυμε μαλάκα μηδενιστή 2:13. Γιατί όταν όλοι κατηγορούνται, επιπλέουν αυτοί που το ΄χουν τούμπανο. Αυτό το ξέρουν καλά τα καθίκια που φωνάζουν για καρέκλες, για μίζες κλπ. Κωλόπαιδα που βρίσκουν ευκαιρία να δείξουν την άδεια και βρώμικη ψυχή τους.

Ανώνυμος είπε...

σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς 8.20.
σίγουρα την αίσθηση χρέους την έχουν πολλοί σε αυτό το νησί και δεν μπορεί να την οικειοποιηθεί κανένας.
ούτε κομματόσκυλο υπήρξα και ούτε θα υπάρξω...
και τώρα ας μιλήσουμε για την ταμπακιέρα...
πολλά τα λάθη της διοίκησης Σακκιώτη και του ίδιου προσωπικά, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι στην ηλεκτρική καρέκλα τους έβαλε κανείς
με το ζόρι 8.04?
ο Σακκιώτης λέτε ότι έκανε καταστροφική αντιπολίτευση πολύ ωραία να το δεχτώ, προτείνετε να κάνουν καταστροφική αντιπολίτευση και ο Κουκούλης? δηλαδή να γίνει ένας Γκότσης?
ωραία αγάπη για το νησί έχετε!!!!!!!!!!
λυπάμαι αλλά μάλλον απευθύνομαι σε μη κατόχους καρέκλας αλλά σε ανθρώπους που χάσανε την μάσα...
μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί το επίπεδο σας...
όσο για τον κο Μπαρμπέρη δείχνει ότι τον ενδιαφέρει η προσφορά στους συνανθρώπους του και όχι η γαμημένη καρέκλα που σου παίρνει τα μυαλά και σου αλλοιώνει τον χαρακτήρα...
γιατί αυτό πάθανε τύποι σαν τον Πτερούδη και τον Παπαδόπουλο.

Ανώνυμος είπε...

Ta mona pontikia pou blepw kai 3erw egw einai auta tis De3ias. Exete megalh plaka re rempeskedes paliopartalia milate milate ilate ki olo p..pes leteme prwto to gnwsto de3io fasistiko arx..di. SAKHS - PASOK DYNAMH

Ανώνυμος είπε...

Ο Κουκούλης αποδειγμένα δεν κάνει καταστροφική αντιπολίτευση, που όλοι ομολογούν ότι έκανε ο Σακκιώτης. Κανείς δεν το προτείνει. Το φαντάζεται ο 9:48 και αφού το φαντάζεται, το θεωρεί δεδομένο και το χρησιμοποιεί σαν επιχείρημα! Αυτούς τους ανθρώπους τους λένε λογικούς; Τους λένε τρελούς Σακκιωτικούς; Τι άλλο μυαλό να έχει κανείς για να τον λένε κομματόσκυλο; Λίγα σας σέρνουνε. Οι χαρακτηρισμοί επιστρέφονται όταν κολλάνε κάπου. Γενικά κι' αόριστα όχι.
Δεν έχεις επιχειρήματα άνθρωπέ μου. Ποτέ δεν είχες, εσύ και όλοι που κραυγάζετε γιατί είσαστε τυφλωμένοι. Δεν θέλετε να δείτε την πραγματικότητα. Γι' αυτό και θα πάτε απ΄ το κακό στο χειρότερο.
Δείτε πόσες φορές έκανε κακό στον τόπο ο Σακκιώτης την προηγούμενη τετραετία. Δείτε πόσους ανθρώπους σπιλώσατε, συκοφαντήσατε. Και μιλάτε για πάθος της καρέκλας! Δηλαδή το ποιοί δεν έχουν πάθος καρέκλας θα το κρίνει ο μαλάκας που κάνει "διάλογο"! Να παρατάει ο άλλος τη δουλειά του, να μην παίρνει αποζημίωση και να τον βγάζετε ύποπτο, αρχομανή και όσα άλλα ξεράσατε. Και μετά έρχεται ο μέγας αρχηγός και λέει ότι η κριτική που μου κάνετε είναι σαν το αίμα που ζητάει εκδίκηση.
Αλλά τι περιμένεις από τους νοσταλγούς των πράσινων καφενείων...

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω ποιός και τι κάνει αλλά εγώ διαπίστωσα δυο τρία πραγματάκια τους τελευταίους μήνες.
Ο Σάκης προσπαθεί με πραγματικά καλή διάθεση αλλά χρειάζεται βοήθεια από όλες τις δυνάμεις για να μπορέσει να αποδόσει καρπούς η προσπάθεια αυτή.
Σε αυτή την γραμμή ο Γιατρός προσφέρθηκε να βοηθήσει.
Κάποιοι επιχαίρουν για τις αποτυχίες και τα λάθη (κάποια δικαιολογημένα και κάποια όχι)και πανηγυρίζουν για αυτά. Ας προσέξουν γιατί ο Αιγινίτικος Λαός τα βλέπει και στις επόμενες εκλογές θα μαυρίσει αυτούς που ενώ μπορούσαν να βοηθήσουν δεν το έκαναν, αντίθετα έβαζαν και τρικλοποδιές.
Μαύρο και δαγκωτό όπως έλεγε και ο Μαυρογιαλούρος.

Ανώνυμος είπε...

προς τον 2.37 Πραγματι O ΣΣ προσπαθει με καλη διαθεση (αν σκεφθει κανεις οτι ο μισθος του Δημαρχου ειναι μονο περιπου 4000 ευρω το μηνα) Αλλα πρεπει να βοηθησουν και οι αλλες δυναμεις ετσι ακριβως οπως βοηθουσε ο ΣΣ οταν ηταν στην αντιπολιτευση ΠΑΝΤΑ για να παει μπροστα ο Τοπος και ετσι ο Λαος που βλεπει επιβραβευσε αυτη την τακτικη του ΣΣ και εγινε δημαρχος , ο Γιατρος το επιασε το νοημα και αρχισε να βοηθαει με την προσφατη προσφυγη για τον προυπολογισμο ,εμπρος λοιπον στον δρομο που χαραξε ο ΣΣ

Ανώνυμος είπε...

Στις επόμενες εκλογές..........invenies mulierem. Θα με θυμηθείτε.

Ανώνυμος είπε...

Ώστε χρειάζεται βοήθεια απ' όλους ο δήμαρχος; Αυτό είναι νέο δόγμα 2:37; Ή είναι του Σακκιώτη;
Μάλλον είναι Σακκιώτειο. Βλέπει ότι δεν τα βγάζει πέρα και αρχίζει από τώρα την προπαγάνδα ότι δεν με βοηθούν, τι να κάνω.
Είναι θρασύτατο! Ο ίδιος καθιέρωσε για πρώτη φορά στο Δήμο της Αίγινας τον ολοκληρωτικό πόλεμο. Με δική του πρωτοβουλία συγκροτήθηκε το μέτωπο των τριών συνδυασμών, με ομαδικές προσφυγές, με εναρμονισμένη πρακτική στο δημοτικό συμβούλιο και άλλα, που τα βλέπαμε για πρώτη φορά (Aegina Portal βλέπετε κ. 2:37;).
Ο Κουκούλης έχει κάνει δεκάδες προτάσεις. Του απαντά "μη μου κάνετε κριτική". Βοήθεια είναι να μην ασκεί το ρόλο της η αντιπολίτευση;
Ο γιατρός είπε το εξής φοβερό: "Αν δεν μας ζητήσετε βοήθεια, με συγκρότηση διαπαραταξιακής επιτροπής, θα σας πολεμήσουμε"!!! ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ του μήνα...
"Τα βλέπει ο λαός" λοιπόν, κ. 2:37. Και έβγαλε το Σακκιώτη δήμαρχο, αν έβλεπε όσα έγιναν (τρικλοποδιές) την προηγούμενη τετραετία. Μάλλον τώρα καταλάβατε ότι η ζωή είναι δύσκολη. Πριν ή δεν ασχολιόσαστε ή διαβάζατε τις άφθονες Αυριανές που κυκλοφορούσαν και σταμάτησαν γιατί έπαιξαν το ρόλο τους.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε ή φίλη 7.52 επέτρεψε μου κάποιες παρατηρήσεις επί των απαντήσεων σου.
1. Που τα βρήκες όλα αυτά που λες είτε για τον ΣΣ είτε για τον Γιατρό?
Μόνος σου τα έβγαλες υποθέτω κατα πως σε συμφέρει. Ή μήπως σε μιά προσπάθεια να μειώσεις και τους δύο?
2. Δεν απαντάς σε όλη την αποψη μου αλλά μόνο σε κάποιο κομμάτι που αφορά ΣΣ και Γιατρό.
Πάρε θέση και για τα υπόλοιπα, για αυτούς που τρίβουν τα χεράκια τους από χαρά με τις ζημιές που παθαίνει το νησί και οι άνθρωποι του.
3. Στην πολιτική, όπως και στην ζωή, καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός τα παραπούλια, όπως πολύ ΣΟΦΑ λέει ο ΛΑΟΣ. Αυτό σημαίνει άλλες εποχές τότε, άλλες τώρα. Άλλη κριτική στάση "σήκωνε" εκείνη η εποχή, άλλη τώρα.
4. Το μόνο σωστό στα γραφόμενα σου είναι το τελευταίο, ότι ο Λαός είναι υπέρτατος κριτής όλων.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τον φίλο 3.29 που προτιμάει την ειρωνία.
Και τέλος να πω κάτι που έγραψε σε άλλη ανάρτηση, κάποιος."ε, ρε greeklish που μας χρειάζετε"

Ο 2.37

Ανώνυμος είπε...

o greeklish filaraki den prokeitai na apanthsei einai poly psila grammata gia ayton giayto grafw egw se greeklish elpizw na soy kanw
alla ayto poy tha exei endiaferon tha einai h apanthsh SE OLA toy magith poy apanta mono se osa ton symferoyn
gia na se doyme re filaraki tha toy apanthseis twra toy 2.37
prosekse mono giati fwtografizese poios eisai

Ανώνυμος είπε...

ολα τα χε η μαριωρη,η ΣΔΟΕ της ελειπε,ρε δεν αφηνετε ησυχα τα ανθρωπακια να δουλεψουνε?

Ανώνυμος είπε...

Προς 2:37 και 9:52
Φαίνεσαι άσχετος άνθρωπέ μου, τι να σου πώ. Σε ρώτησα: Aegina Portal βλέπεις; Και μου απαντάς: Εσύ πού τα βρήκες αυτά πόυ λές;
Αυτό λέγεται διάλογος κουφών ή δεν ξέρεις τι να πεις;
Όσο για το να πάρω θέση: Από πότε θα παρακολουθούμε τον κάθε Αιγινήτη και θα του ανοίγουμε φάκελο αν χαιρόταν ή λυπόταν που στον Ασώματο δεν είχαν 15 μέρες νερό; Δεν τολμάς να πας να τους το πείς; Να τους ρωτήσεις πόσοι από σας λυπόσαστε και πόσοι χαιρόσαστε;
Είσαι η προσωποποίηση του άφρονα πασόκου Σακκιωτικού. Όπως τα θέλουμε ως αντιπολίτευση, όπως τα θέλουμε ως κυβέρνηση. Άθλιοι και έξαλλοι τότε, ανίκανοι τώρα, πάντα όμως σωστοί. Και το ομολογείς κι' όλας, γιατί μόνο εσείς μπορείτε να δείτε το "πνεύμα της εποχής". Αλαζονία ο άνθρωπος...

Ανώνυμος είπε...

Ως φαίνεται φίλε 8.51 ανοίξαμε διάλογο εμείς οι δύο και πολύ σωστά τον χαρακτηρίζεις κουφών.
Θα σου πρότεινα αν θέλεις να χαρακτηρίζεσαι αξιόπιστος να μην διαστρεβλώνεις γραφόμενα γιατί όπως θα μπορούσε να μας πει και ο Λατινομαθής της παρέας scripta manent.
Εγώ δεν μίλησα για φακέλους, ρώτησα "ποιοί κυκλοφορούσαν στην παραλία και έκαναν αστειάκια με το ότι δεν είχαν νερό κάποιες περιοχές"
Τόσο απλή ερώτηση έκανα.
Και είναι απλή γιατί δεν ξεπερνούσαν τους τρεις.
Μπορείς να μου απαντήσεις?
Και κάτι ακόμα, όταν είχα την επιλογή μεταξύ άσχετου και αφελούς από τη μία και πονηρούλη από την άλλη διάλεξα το πρώτο, τουλάχιστον δεν με φτύνει ο κόσμος.

Ο 2.37 και 9.52

Ανώνυμος είπε...

Egw 8a grafw opote goustarw, twra perimenw kai sas blepw, ennoia sas kwlode3ioi koukouloforoi kai partalia kai arx..dia tou Giatrou ennoia sas

Ανώνυμος είπε...

Greeklish θεέ πάρε την ΠΑΕ.

Ανώνυμος είπε...

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 7 Αυγούστου 2011 η «Γιορτή Ροδάκινου» που διοργανώθηκε για 7η συνεχή χρονιά στο Βελβεντό. Η Γιορτή ξεκίνησε την Παρασκευή 5 Αυγούστου... με την εκδήλωση – ημερίδα «Ροδάκινο: Μνήμες και Σύγχρονη πραγματικότητα» στο Πνευματικό Κέντρο Βελβεντού, όπου οι συγκινητικές αφηγήσεις παλαιότερων Βελβεντινών για τη διαδικασία παραγωγής του ροδάκινου και την ανάπτυξη της συνεταιριστικής ιδέας και του συνεταιρίζεσθαι στο Βελβεντό συνδέθηκαν με την ενδιαφέρουσα εισήγηση του κ. Σκαρλάτου Παντελή, Γενικού Διευθυντή της «Οικονομοτεχνικής» Ε.Π.Ε. με θέμα «Η εξωστρέφεια ως διέξοδος από την κρίση. Ελληνικά Προϊόντα σε όλο τον κόσμο. Στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης».

Το πρόγραμμα εκδηλώσεων του τριημέρου περιελάμβανε επίσης σειρά μουσικών εκδηλώσεων στην κεντρική πλατεία και στην περιοχή φυσικού κάλλους του «Σκεπασμένου», περίπτερο γευσιγνωσίας, όπου οι πολυάριθμοι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τοπικά προϊόντα ενώ παράλληλα τους προσφέρονταν και ειδικά διαμορφωμένη σακούλα με φρούτα, μαρμελάδα και έντυπο υλικό από τους διοργανωτές, εκθετήρια δημιουργημάτων τοπικών καλλιτεχνών, δράση δημιουργικής απασχόλησης παιδιών καθώς επίσης και παρασκευή και προσφορά μαρμελάδας και άλλων εδεσμάτων από τις γυναίκες του Βελβεντού. Το χαρακτηριστικό της φετινής Γιορτής Ροδάκινου, πέρα από τον μεγάλο αριθμό επισκεπτών – ιδιαιτέρως από τη γύρω περιοχή - που ξεπέρασε κάθε προηγούμενο καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου και τους ευχαριστούμε θερμά γι’ αυτό, ήταν η τεράστια συμμετοχή των εθελοντών μας, οι οποίοι τόσο κατά την προετοιμασία όσο και κατά τις ημέρες της Γιορτής συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχία της.

Ευχαριστήρια οφείλουμε ως Οργανωτική Επιτροπή σε όλους τους χορηγούς, στα μέλη των Συλλόγων, της Νεολαίας, της Κίνησης Γυναικών, στα παιδιά της μουσικής ομάδας «Πασπαρτού» (νέοι μουσικοί με καταγωγή από το Βελβεντό) που συγκροτήθηκε αυθόρμητα και εθελοντικά χαρίζοντάς μας μια υπέροχη βραδιά την Κυριακή το βράδυ στο «Σκεπασμένο», καθώς και στους δεκάδες εθελοντές που εργάστηκαν σκληρά για την οργάνωση και την πραγματοποίηση της Γιορτής. Για όλους εμάς η φετινή διοργάνωση ήταν ένα στοίχημα, το οποίο κερδήθηκε με την ενεργοποίηση και την εθελοντική προσφορά όλων των δυνάμεων του Βελβεντού, οι οποίες ακόμα και στις δύσκολες αυτοδιοικητικές και όχι μόνο συνθήκες που βιώνουμε και παρ’ όλες τις αντιξοότητες που ως «Κοινωνία Των Πολιτών Του Βελβεντού» αντιμετωπίζουμε, αποδεικνύουν ότι μπορούν να λειτουργούν, να δημιουργούν και να αγωνίζονται.


"Κοινωνία των Πολιτών του Βελβεντού"
YΓ. κατι ανάλογο με τη γιορτη φιστικιού αλλά προσεξτε καλά τις προσφορές γιατι δεν είναι όλα εμπόριο.